Suomen kaunein 2008 Satu Tuomisto suosittelee Hollywood Smilen hampaidenvalkaisua! Miss Bikini VideogalleriaJULKKIKSET VIDEOGALLERIA
JULKKIKSET KESKUSTELU - JULKKISJUORUT JA UUTISET
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
10 UUSINTA VIESTIÄ.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Tietoa silikoneista: www.silikoni.eu
Valkaisut: www.hollywoodsmile.fi
Suomen tehokkain julkkisuutispalvelu: www.twitter.com/JULKKIKSET/julkkikset
138177 viestiä 7953 aihetta kirjoittanut 22864 jäsentä
Uusin jäsen: Plubraibrelex
* Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
+  JULKKIKSET KESKUSTELU - JULKKISJUORUT JA UUTISET
|-+  AJANKOHTAISTA
| |-+  JULKKIKSET & JULKKISJUORUJA!
| | |-+  KOTIMAISET MISSIT & KAUNOTTARET
| | | |-+  Miss Suomi 2007 Noora Hautakangas Miss Universe 2007 -kilpailussa!
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 17 18 19 20 [21] Lähetä aihe Tulosta
Kirjoittaja Aihe: Miss Suomi 2007 Noora Hautakangas Miss Universe 2007 -kilpailussa!  (Luettu 23938 kertaa)
Julkkikset Team
Administrator

Readers are plentiful; thinkers are rare.

Re: Miss Suomi 2007 Noora Hautakangas Miss Universe 2007 -kilpailussa!
« Vastaus #300 : Joulukuu 17, 2009, 10:06:34 am »

siksi en ymmärrä, miksi maahanmuuttajiin pitäisi suhtautua eri tavalla kuin yleensä muihin ihmisiin vain koska heidän ihonvärinsä on erivärinen.

Mielestäni siksi, koska alkuperäisten suomalaisten vanhemmat ovat olleet rakentamassa maata ja sen infrastruktuuria. He ovat jättäneet infrastruktuurin perinnöksi lapsilleen, eikä sosiaaliturvaa nostaville maahanmuuttajille. Mielestäni jokainen on oikeutettu tekämään työtä Suomeen, mutta ei nostamaan tukia.
Kirjattu

"Kansallinen turvallisuus" tarkoittaa jokseenkin poikkeuksetta tosiasiassa korruptoituneen valtakoneiston turvallisuutta.
Julkkikset Team
Administrator

« Vastaus #301 : Joulukuu 17, 2009, 10:09:16 am »

juuri tästä syystä sosialismi ei ole toiminut. ihmisellä ei ole minkään sortin vastuuntuntoa tai kiitollisuutta. ihminen on itsekäs paskiainen. neuvostoliitossa yritettiin nuorten aivopesua lapsesta asti.

No kun nyt olet tunnustanut tuon itsellesi, niin sen pohjalta pitää sitten suunnitella joku toimiva yhteiskuntamalli. Mielestäni talousdemokratia on aika hyvä idea kanssa, mutta siinäkin virkamiehet käyttäisivat varmasti valtaansa väärin.
Kirjattu

"Kansallinen turvallisuus" tarkoittaa jokseenkin poikkeuksetta tosiasiassa korruptoituneen valtakoneiston turvallisuutta.
varje
Vieras

Sähköposti
« Vastaus #302 : Joulukuu 17, 2009, 11:30:11 am »

Menee taas kauas aiheesta Noora, mutta tuo "yhteys maailman kanssa" ei toimi silloin, kun etuja vastaanottava osapuoli ei allekirjoita sitä. Siksi on täysin naurettavaa antaa pois OMISTAAN, kun ei itse saa siitä mitään muuta kuin pahan mielen. Mielestäni ne jotka saavat siitä hyvän mielen, voivat lahjoittaa niin paljon kuin sielu sietää ja ne jotka saa pahan mielen, saisivat pitää kaiken minkä haluavat. Silloin se menisi oikein.
siksi en ymmärrä, miksi maahanmuuttajiin pitäisi suhtautua eri tavalla kuin yleensä muihin ihmisiin vain koska heidän ihonvärinsä on erivärinen.

Ei pidäkään ja tässä kohtaa olen tismalleen samaa mieltä.

Pitää vain muistaa, että sana "maahanmuuttaja" kattaa aikamoisen kirjon ihmisiä. Sulle ja mulle itsestään selvää, mutta tuntuu että monelle muulle tämä ei mene jakeluun, siksi turhauttaa.
Kirjattu
Julkkikset Team
Administrator

« Vastaus #303 : Joulukuu 17, 2009, 13:50:21 pm »

Olen itse maahanmuuttaja, mutta teen työtä, enkä elä muiden rahoilla. Noudatan asuinmaani lainsäädäntöä enkä vaadi heitä muuttamaan maataan. Siinä on normit, jotka haluan voimaan myös Suomeen otettaville maahanmuuttajille. Tervetuloa jos noudattavat lakeja, tapoja ja tulevat toimeen omillaan. Ensimmäisestä vakavasta rikoksesta ikuisesti pihalle maasta.
Kirjattu

P Köyri
ELITE MEMBER

Deal with it.

« Vastaus #304 : Joulukuu 17, 2009, 17:56:25 pm »

Menee taas kauas aiheesta Noora, mutta tuo "yhteys maailman kanssa" ei toimi silloin, kun etuja vastaanottava osapuoli ei allekirjoita sitä. Siksi on täysin naurettavaa antaa pois OMISTAAN, kun ei itse saa siitä mitään muuta kuin pahan mielen. Mielestäni ne jotka saavat siitä hyvän mielen, voivat lahjoittaa niin paljon kuin sielu sietää ja ne jotka saa pahan mielen, saisivat pitää kaiken minkä haluavat. Silloin se menisi oikein.

Ei pidäkään ja tässä kohtaa olen tismalleen samaa mieltä.

sanot, että maahanmuttajia pitäisi ajatella yksilöinä, vaikka suomalaisiakaan ei ajatella.

tänne ei pitäisi ottaa yhtäkään humanitääristä maahanmuttajaa niin kauan kuin täällä on suomalaisiakin, jotka tarvitsevat apua.
Kirjattu

$5 alennus iHerb-tilauksesta koodilla BEM257
5% alennus Myprotein-tilauksesta koodilla MP257475
Julkkikset Team
Administrator

« Vastaus #305 : Tammikuu 30, 2010, 16:55:15 pm »

Mies aloitti häiriköinninsä keväällä 2008, jolloin Nooran sähköpostiin tuli ensimmäinen ihailijakirje.

– Jo silloin viestit olivat sairaalloisia ja sekavia. Mies kertoo viesteissä omasta elämästään, mutta myös tunteistaan mua kohtaan. Pyysin häntä lopettamaan jo kaksi vuotta sitten, mutta hän ei totellut.

Pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva mies on lähettänyt Nooralle itsestään myös valokuvia. Joissain kuvissa on mukana myös Noora.

– Hän on liimannut naamani joihinkin kuviin ja olen niissä kuvissa mitä kummallisimmissa asennoissa. Tiedän kyllä hänen henkilöllisyytensä ja olen kertonut asiasta poliisille. He ovat vain sanoneet, etteivät voi tehdä asialle mitään. Se on pelottavaa.

Nooraa puistattaa erityisesti tieto siitä, että häirikkö on ollut seuraamassa häntä messuyleisössä.

– Hän laittoi minulle jo puolitoista vuotta sitten viestin, että oli seuraamassa minua yleisön joukossa. Hän oli seurannut minua myös viime kesänä saman paikan messuyleisössä, Noora kauhistelee.

http://www.mtv3.fi/missit/uutiset.shtml?1045436

Suosittelen Nooraa hakemaan lähestymiskieltoa välittömästi. On parempi tehdä itse asialle jotain, kun verorahoja nostavaa poliisia ei kiinnosta.
Kirjattu

Julkkikset Team
Administrator

« Vastaus #306 : Huhtikuu 23, 2010, 10:39:04 am »

Kirjattu

Sivuja: 1 ... 17 18 19 20 [21] Lähetä aihe Tulosta 
« edellinen seuraava »
Siirry: