JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
February 08, 2012, 16:43:52 pm

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
141848 Posts in 6990 Topics by 26761 Members
Latest Member: Keloaberdueda
* Home Help Search Login Register
+  JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
|-+  VAPAA KESKUSTELU
| |-+  JULKKIKSET & JULKKISJUORUJA!
| | |-+  KOTIMAISET MISSIT & KAUNOTTARET
| | | |-+  Miss Suomi 2007 Noora Hautakangas Miss Universe 2007 -kilpailussa!
« previous next »
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 21 Send this topic Print
Author Topic: Miss Suomi 2007 Noora Hautakangas Miss Universe 2007 -kilpailussa!  (Read 32009 times)
hlehtine
Full Member

« Reply #60 on: March 19, 2007, 10:03:53 am »

...Nooraa ei tunnista näissä kuvissa.  Kiss

Samaltahan Noora noissa kuvissa näyttää kuin luonnossa nähtynä, ei ollut ainakaan minulla ongelmia tunnistamisessa.. Wink Kiss love

- Hans
hullumai
ELITE MEMBER

« Reply #61 on: March 19, 2007, 11:01:47 am »

Silti ton iltapuvun alle olisi voitu laittaa topattua liivia tms., jotta rintakehan alue olisi uljaampi. Muuten ookoo. xmas
Jarde
ELITE MEMBER

« Reply #62 on: March 19, 2007, 13:57:52 pm »

Kyllähän toi hyvä meikkaus ja taitava kuvaaja osan virheistä paikkaa mut ei kaikkea, mut onhan se huomattavasti parempi mitä tähän asti ollaan nähty eli siis parhaimmat kuvat tähän mennessä.
Julkkikset Team
Administrator

Readers are plentiful; thinkers are rare.

« Reply #63 on: March 19, 2007, 14:21:30 pm »

Pointti on vaan se, että se ei riitä mihinkään Miss Universessa, että on saanut kotimaassaan aikaiseksi muutaman erittäin onnistuneen kuvan. Siellä tyttöjä kuvataan liukuhihnalla ja pitäisi näyttää hyvälle joka kuvakulmasta useina päivinä useissa asuissa. Siellä ei valoja asetella kauaa ja nenää häivytellä kauniisti. Toivotaan Nooran pitävän ryhdin hyvänä Miss Universessa.

Toi kuvaaja on selvästi lahjakas.

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
hullumai
ELITE MEMBER

« Reply #64 on: March 19, 2007, 15:05:31 pm »

Kuvat musta aika kauniita, mutta mustakin Noora on ihan itsensa nakoinen. Olin alusta asti sita mielta, etta juuri mallimaista kuvauksellisuutta, ryhtia ja rohkeutta tasta tytosta loytyy, jos ollaan tekemisissa hyvien kuvaajien kanssa. Mielestani kuvaajan pitaisi aina saada aikaiseksi nyt vahintaan tallaisia otoksia. Harmi vaan, etta pienirintaisuus ja tuo nena yms. sitten estaa varmasti suuren menestyksen siella Universumeissa. Noissa kuvissa muuten Noora muistuttaa jotain menneiden aikojen menestyvaakin missia.....hmm. eipa nyt taas tule nimi mieleen, tuleeko teille?
Siita tulikin mieleeni, et just tama se yksi ongelma on suomen missiorganisaatiossa, nykyajan finalistit on natteja silla tavalla, etta he olisivat voineet menestya kansainvalisesti joskus esim. -80 luvulla.
Mita mielta muuten olisitte, jos Noora laitattais hyvin tehdyt hiusten pidennykset, se voisi jotenkin viela kehystaa nayttavammin kuningatarmaista olemusta?
Minakin toivon Nooralle Universumiin hyvaa ryhtia, topattuja liiveja ym. fillingkeja  toiv. mahtavien pukujen! alle, hyvia oppeja meikkaajilta nenan haivyttamiseen ja oppia kuvaajilta samaan hommaan, hiukan kapeampaa vyotaroa, mahd. hampaiden valkaisua-hymya!! ja paljon itsevarmuutta xmas
Lina 79
Full Member

« Reply #65 on: March 19, 2007, 16:12:53 pm »

Täytyy kyllä myöntää että kauniita kuvia vaikka en itse kauheesti Nooran ulkonäöstä missikisoissa pitänyt.
Mutta Livenä esiintyminen ja kuvat ovat eri asia.
Mutta kyllä mallina varmasti pärjää.
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #66 on: March 19, 2007, 23:06:37 pm »

Eiköhän Noora ole menossa Paparazzin missitalliin missivuotensa jälkeen.

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
Annnu
Guest
« Reply #67 on: March 20, 2007, 14:04:56 pm »

Mun  mielestä Noora on kaunis, siinä on jotain sellaista eksoottista vivahdetta...ehkä lähi-itämäisyyttä...
Ei varmaankaan pärjä kans. välisissä skaboissa, mutta herttainen ja ennenkaikkea ihan fiksun oloinen tyttö
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #68 on: March 30, 2007, 06:53:01 am »

Samaltahan Noora noissa kuvissa näyttää kuin luonnossa nähtynä, ei ollut ainakaan minulla ongelmia tunnistamisessa.. Wink Kiss love

- Hans

Olit näköjään yksi noista kuvaukseen osallistuneista. Kuvat ovat hyviä, mutta kun tyttö tulee kisaan paikan päälle niin heikot kohdat paljastuvat saman tien livenä. Se että virheet saadaan häivytettyä kameralla ei auta itse kilpailussa. Onneksi Suomen missikulttuuriin on odotettavissa muutos kansainvälisempään ja modernimpaan suuntaan tänä vuonna, kun Miss Bikinille on löytynyt todennäköisesti uusi vetäjä.  police

hullumai
ELITE MEMBER

« Reply #69 on: March 30, 2007, 10:11:03 am »

Muutamia upeita kuvia! Kiss Noora on selvesti kuvauksellisin kolmikosta, perintoprinsessat ovat enemman pikkusievia kuvausmaneereiltaan, mutta natteja toki. xmas
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #70 on: March 30, 2007, 10:13:32 am »

Mikä siinä lookissa on oikeasti uutta? Siis jos puhutaan ihan vain tyttöjen ulkonäöstä? En ole nähnyt kaikkia kuvia. Ainakin musta toi Nooran look vaikuttaa ihan perusmissilookilta. Hiukset on samaa vanhaa missilookia ja iltapukukin on perusiltapuku. Kengät niin tavalliset kuin vaan voi olla. Siis kuvat on hyviä teknisesti, mutta look ei ole millään tavalla erilainen. Ainoastaan meikki on viimeistelty.

hlehtine
Full Member

« Reply #71 on: March 30, 2007, 11:32:52 am »

Olit näköjään yksi noista kuvaukseen osallistuneista. Kuvat ovat hyviä, mutta kun tyttö tulee kisaan paikan päälle niin heikot kohdat paljastuvat saman tien livenä. Se että virheet saadaan häivytettyä kameralla ei auta itse kilpailussa..

Kyllä vaan olin tosiaan paikalla.

Niin tarkoitin tuossa itse asiassa sitä että Noora näytti livenäkin tuolla aivan upealta, ei noissa kuvissa ole sen enempää mitään kikkailua käytetty / tarvittu tällä kertaa.. tekikö sitten meikki vai mikä asian, mutta tosiaan oli  Kiss Kiss Kiss . En ole aikaisemmin Nooraa nähnyt muuta kuin (pääsääntöisesti surkeissa) kuvissa... :Smiley

Meikistä puheenollen se näytti kyllä luonnossa nähtynä vielä paljon näyttävämmältä kuin kuvissa ja varmasti vaikutti osaltaan siihen miltä kokonaisuuskin näytti. Toivottavasti siellä Meksikossa tekevät Nooralle myös meikin joka "sopii hänelle" yhtä lailla hyvin, ei kai siellä taitavista meikkaajista luulisi pulaa olevan..

Kameran edessäkin Noora käyttäytyi ja poseerasi oikein luontevasti, kaikki kuvaajat olimme aivan "ihastuneita" häneen. Itse en tosin paljoa ehtinyt häntä kuvaamaan, omalla tontillani oli osaltaan myös ns. making-of -kuvien ottaminen siellä paikan päällä, jossa alla parit kuvat.

Minullahan ei ole sitten mitään havaintoa sitten siitä miten hänellä on mahdollisuuksia noissa kansainvälisissä kisoissa, riippuu varmasti paljon siitä miten tuo siellä "itseään esille", millaiset puvut ovat jne.. kyllä omasta mielestäni hänessä on kovastikin potentiaalia, mutta eihän sitä sitten tiedä miten käy.

------

Tässä parit kuvauskuvat:

Ekassa kuvassa näkyy muuten Nooran, Joannan ja Jennin meikit näihin kuvauksiin tehnyt Iina Laine, tuli mukanani täältä länsirannikolta. Erittäin taitava meikkaaja kyllä on nuoresta iästään huolimatta, tekee myös (teatteri)maskeerauksia / rakennekynsijuttuja / suihkurusketuksia / hiuspidennyksiä jne. jne. Ja kamerankin edessä osaa poseerata oikein mainiosti. Smiley http://www.iinalaine.fi

Ja hieman huumoria loppuun... Grin

- Hans
hullumai
ELITE MEMBER

« Reply #72 on: March 30, 2007, 14:12:33 pm »

Jossain naissa kuvissa Noorassa hiukan Angelina Jolien (ei oma suosikkini, mutta monen on) nakoa. Musta Nooralle vois sopia upea hiusten pidennys, ei hiukset nyt huonot ole, mutta itse en pida "pitkasta polkasta". Kiva kuitenkin, etta tallainen ammattitaitoisempi talkootiimi loytyi antamaan misseille hiukan uutta potkua! xmas
hullumai
ELITE MEMBER

« Reply #73 on: April 04, 2007, 20:19:35 pm »

http://www.seiska.fi/arkisto/julkkiskuvat/_a50056/missinoora+new+yorkissa/
Noora lomalla New Yorkissa. xmas
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #74 on: April 05, 2007, 10:44:48 am »

Musta Nooralle vois sopia upea hiusten pidennys, ei hiukset nyt huonot ole, mutta itse en pida "pitkasta polkasta".

Kansainvälisiä kilpailuita ei voiteta noin lyhyillä hiuksilla.

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 21 Send this topic Print 
« previous next »
Jump to: