Uskallan väittää että tässä kisassa on Suomen parhaat palkinnot, pääpalkintojen arvo yli 1500e plus näkyminen mediassa mikä nostaa voittajaa koko kansan tietoisuuteen, työmahdollisuudet ovat tällöin huomattavasti paremmat kuin ilman medianäkyvyyttä. Itse olen aikoinaan kilpaillut ja mielestäni mistään kisasta ei hyödy juuri mitään (paitsi Miss Suomi), kukkapuska ja meikit ei riitä palkinnoksi joten tässä kisassa voittaja ei saa kättä päivää ja shampoopulloa vaan sijoittuneet tytöt hyötyvät oikeasti titteleistään.
Pidän lähes kaikkia kisoja ala-arvoisina juuri sen takia että vaiva ja panostus mitä tytöt kisojen eteen tekevät ei vastaa kisoista saatavaa hyötyä (palkkioita) Olen itse huomannut tämän kisaillessani aikoinaan.
Tämä kisa ei ole vanhanaikainen missikisa vaan uudenlainen Glamourmainen ja viihteellinen kisa. Vuosia alalla olleena (misseily,malleilu,viihdebisnes) tiedän että tämän tyyppiselle kisalle on kysyntää kansan ja median parissa. Miss Suomi -kisa on auttamattoman tylsä ja vanhanaikainen kisa, joka tekee hidasta kuolemaa. Tämä kisa tulee olemaan päinvastainen.
Rehellisesti sanottuna tämä kilpailu on sellainen mihin kannattaa osallistua. Toivon mukaan kaikenlaisia persoonia, en peräänkuuluta Fitness-vartaloa tai missihymyä vaan reipasta meininkiä ja persoonallisia naisia. Toivon mukaan myös ulkomaalaista syntyperää olevia naisia, kaikenlaisia naisia. Haluan että tytöillä on kisoissa hauskaa ja hyvä ja rento fiilis välittyy myös yleisölle. Jäykkää missilinjaa en tule vetämään vaan vauhdikasta kesäistä meininkiä. Misterkisoissa on tunnetusti jätkillä hyvä ja iloinen fiilis mutta missikisojen takahuoneissa on jäykkä ja hiljainen meininki, tästä en pidä.
Tässä voi olla monen tytön ponnahduslauta näkyvyyteen. Irc-galleriat ja muut saitit ovat täynnä nuorten naisten

jotka haaveilevat töistä viihdebisneksessä, kuvauksista ym, tämä kisa on ainutlaatuinen mahdollisuus sille suurelle porukalle jotka haaveilevet edellä mainituista asioista, tähän kilpailuun ei kannata jättää osallistumasta.