Author Topic: Hyvämuistiset missikisojen seuraajat  (Read 1357 times)

dakiesha

• New Face
  • *
Hyvämuistiset missikisojen seuraajat
« on: February 01, 2007, 23:27:17 pm »
Hei, olisikohan tämä oikea foorumi vähän hassunlaiselle kysymykselleni? ::)

Muistiini palautui yllättäen 80-luvun lopun/90-luvun alun Miss Suomi-kisat, en muista tarkkaa vuotta sillä olin niin nuori itse.
Mutta näissä kisoissa uimapukukierroksella eräs finalisti yllättäen itki vuolaita kyyneleitä kun missit seisoivat muodostelmassaan, ja kappaleena soi Marilyn Monroen "I wanna be loved by you" tai J. Karjalaisen "Ankkurinappi"
Muistaako kukaan näitä kisoja, tai jos jollakulla sattuu olemaan videolla kyseiset kisat, niin ilmoittelisi mikä vuosi oli kyseessä ja kuka oli tämä itkevä tyttö. Hän ei muistakseni sijoittunut kisoissa, kilpailunumeroakaan en muista.
Mutta siis vuodet 88-91 syyniin, tarkkamuistiset!
Syy miksi kysyn tätä on aika kummallinen...Minua nimittäin suunnattomasti on koko ikäni vaivannut, kun en tiedä miksi tyttö itki.
Olen spekuloinut kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta jos saisin selville kuka hän on niin voisin vaikka yrittää tavoitella kyseistä henkilöä ja kysyä häneltä itseltään.
Kiitos jo etukäteen! :)

Asiantuntija

• New Face
  • *
Re: Hyvämuistiset missikisojen seuraajat
« Reply #1 on: February 03, 2007, 15:04:09 pm »
Muistan seuranneeni Miss Suomi kisoja jo vuodesta 1966 lähtien eli mustikuvia on kyllä vuosien takaa.
Kysymäsi tapahtuma on vuodelta 1988, jolloin Miss Suomeksi valittiin Nina Björnström. Luultavasti tarkoitat itkevällä kilpailijalla numeroa 5 Heidi Ahokasta, joka todellakin näytti itkevän uimapukukierroksen lopussa, kun kaikki kilpailijat olivat ryhmittäytyneet riviin ja taustalla soi Marilyn Monroen kappale. Syytä tunnepurkaukselle ei kyllä voi kuin arvailla.