Author Topic: AUTOKESKUSTELU - Millä autolla ajat?  (Read 14858 times)

*Suski*

• Full Member
(No subject)
« Reply #30 on: September 20, 2003, 03:51:00 am »
[thumb]    [thum]    [thumb]    [thum]    [thumb]    [thum]

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #31 on: September 27, 2003, 18:22:00 pm »
Jaaha, vaikka en omistakaan ajokorttia niin, ehdoton nro uno on Jaguar, hyvänä kakkosena tulee BMW ja kolmosena Porsce. Eli tykkään aika perinteisistä... Ja väri on tärkeä, koska olen nainen... Värin pitää olla musta!  [thum]

Joy

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #32 on: September 29, 2003, 21:39:00 pm »
1. Opel Vectra
2. Ford Focus
3. New Beetle

Miisa

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #33 on: September 30, 2003, 09:17:00 am »
Joku jo tämän mun ihmeekseni mainitsikin, varmaan ko. henkilö asunut joskus Briteissä... Eli ehdottomasti magein peli on TVR!!!   [love]  Mun suosikkimalli on Tuscan ja hopeanharmaana. Footballers Wivesissä muistaakseni jollain pelaajista oli musta tällainen.

Nenna

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #34 on: October 01, 2003, 00:38:00 am »
Olen kyllä niin vannoutunut volvo fani että eiköhän tulevaisuudessa oma auto tulee olemaan  kopakti perheauto volvo ja vielä maailman turvallisin kokoluokaansa verrattuna!! ja mitä namuja markkinoille tulevat volvon uusi s40:n tai s50:n ovat.. itse ajelen tällähetkellä papan ja mamman volvo s60.. www.volvo.fi
Mutta jos ollan epärealistisi niin kyllä mä urheilu autolla mielelläni ajelisin tvr:llä ja porcella,ferrarilla,dotgella,pagani zondalla,lotuksella tai modenalla.. ihan mikä näistä käy kunhan vaan kulkee lujaa ja näyttää hyvälle! mutta voi olla että ei ihan suomessa tollasilla autoilla kannata ajella ja maksaa itsensä kipeäksi hankkimalla moinen ja maksaa sakkoja siitäkin edestä.. vai miten?!

69

• Guest
(No subject)
« Reply #35 on: January 11, 2004, 03:57:00 am »

Chrysler ME Four-Twelve keskimoottorinen ja takavetoinen prototyyppi. Autossa on neljällä turbolla varustettu AMG:n 6-litrainen V12-moottori.

Moottorista irtoaa 850 hevosvoimaa ja huippunopeudeksi on laskettu tietokonearviolla noin 400 km/h:ssa. Auto kiihtyy nollasta sataan noin 3 sekunnissa.

*Grid Girl Ansku*

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #36 on: January 13, 2004, 14:11:00 pm »
Tässä todellinen autoihmisten auto! Ei ole turhia ulkonäköön panostettu vaan itse ajamiseen,uskomattomaan voimaan,moottoriin ja suorituskykyyn! Monet ostavat autoja kaikilla mahdollisilla lisävarusteilla mutta itse auto ei sitten kuljekaan mihinkään. Tässä siis auto jota on vaikea päihittää.. varsinkin Prodrive-versiona joka asennetaan erikseen. Nopeista autoista minunkin suosikkini ja parhaillaan Prodrive-virityssarjan asennus alkamassa..   [thumb]   Pysyyköhän sen jälkeen enää käsissä..   [Wink]  

Auto on saanut mahtavat arvostelut automaailmassa ja tässä niistä yksi:
" Impreza WRX STI päästää sinut WRC-ralliauton tunteeseen ilman tallisopimusta. Urheiluautojen todellinen testimenestyjä josta toisenmerkkisenä saa maksaa paljon enemmän. Mahtava ajonautinto! 270 hevosvoimaa,6 vaihdetta..."

Ansku   [beauty]   Huom.Äh,kuva ei taaskaan näy.. no mutta auto on siis Subaru Impreza WRX STI (prodrive)!
Anna-Maija Järventaus

65

• Guest
(No subject)
« Reply #37 on: January 13, 2004, 15:17:00 pm »

Oliks nämä ne kuvat Ansku?

*Grid Girl Ansku*

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #38 on: January 13, 2004, 17:01:00 pm »
Juu olivat! KIITOS paljon la Dolce Vita!  [love]
Anna-Maija Järventaus

65

• Guest
(No subject)
« Reply #39 on: January 16, 2004, 00:17:00 am »

Kuvan oikeassa yläkulmassa näkyy Hemi-kyltti. Eli Mopar on ottanut legendaarisen Hemi-tuotemerkin jälleen käyttöön. Vieläköhän palotilat on puolipallon muotoiset näissäkin myllyissä?

69

• Guest
(No subject)
« Reply #40 on: January 16, 2004, 00:45:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt *Grid Girl Ansku*:
Auto on saanut mahtavat arvostelut automaailmassa ja tässä niistä yksi:
" Impreza WRX STI päästää sinut WRC-ralliauton tunteeseen ilman tallisopimusta. Urheiluautojen todellinen testimenestyjä josta toisenmerkkisenä saa maksaa paljon enemmän. Mahtava ajonautinto! 270 hevosvoimaa,6 vaihdetta..."

Onko Anskulla moinen menopeli? Euroopassa voin suositella Imprezalla ajoa, koska siellä keskinopeudeksi voi ottaa n. 200 km/h. Onneksi siellä poliisit ei turhaa pysäyttele, jos näkevät että on hyvä urheiluauto alla. Sain muuten eilen kirjeesi.  [Big Grin]

Zig

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #41 on: January 16, 2004, 10:16:00 am »
Eli pakkohan tähän on vastata. Käytännön ihmisenä arvostan autoja, jotka toimivat joka kelillä ja aina. Suomeksi: japanilaisia autoja;)

1. Subaru Impreza WRX Prodrive 300
http://www.cars101.com/subaru/impreza/impreza2004photos.html

2. Nissan Skyline GT - R
http://www.jbskyline.net/R34/GTR/Showroom/Bilder/Bild10.php

3. Toyota Supra
http://www.toyota-supra.com/res/images/thumbnails/toyota_supra_06.jpg

Barbie

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #42 on: January 17, 2004, 00:06:00 am »
Pakko kehua, että Zigin Subaru liikkuu!  [thumb]

*Grid Girl Ansku*

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #43 on: January 17, 2004, 00:44:00 am »
Missi net.Team!  Sanotaan näin että perhepiirissäni on Subaru Impreza Wrx Sti ja Prodrive-versiona. Ei siis ole yksin käytössäni..nyyh,olisikin  [love]  ... mutta osallistun sen ajamiseen ja muuhun räpläilyyn ja asentamiseen  [thumb]  

Sanon nyt vielä merkin joka yleisesti automerkkinä ja ulkonäöllisesti on ehdoton suosikkini, BMW!!! Etenkin Coupe-malli,allaolevan kuvan auton kun saisi vielä M5-moottorilla..  [love]    [love]  

Hyvä että sait kirjeeni,toivottavasti olivat ok!  [Smile]  Ansku  [beauty]
Anna-Maija Järventaus

Sari

• Full Member
(No subject)
« Reply #44 on: January 16, 2004, 18:45:00 pm »
Täälläpäin suomea ajellaan kesäisin upealla Cadillac sedan de villellä, vuosimallia -60   [love]    [love]  
Ihana auto mutta niiiiin suurisyömäinen..