Mies aloitti häiriköinninsä keväällä 2008, jolloin Nooran sähköpostiin tuli ensimmäinen ihailijakirje.
– Jo silloin viestit olivat sairaalloisia ja sekavia. Mies kertoo viesteissä omasta elämästään, mutta myös tunteistaan mua kohtaan. Pyysin häntä lopettamaan jo kaksi vuotta sitten, mutta hän ei totellut.
Pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva mies on lähettänyt Nooralle itsestään myös valokuvia. Joissain kuvissa on mukana myös Noora.
– Hän on liimannut naamani joihinkin kuviin ja olen niissä kuvissa mitä kummallisimmissa asennoissa. Tiedän kyllä hänen henkilöllisyytensä ja olen kertonut asiasta poliisille. He ovat vain sanoneet, etteivät voi tehdä asialle mitään. Se on pelottavaa.
Nooraa puistattaa erityisesti tieto siitä, että häirikkö on ollut seuraamassa häntä messuyleisössä.
– Hän laittoi minulle jo puolitoista vuotta sitten viestin, että oli seuraamassa minua yleisön joukossa. Hän oli seurannut minua myös viime kesänä saman paikan messuyleisössä, Noora kauhistelee.
http://www.mtv3.fi/missit/uutiset.shtml?1045436
Suosittelen Nooraa hakemaan lähestymiskieltoa välittömästi. On parempi tehdä itse asialle jotain, kun verorahoja nostavaa poliisia ei kiinnosta.