Author Topic: Miss Suomi 2007 -finalisti Alisa Skoko  (Read 3087 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Miss Suomi 2007 -finalisti Alisa Skoko
« on: January 31, 2007, 14:14:45 pm »
Miss Suomi 2007 -finalisti Alisa Skoko.

Alisa on allekirjoittaneen ennakkosuosikki. Plussia kauniit kasvot, isot silmät, hymy, isot rinnat, hiukset, olemus, hyvä kielitaito.

Sagio

• THE MASTER OF BEAUTY
Re: Miss Suomi 2007 -finalisti Alisa Skoko
« Reply #1 on: February 01, 2007, 14:55:09 pm »
Sinne meni sekin sitten.  :D

betty blue

• Junior Member
  • **
« Reply #2 on: February 05, 2007, 14:03:25 pm »
Makusen Eikka harkitsee Iltalehden mukaan korvausvaatimusten hakemista Alisa Skokolta http://www.iltalehti.fi/viihde/200702045700087_vi.shtml  .

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #3 on: February 05, 2007, 15:53:40 pm »
Todella ikävä juttuhan toi oli ja ymmärrän hyvin Einon kannan kun peilaa asiaa viimeisiin vuosiin. Tämä oli kuitenkin lievempi ja helposti korjattavampi asia kuin kahtena edellisenä vuotena.

betty blue

• Junior Member
  • **
« Reply #4 on: February 05, 2007, 17:20:17 pm »
En mä kyllä usko että Eino mitään juttua Alisaa vastaan nostaa.Eiköhän miss Suomi organisaatio kärsisi kuitenkin enemmän tuollaisesta negatiivisesta julkisuudesta,kuin hyötyisi pienestä korvauksesta.Jostain syystä neiti Skoko on kuitenkin saanut kansan sympatiat puolelleen(näin minusta ainakin tuntuu)valehtelustaan huolimatta.Valehtelustahan tuossa näyttäisi olevan kyse,eikä mistään erehtymisestä.  Alisa on kuitenkin vasta 19(?) ja jokainen meistä kai töppäilee nuorena omat töppäilynsä.  Toivottavasti ei Alisan mallinuraa häiritse(uskon että voi jopa edistää),mutta valitettavasti miss Suomea hänestä ei koskaan tule.       Alisa muistuttaa muuten jollakin tapaa kasvoistaan Kasvin Maria,onko joku muu huomannut yhtäläisyyttä?

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #5 on: February 05, 2007, 17:38:15 pm »
En mä kyllä usko että Eino mitään juttua Alisaa vastaan nostaa.

En mäkään.

millakko

• Junior Member
  • **
« Reply #6 on: February 05, 2007, 18:00:45 pm »
Jos itse olisin asunut Suomessa noin pitkään, eikä olisi vielä kansalaisuutta, unohtaisin varmaan koko jutun noissa kisatohinoissa. En usko että kyse on välttämättä valehtelusta, tuollaista asiaa ei varmaan oikeasti tule ajatelleeksi. Alisa ei vaikuta julkisuuden hakuiselta, joten mitä motiivia sillä olisi valehdella tuollaisessa asiassa? Toivottavasti mitään juttua ei nosteta, se olisi ikävää kaikille. (toisaalta, voisiko ajatella että tämä palstatila, jonka Alisa saa, on osittain hyväksi, koska ainakin naama näkyy ja nimi tulee tunnetuksi?  :-X)

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #7 on: February 05, 2007, 18:58:49 pm »
Hieman epäselväksi jääny Alisan puolelta tiesikö se kuin hyvin tota "Suomenkansalaisuus" hommaa etukäteen vai tuliko se yllätyksenä, no mene ja tiedä mut voi vain toivoa et kun saa sen Suomen kansalaisuuden niin jatkaa kilpailemista kauneuskilpailuissa, jos ei nyt Miss Suomi kisoissa niin jossain muussa koska kauneutta kyllä löytyy riittävästi et menestys ulkomaaan kisoissa voi olla hyvinkin mahdollista.  :-*

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #8 on: February 05, 2007, 22:39:22 pm »
Makunen ei saisi oikeudenkäynnillä kuin huonoa mainetta itselleen ja saavutettava hyöty olisi maksimissaan parin sadan euron luokkaa. Siksi olen varma ettei mitään oikeusjuttua tule. On hyvin vaikea osoittaa oikeudessa mitään taloudellista vahinkoa tapahtuneen, koska tytölle saatiin seuraaja käytännössä saman tien. Myöskin kaikilla lehdillä oli kuvat seuraajasta heti kättelyssä. Jos avustaisin Alisaa oikeudessa, vetoaisin myös siihen, että Miss Suomi kilpailu sai tuolla käytännössä ilmaista julkisuutta. Makunenhan on muistaakseni joskus kertonut mittaavansa kilpailun suosiota palstamillimetreissä ja tämähän vain lisäsi niitä. Ainoa mikä haittaa kilpailun mainetta oli se, että Alisa oli joukon ainoa todellinen Kaunotar. Yleisölle jäi kuva että jäljelle jäi kasa rivimissejä, mutta se ei ole Alisan vika.

betty blue

• Junior Member
  • **
« Reply #9 on: February 06, 2007, 08:51:55 am »
Mitä mä olen asiasta lukenut,niin vaikuttaa siltä että olisi valehdellut asian tahallaan,Alisa ei tosin ilmeisesti ole ilmaissut omaa kantaansa julkisuudessa(mikä voi olla myös helpompi tapa hänelle kuin alkaa puimaan asiaa lehtien palstoilla).

Klaus

• Full Member
« Reply #10 on: February 06, 2007, 10:29:35 am »
Hieman epäselväksi jääny Alisan puolelta tiesikö se kuin hyvin tota "Suomenkansalaisuus" hommaa etukäteen vai tuliko se yllätyksenä, no mene ja tiedä mut voi vain toivoa et kun saa sen Suomen kansalaisuuden niin jatkaa kilpailemista kauneuskilpailuissa, jos ei nyt Miss Suomi kisoissa niin jossain muussa koska kauneutta kyllä löytyy riittävästi et menestys ulkomaaan kisoissa voi olla hyvinkin mahdollista.  :-*

se tuli alisalle yllätyksenä, koska luuli että papereiden jättö ja asia on kunnossa eikä siinä sen ihmeempiä. ei ollut mikään tahallinen/suunniteltu juttu eikä mitään oikeusjuttua ole tulossa. lehdet kirjoittaa välillä myydäkseen...

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #11 on: February 06, 2007, 11:47:35 am »
No sitä minäkin vähän epäilin et onko tässä taas paisuteltu ja väritelty asiaa kysymättä asiaa itse Alisalta kun vähän epäilytti et voiko muka noin härskisti osallistua kisaan ja katsoa kuinka pitkälle pääsee, se kun kuulostaa aika rajulle ja laskelmoidulle tempaukselle. Arvelinkin et jokin asia oli epäselvää, tätäkään ei olisi tapahtunut jos missiorganisaatio olisi kysyny ja tutkinu heti alussa tarkemmin asiaa eikä jättää asiaa täysin kilpailijan syyksi ja vastuulle.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #12 on: February 06, 2007, 14:00:47 pm »
se tuli alisalle yllätyksenä, koska luuli että papereiden jättö ja asia on kunnossa eikä siinä sen ihmeempiä. ei ollut mikään tahallinen/suunniteltu juttu eikä mitään oikeusjuttua ole tulossa. lehdet kirjoittaa välillä myydäkseen...

Kyse on varmaankin siitä ettei tunne vieraan maan lakeja ja käytäntöjä. Miettikää itse kuinka paksuja laki ja säädöskirjat ovat Suomessa. Jos Alisa on kysynyt paperit jättäessään esim. "Onko tämä nyt tässä ettei minun tarvitse tehdä enää mitään?" ja virkailija on sanonut että "On, eikä tarvitse tehdä enää mitään.", niin aika moni ulkomailta tullut nuori ymmärtää asian siten, että on sitten Suomen kansalainen. Tuollainen nuori ihminen ei ehkä ymmärrä sitä, että Suomessa virkamiehet käsittelevät asioita kuukausikaupalla. Olen itse yllättynyt kuinka nopeasti muualla saa tehtyä asiat verrattuna Suomeen.

suomalainen

• Full Member
« Reply #13 on: February 06, 2007, 15:18:13 pm »
siis kyllä kansalaisuutta haettaessa kerrotaan hakijalle kuinka kaun prosessi kestää!! Samä tieto selviää kaikista niistä virallisista hakemus papereista jotka hakemusta jättäessä tarkistetaan sekä maksetaan 450 € ( summa väärin, muistaakseni 400-500)Tuota summaa ei saa takaisin vaikka hakemus hylättäisiin. mun on pakko sanoa että en ymmärrä miten joku oikeesti voi luulla saavansa kansalaisuuden hetkessä. Prosessi on kaikkialla pitkä. Meillä on perhekohtaista kokemusta tästä kansalaisuus asiasta ihan parilta viime vuodelta ja kyllä kaikki on hyvin selkeästi ilmoitettu ja kerrottu.
Jos tämä Alisa ei puhu tarpeeksi hyvää suomea, ei hän olisi läpäissyt edes kielikoetta joten hakemusta olisi silloin edes turha jättää. Mun mielestä Suomessa kansalaisuuden saa yllättävän nopeasti hakemuksen jätöstä. Eli saman vuoden aikana.
Luulen että tässä on ollut kysessä jonkiasteinen epätietoisuus tai halu ymmärtää sitä että MS kisoihin voi osallistua vain suomen kansalainen ei henkilö joka on viime viikolla jättänyt kansalaisuus hakemuksen.
mitä virkailijan olisi tullut sanoa Alisalle? eihän hän voi muuta sanoa kuin että on eikä tarvirtse tehdä muuta, jos hakemus on asiallisesti täytetty. Eihän minkään valtion virkailija päätä saako hakija kansalaisuuden vai no.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #14 on: February 06, 2007, 15:22:33 pm »
En ala arvailemaan enempää asiasta josta en tiedä. Tiedät 100 % varmasti asiasta enemmän kuin minä. :)