Mr Sixty, ei kaikki varasta, älä yleistä jotakin jota olet kenties tehnyt tai nähnyt jonkun tekevän...

minä olen yhden kerran elämässäni miettinyt sellaista vaihtoehtoa ja olin vain 6 v. silloin
kun ukkini ei suostunut ostamaan pientä ihanaa jotakin hölynpölyä ja kyykistelin siellä hyllyn lomassa ja mietin että jos otan sen vaan, mietin sitä varmana kauan ja päätin etten ota kun se on rumaa ja lähdimme sitten pois ja minua hävetti mennä sinne kauppaan kun ajattelin että ne tietää mitä olin aikonut tehdä....

tämä tarina on tosi ja sen jälkeen minun moraali on ollut kova

,
jos otat tai aiot ottaa jotain ilman lupaa ja maksamatta sitä kassalla
olet varas, voit hyvittää tekosi ja parantaa tapasi mutta omatunto kantaa tätä lopunelämäsi, älä siis koskaan sorru tai anna toisten pakottaa itseäsi siihen, näin voit elää luotettavana ihmisenä, ainakin itsellesi ja olla ylpeä, sekä muillekin uskollisena.
Saike on sovittanut tekonsa ja hänellä on vain yksi tie kohti parempaa, olemalla rehellinen, kuten hän nyt on....
minä ole ennenkin ihmetellyt miten poliiseilta vuotaa tietoa lööppi- ja kohulehdille ihmisten rikkeistä varsinkin julkisten, saavatko he siitä paljonkin ylimääräistä rahaa... miten se mahdollista ja missä näiden ihmisten omatunto ja moraali on???
Samoin vartijoiden? Kyllä pitääkin olla erikoinen työmoraali ihmisillä.

Kaapo on oikeassa, Saiken on aika siirtyä eteenpäin, uusille tuulille rehellisin keinoin.
Silloin ei myydä nettikameralle makkaria alasti

vaan pirteitä ajatuksia vaatteet päällä jossakin oikeassa paikassa oikeaan aikaan

!
Saike on nyt lähtenyt paremmille urille reippaasti,
mennyt seuraa aina mutta ei sitä aina tarvitse mukanaan kuljettaa, hymyä huuleen ja menoksi
![love [love]](http://www.julkkikset.fi/forum/Smileys/default/afro.gif)