Author Topic: Kansa äänesti: "Suomen seksikkäimmät"  (Read 1523 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.

nicole

• Junior Member
  • **
Re: Kansa äänesti: "Suomen seksikkäimmät"
« Reply #1 on: December 29, 2006, 12:10:07 pm »
Uh. No enpä ole samaa mieltä kummastakaan. "Sika"-jätkä ja toinen muuten vaan jätkä. Ei sytytä.  puppe
(Tommi Evilä olis ollut aika hot ! Naisissa ei paljon ollut valinnanvaraa.)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #2 on: December 29, 2006, 14:28:16 pm »
Arvaa sainko naurut ulkomailla aikaiseksi, kun kerroin että suomalaiset äänestivät Suomen seksikkäimmiksi sikafarmaria ja naisnyrkkeilijää? Luulivat että laskin leikkiä. Kummatkin esimerkkejä älyllisestä ammatista, sivystyneisyydestä ja menestyksestä. Ei puutu kuin Tarja Halonen Miss Suomeksi ja Miss Universe kisoihin. Taitaa olla liikaa porukkaa avohoidossa. Tulee vaan mieleen että mitkä perverssit äänestävät moisia seksikkäimmiksi. Onko zoofilialla ja masokismilla jotain vaikutusta äänestystulokseen? Jonkun formulakuskin ymmärtäisin mutta sikafarmari.. raapiipaataan

betty blue

• Junior Member
  • **
« Reply #3 on: December 29, 2006, 15:37:42 pm »
nooh,ehkäpä media sitten ohjaili tässäkin tapauksessa suomalaisia .Iltapäivälehdethän ovat hehkuttaneet tämän possu-harrin seksikkyyttä,vaikka tämä on aivan tavallinen suomalainen perusjuntti.Eva Walhlström taasen on ihan karismaattisen oloinen ,persoonallinen nainen,mutta seksikkyys  raapiipaataan...    ?    Asiasta toiseen,kuka teistä vastasi tohon kyselyyn.Minä en ainakaan..

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #4 on: December 29, 2006, 16:15:34 pm »
Ketkähän on ollu taas äänestämässä kun tollasia on voittajiksi valittu, onhan se jo tiedetty et Suomen kansa on aika pihalla kaikesta.

Brad

• New Face
  • *
« Reply #5 on: December 29, 2006, 17:26:16 pm »
Niin no, ilmeisesti teillä on tarjota sitten joku globaali määritelmä seksikkyydelle? Seksikkyys lienee muutakin kuin ulkonäkö tai raha.

Sagio

• THE MASTER OF BEAUTY
« Reply #6 on: December 29, 2006, 17:58:58 pm »
Oh.. my.. God..  :-X En tiedä ketä olisin itse ehdottanut, kun seksikkyys ei ole suomalaisissa kovin yleinen ominaisuus, mutta en noita ainakaan. Miehissä top-kympistä ymmärrän jollain tavalla Franzenin ja Leppilammen. Uusipaavalniemi? Vanhanen? Ja tuo kuka kumma onkaan tosi-TV-"tähti"?? Ei ainakaan tuossa kuvassa näytä mitenkään seksikkäältä, liekö sitten televisiossa jotenkin ihmeellisesti viehättävä? Sikoineen?

Älä Team-kiltti nyt kovin laajalti tästä puhu...

IlkkaV

• Guest
« Reply #7 on: December 30, 2006, 22:05:52 pm »
miehen seksikkyys on itselleni hyvin vaikeaa arvioida.

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #8 on: December 31, 2006, 02:48:42 am »
Kaipa se miehen seksikkyys sisältää karismaa, itseluottamusta, ulkonäköä, hurmaavaa komeutta ja sopivan lupsakka jutuiltaan ym...

Sagio

• THE MASTER OF BEAUTY
« Reply #9 on: December 31, 2006, 10:58:08 am »
Ei saa unohtaa älykkyyttä! Mulle ainakin on ehdottoman tärkeää, että mies on kiinnostunut maailman menosta ja pyrkii yleissivistykseen, oli sitten kouluja käyty tai ei. Joku Markus Pöyhönen voi olla "tosi söpö", ja mukavanoloinen kundihan se on, mutta seksikäs.. ei mulle. Käytännössä mun on mahdoton sanoa, olisiko tuo sikafarmari mielestäni seksikäs, jos hänet tuntisin. En katsonut Maajussi-sarjaa sekuntiakaan, joten sekään ei auta. Sikafarmarius ei kuitenkaan ole seksikkyyden este mun mittapuullani. Mutta on toki myös naisia, joiden mielestä miljonääriä köyhempi ei koskaan voi olla seksikäs..  ;)