JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
February 07, 2012, 16:05:49 pm

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
141834 Posts in 6990 Topics by 26758 Members
Latest Member: Proktowssot
* Home Help Search Login Register
+  JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
|-+  VAPAA KESKUSTELU
| |-+  JULKKIKSET & JULKKISJUORUJA!
| | |-+  Victoria Beckham
« previous next »
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 22 Send this topic Print
Author Topic: Victoria Beckham  (Read 17257 times)
OrdinaryGuy
Guest
« Reply #30 on: July 11, 2005, 21:43:01 pm »

Tosi on!  Cheesy

Toi Victorian Kylie-viha sai alkunsa siitä kun David oli ajellut autollaan pitkin Lontoota soittaen Kylien uusinta levyä täydellä volyymilla, mutta Victorian samoihin aikoihin julkaistua levyä ei autosta löytynyt. king

Davidilla tuntuu olevan ainakin musiikkikorvaa  Grin  Wink
Fabrizio
V.I.P. MEMBER

ICEMAN # 1

« Reply #31 on: July 11, 2005, 22:40:59 pm »

Niin ja onhan Davidillä paljon muutakin...  Embarrassed

Esimerkiksi se hindiksi oleva tatuointi Vihctoria. :Smiley

Elämäni ihanimmat hetket vietän kanssas kahdestaan,
en kesäyöni päätyvän sois milloinkaan - oo-oo.
Pidä mua omanasi, kesäyötä kestää hetki vain - oo-oo.
mr.sixty
Guest
« Reply #32 on: August 09, 2005, 12:59:49 pm »

Ottaisin mielelläni Victorian vaatevaraston ja vaatefirmojen kanssa sovitut diilit (saa ilmaiseksi vaatteita mm. Dolce & Gabbanalta ja Rock And Republicilta) mutta itse Victoria näyttää aika vastenmieliseltä, varsinkin luonnossa. ??? Aina se sama typerän ja omahyväisen näköinen ilme kasvoillaan; imee poskiaan sisäänpäin ja töröttää huuliaan niin että sieraimet sojottaa suoraan eteenpäin kuin possulla. Grin
Vaikee uskoo että sekin oli joskus jollainlailla kaunis.

En tiennytkään että victoria ei laulanut wannabessä ollenkaan. mistä te tuommoisen päättelitte koska muistaakseni geriä on aina sanottu huonoimmaksi laulajaksi.

Victoria on kyllä oikee "pelinainen" jos kerran mies pettää vähän välii ja edelleen leikitään kitisti pikkuvaimoa ja tehään julkisuustemppuja ynnämuita

Let ur head go oli muuten oikeesti hyvä biisi. sitä soitettiin gaydar radiossa tosipaljon
Milka
Guest
« Reply #33 on: August 09, 2005, 13:42:04 pm »

En tiennytkään että victoria ei laulanut wannabessä ollenkaan. mistä te tuommoisen päättelitte koska muistaakseni geriä on aina sanottu huonoimmaksi laulajaksi.

Kyllä Victoria oli SE HUONOIN laulaja ja muistaakseni sitä myös pidettiin sellaisena!! Ei laulanut Wannabe-kipaleella lainkaan! Kävin katsomassa bändiä silloin 98 kun Suomessa olivat ja paikoittain Vicotrian livelaulantaa ei pystynyt edes kuuntelemaan. Ei Gerikään mikään loisto ole, mutta pysyi sentään jotenkuten nuotissa.... Ainakin silloin!  Grin
mr.sixty
Guest
« Reply #34 on: August 09, 2005, 13:48:28 pm »

geri ja emma on tehny hyviä biisejä mel cn äänestä en tykkää ja mel b oli surkee jo spaissari aikoina.
Toisaalta eikö se anna ihmisille toivoa jos jokainen saa tulla laulajaksi riippumatta siitä osaako sitä tehä. Mäkin oon ainahalunnut laulaa mutta mun ääni on kamala, jos mä siis haluun musta voi tulla tuiskulle kilpailija
Julkkikset Team
Administrator

Readers are plentiful; thinkers are rare.

« Reply #35 on: August 09, 2005, 14:03:25 pm »

Victoria oli noista ainut jolla oli hyvä kroppa ja on muuten edelleenkin. Hän oli pari viikkoa sitten samassa paikassa ottamassa aurinkoa ja kroppa voittais mennen tullen tän vuoden Suomen Neito ehdokkaat, vaikka on synnyttänyt kolme lasta.

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
Saike
ELITE MEMBER

« Reply #36 on: August 09, 2005, 14:26:36 pm »

Mutta eikö Victoria ole aika laiheliini? Kerro Team kun olet omin silmin nähnyt... löytyykö mitään mistä pitää kiinni  Grin
Milka
Guest
« Reply #37 on: August 09, 2005, 14:26:47 pm »

geri ja emma on tehny hyviä biisejä mel cn äänestä en tykkää ja mel b oli surkee jo spaissari aikoina.
Toisaalta eikö se anna ihmisille toivoa jos jokainen saa tulla laulajaksi riippumatta siitä osaako sitä tehä. Mäkin oon ainahalunnut laulaa mutta mun ääni on kamala, jos mä siis haluun musta voi tulla tuiskulle kilpailija

Ja minä taas sanon näin
Mel C oli spaissareiden PARAS laulaja, mutta hänen äänenväristään en pidä!
Mel B oli spaissareiden toiseksi paras laulaja, itse pidin hänen äänestään eniten
Emma on kolmas, kaunis hempeä ääni, mutta ei kovin vahva
Geri, erikoinen ääni, mutta kokonaisen konsertin vetäminen ja laulaminen samaan aikaan tuottaa ongelmia
Victoria, olematon ääni, levyllä hyvä, mutta livenä vain paikoittain puhdas!!
Annemari
V.I.P. MEMBER

« Reply #38 on: August 09, 2005, 15:01:33 pm »

Hyh hyh, en oo koskaa tykänny victorian kropasta..langanlaiha! Tosin jossakin vaiheessa oli sopivassa kondiksessa, ei liian laiha vaan hoikka. En tiedä millainen nyt on..ehkä sitten taas sopiva, eikä liian laiha, toivottavasti.

Mel B.stä tykkäsin eniten Spaissari aikaan!
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #39 on: August 09, 2005, 15:21:09 pm »

On todella hyvässä kunnossa. Näin ihan biksuissa.

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
KuningasMidas
Guest
« Reply #40 on: August 09, 2005, 16:43:26 pm »

On Vicky upeessa formussa...kyllä kunkun silmä lepää. Hänon just sopiva ei musta liian laiha Kiss
Saike
ELITE MEMBER

« Reply #41 on: August 09, 2005, 16:46:12 pm »

Tuossa kuvassa Victoria näyttääkin aivan normaalilta... siis terveeltä ja noin... Kiss mutta kyllä olen sellaisia luurankokuviakin hänestä nähnyt!!! Huh huh..  Eek!
Annemari
V.I.P. MEMBER

« Reply #42 on: August 09, 2005, 19:28:28 pm »

Juu ei Davidkään hullumman näköinen tuossa kuvassa ole Wink Näyttävä pariskunta!
tinka
Guest
« Reply #43 on: August 09, 2005, 19:29:28 pm »

Tuossa kuvassa Victoria näyttääkin aivan normaalilta... siis terveeltä ja noin... Kiss mutta kyllä olen sellaisia luurankokuviakin hänestä nähnyt!!! Huh huh.. Eek!

Kyllä Victoria vielä jonkin aikaa sitten "piilotteli" luisevia jalkojaan nilkkapituisten hameiden alle... Niin se vaan on, että kerran kun syömishäiriöön kunnolla sairastuu, on se aina läsnä tavalla tai toisella. Myös "tervehdyttyä". Victoriallakin paino heittelee ja välillä lipsahtaa miinuksen puolelle. Tasapainoa on joskus vaikea löytää. Myös silikoninsa tuovat vaikutelman "lihasta luiden päällä"... Mutta hyvän kuvan Team laittoi ja kyllä ainakin minä pidän ko. tähtösen vartta upeana Smiley
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #44 on: August 09, 2005, 19:31:45 pm »

http://www.riviera-real-estate.biz/beckham.php

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 22 Send this topic Print 
« previous next »
Jump to: