Author Topic: PARIS HILTON  (Read 38235 times)

mr.sixty

• Guest
Re: PARIS HILTON
« Reply #90 on: June 08, 2005, 10:52:33 am »
Mä en ymmärrä miten muijan tissien näkeminen saa haluamaan hampurilaista :1shock:
Mainonta menee mulla ihan ohi(ehkä koska mä en ikinä haluu mitään mitä nään mainostettavan-boss in motion on poikkeus)

Anisliini

• Guest
« Reply #91 on: June 08, 2005, 21:33:10 pm »
aika erikoinen mainos kieltämättä... Mun ei ainakaan tulis heti mieleen et toi on hampurilaismainos

Satu_Pulkkinen

• Junior Member
  • **
« Reply #92 on: June 13, 2005, 00:09:18 am »
Juu kun kattosin mainoksen niin ei se hampurilainen siinä esiinny kuin parisen kertaa niin tuntuu mainoksen olevan enemminkin paris hilton mainos.. :D

ewa

• Junior Member
  • **
« Reply #93 on: June 13, 2005, 03:19:15 am »
Mä en tiiä miks, mut mun mielestä Paris Hilton on aika uskomaton ihminen. tai niinku se tyttö voi tehä ihan mitä se haluaa(siis smmosta mikä on laillista). ja se myös tekee niin. mäki voisin järjestää mun 21-vuotis synttärit 7 eri paikassa ja kutsuu sinne kaikki ihmiset jotka haluisin. ja okei voisin periä sen 300 milj. dollaria ensinnäkin... mut mä jotenki tykkään paris hiltonista, ja sit se on niin uskomattoman tyhmä joskus, joka on ihan älyttömän hauskaa seurattavaa. :D tai sit mä oon vaan sekasin.  :o

"Wall-Mart... do they like make walls there?" -Paris Hilton [cool]
Hi, I'm ewa. How u like me so far? ;)

mr.sixty

• Guest
« Reply #94 on: June 13, 2005, 11:09:35 am »
Kuinkakohan paljon sen typeryydestä on imagoa ja kuinka paljon oikeeta typeryyttä.
Kyllä sä oot vaan sekaisin :1tongue:  :o

Anna Hill

• V.I.P. MEMBER
« Reply #95 on: June 13, 2005, 13:26:46 pm »
Anna Hill, kenet Parisin tuottajista tunnet? Romeonko?

Tunnen montakin Romeota. ;)

Kyseessä kuitenkin eri henkilö, mutta yhteistyö on jäissä - ehkä lopullisesti. On pitkä ja hankala prosessi alkaa tekemään biisiä henkilön kanssa joka ei osaa laulaa, pelkän äänen muokkaamiseen saattaa mennä viikkokausia. Musatuottajat suosivat tottakai ns. valmiita artisteja, eikä mitään turhia julkkiksia. ;D

Katsoin muuten viime viikolla The Simple Life 3:sen, olen jo aiemmin nähnyt 1 ja 2. Mun mielestä tämä kolmas kausi oli ehdottomasti kaikista viihdyttävin! :nanner: Eka oli liian jäykkä ja toka liian käsikirjoitettu.
Dressing well is the best revenge!

ewa

• Junior Member
  • **
« Reply #96 on: June 13, 2005, 14:46:36 pm »
"Kyllä sä oot vaan sekaisin"

niinkait sitten  :nanner:
Hi, I'm ewa. How u like me so far? ;)

Coco

• Guest
« Reply #97 on: June 13, 2005, 16:56:07 pm »
Ei voi muuta sanoa kuin että on kyllä mauttomuuden huippu tuo hampparimainos!  :eek:

Anisliini

• Guest
« Reply #98 on: June 13, 2005, 23:33:14 pm »
Mä tykkään myös jollain tavalla Paris Hiltonista. Mun mielestä se on jotenkin loistava persoona!ja ihaninta on kun ne yrittää epätoivosesti Nicolen kanssa täyttää maitopulloja  ;D

tinka

• Guest
« Reply #99 on: August 01, 2005, 23:41:21 pm »
Tässä muuten jälleen tätä kuvakulmilla ym. kuvankäsittelyllä  kikkailua... Saadaan lyhytsäärisestä ja pitkäselkäisestä Parisistakin gasellimaisempi kaunotar...

uros

• Guest
« Reply #100 on: August 02, 2005, 01:17:58 am »
Tässä muuten jälleen tätä kuvakulmilla ym. kuvankäsittelyllä  kikkailua... Saadaan lyhytsäärisestä ja pitkäselkäisestä Parisistakin gasellimaisempi kaunotar...

Kuvakulmat ja jäsenien paikat ja asennot toisiinsa nähden.
Niinhän se menee.

Erittäin hyvät vertailukuvat!  [cool]

mr.sixty

• Guest
« Reply #101 on: August 04, 2005, 10:04:10 am »
Jos tota jälkimmäistä kattoo huomaa kyllä että sillä on lyhyet jalat koska puolet sen jalasta on jalkaterää ;D

KuningasMidas

• Guest
« Reply #102 on: August 04, 2005, 15:13:40 pm »
Kompaakos kuvaa tossa on Parisista muokattu?   ;D ;D

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #103 on: August 23, 2005, 17:57:29 pm »
Paris Hiltonin ja Paris Latsisin avioliittosuunnitelmat ovat joutuneet karille. Syyksi mainitaan sulhon epäluotettavuus ja asioitten salailu.

Anna Hill

• V.I.P. MEMBER
« Reply #104 on: August 24, 2005, 00:11:57 am »
Paris Hiltonin ja Paris Latsisin avioliittosuunnitelmat ovat joutuneet karille. Syyksi mainitaan sulhon epäluotettavuus ja asioitten salailu.

Eikä Poika-Parisin äiti innostunut saatuaan tietää miniäehdokkaansa XXX-videosta!  ;D

Mykonoksella ollessaan Poika-Parisin isä ja äiti olivat kyselleet Tyttö-Parisilta taiteesta ja kulttuurista eikä Paris ollut osannut sanoa mitään, keskustelutuokio oli kuulemma ollut kaikinpuolin nolo tilanne.
Dressing well is the best revenge!