JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
February 07, 2012, 16:24:42 pm

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
141834 Posts in 6990 Topics by 26758 Members
Latest Member: Proktowssot
* Home Help Search Login Register
+  JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
|-+  VAPAA KESKUSTELU
| |-+  JULKKIKSET & JULKKISJUORUJA!
| | |-+  KOTIMAISET MISSIT & KAUNOTTARET
| | | |-+  Miss Suomi 2007 Noora Hautakangas Miss Universe 2007 -kilpailussa!
« previous next »
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 21 Send this topic Print
Author Topic: Miss Suomi 2007 Noora Hautakangas Miss Universe 2007 -kilpailussa!  (Read 31979 times)
Julkkikset Team
Administrator

Readers are plentiful; thinkers are rare.

« Reply #30 on: February 21, 2007, 11:52:59 am »

http://www.katso.fi/c/40599/408_missibiksu13.jpg

Alavatsaa on enemmän kuin rintaa.

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
celya
New Face
*

« Reply #31 on: February 21, 2007, 15:11:49 pm »

Auts! miten hirveitä kuvia... Huh! Aika pahoja!

Nyt-liitteessä luki just osuvasti tässä joskus et "Hirviöstä uusi euroviisuvoittaja ja miss Suomi"
Jarde
ELITE MEMBER

« Reply #32 on: February 21, 2007, 17:11:06 pm »

Naiselliset muodot puuttuu ja Noora käyttääkin välillä esim. bikineissä täytettä et näyttäis uhkeammalta.
HP
Full Member

« Reply #33 on: February 21, 2007, 21:02:26 pm »

Musta on vähän liitoiteltua sanoa, että "vatsaa on enemmän kuin rintaa". Noora ei ole täysin huippukunnossa, mutta ei tuo kommentti nyt ihan paikkaansa pidä.. Musta Noora on kehityskelpoinen eikä siihen todellakaan mitään kirurgiaa tarvita. Musta on hyvä vaan, ettei mitään kirurgiaa Miss Suomi kisoissa sallitakaan. Musta koko kauneus kirurgia pitäis liittää urheilutermein dopingiin. Maksimaalista kauneutta pitääkin Miss Suomen tavoitella, mutta sisuskalujen silpominen ei mielestäni siihen kuulu.
realman
Junior Member
**

« Reply #34 on: February 23, 2007, 21:43:04 pm »

lapsellista uskoa, että vain leikelty tyttö pärjää maailmalla, ei se kaunis ulkokuori riitä jos pää on tyhjää täynnä.
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #35 on: February 23, 2007, 22:37:24 pm »

Se on kaikkien ominaisuuksin yhdistelmä jolla pärjätään, mutta rinnattomana tai paksulla vyötäröllä on ihan turha lähteä taistelemaan Miss Universe voitosta. Miss Universe on siitä hyvä kilpailu, että siinä yleensä valitaan se, jolla on vähiten kauneusvirheitä kilpailuhetkellä. Siksi yleensä voitan siinä vedonlyönnissä.

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #36 on: February 23, 2007, 22:44:35 pm »

Musta on vähän liitoiteltua sanoa, että "vatsaa on enemmän kuin rintaa". Noora ei ole täysin huippukunnossa, mutta ei tuo kommentti nyt ihan paikkaansa pidä..

Miten niin liioittelua? Nooran vatsassa on paljon enemmän rasvakudosta kuin hänen rinnoissaan muotoja.

HP
Full Member

« Reply #37 on: February 24, 2007, 10:35:34 am »

ensinnäkään en usko, että nykypäivänä suomimissillä on mahdollisuuksia voittoon ja sillä ei ole mitään tekemistä kauneusleikkauksien kanssa. Jos katsoo jo pelkästään MU kisailijoiden kasvonpiirteitä, niin jo niissä suomalainen monesti häviää latinomisseille. Tai no  se on tietysti makuasia..

Mitä Nooran maha-rinta -suhteeseen tulee.. Kuvassa, josta tämä kommentti oli lähtenyt liikkeelle oli se jossa Noora istuu. Siinäkään kuvassa mahaa ei ole enemmän ku rintaa. Tietääkseni bikinikierros universessä ei tapahdu istualtaan ja tietääkseni Nooralla on aikaa kaventaa vyötäröään vielä muutama kuukaus. Joten kyllä se maha siitä pienenee. Jos tuntuu, että yläosa kaipaa enemmän "runsautta", niin jotkut push-up bikiniliivit vaikuttavat tähän "ongelmaan" varmasti. Toisekseen, en usko, että kropan tärkein osa on rinnat, vaan vartalon kokonaisuus. Uskon, että jos on muuten hyvässä kunnossa kisoissa vaikkei isoja rintoja oliskaan, on hyvät mahdollisuudet. MU:t ei tietääkseni ole mitkään tissikisat?
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #38 on: February 24, 2007, 14:23:31 pm »

Toisekseen, en usko, että kropan tärkein osa on rinnat, vaan vartalon kokonaisuus. Uskon, että jos on muuten hyvässä kunnossa kisoissa vaikkei isoja rintoja oliskaan, on hyvät mahdollisuudet. MU:t ei tietääkseni ole mitkään tissikisat?

Rinnat on olennainen osa kokonaisuutta. Yhtä tärkeä estetiikan kannalta kuin miehillä hartiat. Mun käsittääkseni on juuri "tissikisat", jossa olemattomilla rinnoilla ja alapainotteisella vartalolla ei pääse kärkeen. Mun pointti ton Nooran tapauksessa on se, että ihan sama mitä rinnassa on sisällä, mutta ilman rintoja vartalo ei ole tiimalasi, joka sen ehdottomasti pitäisi olla. Ei mitään tarvitse leikata jos kaikki on kunnossa, mutta jos ei ole, niin ei jää paljon vaihtoehtoja. Rinnat ovat erittäin tärkeä kokonaisuudenmuodostaja. Sä nyt voit olla omaa mieltäsi ja mä omaani. Mun opeilla on pärjätty kansainvälisissä kilpailuissa.

HP
Full Member

« Reply #39 on: February 24, 2007, 14:57:56 pm »

Varmasti onkin pärjätty, en minä sitä väitäkään. En ole koskaan kenenkään kuullut sanovan / olevan sitä mieltä, että rinnat olis olennainen osa. Kyse on ihan siitä, mihin järjestykseen ruumiin osat laittaa. Itse arvostan paljon enemmän pitkiä ja kauniin mallisia sääriä, reisiä ja peffaa.  Mutta mielipiteensä kullakin. Musta esim. Elina Hurve on todella kaunis eikä hän näytä minkään "tissikisan" edustajalta.
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #40 on: February 24, 2007, 15:40:18 pm »

Varmasti onkin pärjätty, en minä sitä väitäkään. En ole koskaan kenenkään kuullut sanovan / olevan sitä mieltä, että rinnat olis olennainen osa. Kyse on ihan siitä, mihin järjestykseen ruumiin osat laittaa. Itse arvostan paljon enemmän pitkiä ja kauniin mallisia sääriä, reisiä ja peffaa. 

Jokaisella Venezuelan, Puerto Ricon ja kärkimaiden misseillä on rintaimplantit. Se on olennainen osa missivartaloa. Se että oletko kuullut kenenkään Suomessa sanovan asiaa ei ole mikään mittari. Mä olen kuullut esim. venezuelalaisten missikouluttajien sanovan asian, jotka kouluttaa missejä Venezuelan lisäksi rahaa vastaan Puerto Ricossa ja Mexicossa. Mun tuttu tyttö ei päässyt edes Miss Venezuela kilpailuun ennen kuin hankki itselleen rintaimplantit. Misseilyn kärkimaissa rinnat on minimivaatimuslistalla, mutta listaan kuuluu paljon muutakin.

Elina Hurveella oli kaikki muu hiottu kuntoon paitsi rinnat. Elina Hurvetta ja Noora Hautakangasta ei voi edes verrata keskenään, koska Elina on näistä kahdesta aivan omaa luokkaansa. Elinan perintöprinsessa Pauliina Tourunen sijoittui Queen of the Worldissä I perintöprinsessaksi laitettuaan rintaimplantit. Mikään osa ei ratkaise yksinään sijoitusta, mutta naiselliset muotot ovat olennainen osa missivartaloa.

Julkkikset Team
Administrator

« Reply #41 on: February 24, 2007, 16:41:14 pm »

Jos joillakin ei ole muuta syytä kirjoitella Julkkikset.fi palstalla kuin kettuilla ( puppe) lähes joka viestissään ylläpidolle, niin miksi pitää ollenkaan tulla tänne ollenkaan kirjoittelemaan? (viittaan poistettuun viestiin) Silloin voi kirjoitella ihan vapaasti muualla, jos ei ole täällä enää muuta annettavaa. Se on kummallekin osapuolelle win-win tilanne.  Kiss

HP
Full Member

« Reply #42 on: February 24, 2007, 18:22:59 pm »

en tiedä ketä kettuilulla tarkoittanet, mutta ei kai kaikkien tarvitse olla täysin samaa mieltä asioista..? Ulkomailla varmasti tehdään jos jonkinlaisia leikkauksia, mutta olen todella tyytyväinen, ettei Suomessa ainakaan vielä näin tilanne ole. Kauneutta saa tavoitella, mutta leikkely ei mun arvomaailmassa siihen kuulu (ja uskon, että on varmasti muitakin jotka ajattelevat samalla tavalla).

Enkä verrannut Nooraa mitenkään Elinaan, vaan kerroin ainoastaan esimerkin. Heitä ei minunkaan mielestäni voi keskenään vertailla. Se onkin ihailtavaa, että on ainakin esimerkki terveellä tavalla kisoihin valmistautuvasta ja menestyneestä missistä
Jarde
ELITE MEMBER

« Reply #43 on: February 24, 2007, 19:17:57 pm »

Miss Suomi kilpailuun ei pääse kilpailemaan jos on silikonit mut menettääkö tittelin jos ottaa heti kohta Miss Suomi voiton jälkeen silikonit, miten menee pykälät tämän suhteen? tottakai kropan kokonaisuus on tärkeä mut ei se sopusuhtainen silloin ole mitä sen pitäs olla jos on leveä vyötärö ja pienen rinnat, riippuen mitoista saattaa mennä jopa päärynävartaloksi.
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #44 on: February 24, 2007, 20:16:49 pm »

en tiedä ketä kettuilulla tarkoittanet, mutta ei kai kaikkien tarvitse olla täysin samaa mieltä asioista..?

En tarkoittanut sinua. Musta asioista on hyväkin olla eri miltä, niin syntyy keskustelua, mutta se että aletaan hyökkäämään ilkeyksillä/kettuilulla keskustelijoita kohtaan, eikä asioita kohtaan on epätoivottavaa. Ei se että aletaan pilkkaamaan ylläpitoa hyödytä oikeasti ketään. Tämän forumin keskustelijat eivät kulje orjallisesti suomalaisen valtavirran mukana, vaan uskaltavat tuoda myös näkemyksiä muista maista esiin. Kyllä globalisaatio opettaa itse kutakin. Jotkut kulkevat etujunassa ja jotkut tulevat jälkijunassa. Smiley

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 21 Send this topic Print 
« previous next »
Jump to: