Author Topic: AUTOKESKUSTELU - Millä autolla ajat?  (Read 14858 times)

Hanni

• V.I.P. MEMBER
Re: Millä autolla ajat?
« Reply #75 on: May 30, 2005, 22:20:45 pm »
Sinisellä bussilla.
Niin makaa kuin petaa.

kirck

• Guest
« Reply #76 on: May 30, 2005, 22:23:03 pm »
Onkohan mummeli kännissä?
Minullakin on joskus käynyt mielessä :)

Riikka

• V.I.P. MEMBER
« Reply #77 on: May 30, 2005, 23:18:53 pm »
Kortti on ollut jo monta vuotta, mutta omaa autoa ei valitettavasti ole.  :(  Vanhempien autoja saan onneksi usein lainaan jos/kun on tarvetta.  :-*

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #78 on: June 16, 2005, 10:18:37 am »

Mä jo luulin, että osaisin tämän kuvan laiton.... mutta ei sitten... piti laittaa tähän kuva autostani.. :(

mr.sixty

• Guest
« Reply #79 on: June 16, 2005, 10:23:38 am »
Lainaus käyttäjältä: mr.sixty - Toukokuu 30, 2005, 12:38:53
concordialla
Ajokorttia ei ole eikä tule olemaankaan
Sulla on hieman arveluttava kuski.. Lakkoileekin välillä :)
Juu kieltämättä, mutt se tulee sentään hakemaan kotiovelta ja vie mut työpaikan viereen eikä tartte kuluttaa puoltatuntia parkkipaikan ettimiseen.
Ajelen myös ystävieni autojen kyydissä ;D

mr.sixty

• Guest
« Reply #80 on: June 16, 2005, 10:24:31 am »
Minullakin on joskus käynyt mielessä :)
Samoin. Välillä mummi on liiankin hilpeällä ja vitsikkäällä päällä(onneksi)

Äksy Ämmä

• Guest
« Reply #81 on: June 16, 2005, 11:33:30 am »
Bussilla - milloin minkäkin värisellä ja numeroisella. Ihan Ritariässän KITT`n veroisia eivät onnikkamme ole, sillä satunnaisesti kuski erehtyy suunnasta. Mutta enimmäkseen ammattisuharit hoitavat tämän äksyn ämmelin kuljetukset niin mallikkaasti, ettei syytä äksyilyyn ole - korkeintaan kehittämisehdotuksiin.

Anisliini

• Guest
« Reply #82 on: June 16, 2005, 12:11:03 pm »
Mulla on kortti ja oma auto on audi, usein ajan kuitenin poikaystävän -98 wolksvagen golffilla jossa on kaikkea mahdollista lisävarustetta ja tehokas moottori  [love] itse tykkään ajaa ihan hirveästi! toi autoilu on toinen ajanviete misseilyn ohella, jota me harrastetaan poikaystävän kanssa  :1tongue:

mr.sixty

• Guest
« Reply #83 on: June 16, 2005, 12:32:55 pm »
Bussilla - milloin minkäkin värisellä ja numeroisella. Ihan Ritariässän KITT`n veroisia eivät onnikkamme ole, sillä satunnaisesti kuski erehtyy suunnasta. Mutta enimmäkseen ammattisuharit hoitavat tämän äksyn ämmelin kuljetukset niin mallikkaasti, ettei syytä äksyilyyn ole - korkeintaan kehittämisehdotuksiin.
Mun linjalla oli ennen loistavia kuskeja mutta viimeisenä talvena jopa 3-4 kertaa dösäkuski ajoi väärään ja juuri viikko sitten viimeksi.
se kerta oli ymmärrettävää koska kaisaniemessä oli jotain korjauksia ja dösien piti lähteä jotain muuta kautta, se luuli että pikkuteillä pääsee mutta ei päässytköön. loistava kuski siinämielessä että onnistui peruuttamaan dösön mukula katua kun väliä viereisiin autoihin oli 15cm molemmilla puolilla eikä ollut edes lähellä osumista muihin autoihin

Anna Hill

• V.I.P. MEMBER
« Reply #84 on: June 16, 2005, 14:42:46 pm »
"Kesäleluna" tällainen Speedster, mutta eri värisenä. Hankin syksyllä maasturin/jeepin.
Olen kyllästynyt ajamiseen, matkustan ja rentoudun mieluummin limusiinin takapenkillä. ;D

Dressing well is the best revenge!

La Dolce Vita

• Guest
« Reply #85 on: June 16, 2005, 15:07:29 pm »
"Kesäleluna" tällainen Speedster, mutta eri värisenä. Hankin syksyllä maasturin/jeepin.
Olen kyllästynyt ajamiseen, matkustan ja rentoudun mieluummin limusiinin takapenkillä. ;D

:-*

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #86 on: June 16, 2005, 16:07:58 pm »

Kiva car [love] :-* [love]!!!! Miten tuollaisella ajamiseen voi kyllästyä :eek: :o?

La Dolce Vita

• Guest
« Reply #87 on: June 16, 2005, 16:14:08 pm »
Kiva car [love] :-* [love]!!!! Miten tuollaisella ajamiseen voi kyllästyä :eek: :o?

Saike katso auton maskiin. Etkö ole kuullut sitä juttua; että ympyrä ja nuoli ... siitä alkaa huoli!

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #88 on: June 16, 2005, 16:25:56 pm »
Saike katso auton maskiin. Etkö ole kuullut sitä juttua; että ympyrä ja nuoli ... siitä alkaa huoli!

Saike ei merkistä välitä. Kunhan on kaunis kuori!!! :o

mr.sixty

• Guest
« Reply #89 on: June 16, 2005, 20:19:05 pm »
eiks toi oo sitäpaitsi salama?
Mikä tuossa merkissä sitten on? En mä oo ainakaan kuullu mistään speedster nimisestä automerkistä hyvää saati pahaa [Embarrassed]