Näyttelijä Randy Spelling, joka tunnetaan lähinnä vain tuottaja Aaron Spelling poikana ja saippuatähti Tori Spelling siskona, on kertonut vieneensä Parisin neitsyyden.
26-vuotias Spelling väittää harrastaneensa Hiltonin kanssa seksiä Parisin ollessa vasta 15-vuotias. New York Daily Newsin haastattelussa Randy kertoo seurustelleensa aikoinaan pari kuukautta nykyisen bileprinsessan kanssa.
- Menimme Palm Springsiin yhtenä viikonloppuna, mutta emme voineet kirjautua hotelliin hänen nimellään, koska Parisin isoäiti etsi häntä.
Romanttinen viikonloppu loppui kuin seinään, kun Parisin isoäiti ilmestyi hotellihuoneen ovelle. Mummi-Hiltonin astuessa huoneeseen 15-kesäinen Paris kirmasi ulos ikkunasta matkalaukku kainalossaan. Randy Spellingin kertomuksen mukaan seurustelusuhde päättyi vain viikkoa myöhemmin.
Spelling kertoi törmänneensä Hiltoniin vastikään eräässä losangelesilaisessa yökerhossa.
- Hän tuli minun luokseni ja hän oli ihan et "mä haluan sanoa moi Randylle. Randy vei mun neitsyyden. Haluan sanoa moi", Spelling imitoi.
Spellining kaverin David Weintraubi n mukaan "Randy oli Parisin ensimmäinen, 50. ja 150. rakastaja"
MTV3