Author Topic: SUIHKU-RUSKETUS  (Read 2924 times)

magdalena

• New Face
  • *
SUIHKU-RUSKETUS
« on: December 16, 2006, 13:27:04 pm »
Voisitteks kertoo kokemuksia Kosmetologilla otettavista ns, suihkurusketuksesta.?
oLEN kyllästynyt talviaikana itseruskettaviin jotka levittyvät epätasaisesti ja lähtevät laikukkaasti
pois. Kuinka kauan toi  rusketus kestää hyvänä iholla? Lähteeks laikukkaana pois?

Nötterö

• Global Moderator
Re: SUIHKU-RUSKETUS
« Reply #1 on: December 19, 2006, 16:51:40 pm »
Oma kokemukseni on,  että ensinnäkin tulos on todella onnistunut. Rusketus on luonnollisen näköinen ja erittäin (ihanan) tasainen. Tasaisuuteen ja pysyvyyteenkin auttaa se, että esimerkiksi edellisenä iltana kannattaa mennä saunaan ja tehdä kunnon ihonkuorinta ja laittaa runsaasti kosteusvoidetta, jos iholla on oikein kuivia kohtia, niin ne kannattaa rasvata erityisen huolella, silloin välttyy esimerkiksi laikukkailta kantapäiltä (tosin talvella ei paljon kantapäät näy). Mukavaa on se, että tuummuusasteita on useampia, joten voi miettiä haluaako tummemman vai hieman vaalemman lopputuloksen. Väriaine ei värjää vaatteita ja jos esimerkiksi heti ruiskutuksen jälkeen väriä jää vaatteisiin, se lähtee jopa valkoisesta vaatteesta täysin pois (ei reagoi kuin ihon kanssa). Ainoa huono puoli on se, että se ei kauan kestä. Se pysyy hyvänä noin viikon, mutta esim. kasvoista se lähtee nopeammmin koska kasvoja pesee aamuin/illoin. Rusketus lähtee yllättävän tasaisesti, edelleen jos oma iho on niin kuiva, että se rapisee pois niin toki ruketuskin rapisee pois. Muuten se vaalenee tasaisesti, ja hyvä niin! Suosittelen lämpimästi jos esimerkiksi haluaa talvella piristää itseään, tai on menossa juhliin tms. ja haluaa hieman väriä hipiäänsä. On solariumin sijaan täysin vaaraton tapa ruskettua, mutta tietysti kerralla huomattavasti kalliimpaa. Tiedän, että ruiskutuksia tehdään myös esimerkiksii vain kasvojen ja kaulan alueelle, mikä maksaakin tietysti vähemmän. Kasvoissa väriaine ei ainkaan minulla aiheuttanut iholle epäpuhtautta tms. Käsittelyn jälkeen jää heti väriä pintaan ja seuraavan 12 tunnin aikana väri syvenee (tässä saattaa olla eroja riippuen siitä mitä väriainemerkkiä gosmetologi käyttää). Käsittelyn jälkeen iho on hieman tahmea hetken, muttei niin tahmea etteikö voisi vaatteita pukea ylleen. Samana päivänä ei suositella suihkua/hikoilua! 

Kannattaa kokeilla, tämä on oma kokemukseni ruiskuvärjätystä hipiästä [cool]!

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #2 on: December 19, 2006, 19:35:57 pm »
Kävitkö suihkukaapissa vai tehtiinkö väri ihmisvoimin? Kerro merkki jos muistat. :)

adrian79

• New Face
  • *
« Reply #3 on: December 21, 2006, 15:57:14 pm »
Mulla on kans hyvät kokemukset sprayrusketuksesta. Otin Muoti- ja kauneusmessuilla sillon pari kuukautta (??) sitten. En ole luonnostanikaan mikään ihan kalpea,  joten mulle laitettiin sitä ihan tumminta väriä (Brasilian). Merkki oli siis Bodytan. Lopputulos oli ihan syvä ruskea, ei yhtään kellertävä! Ainoa miinus oli heti rusketuksen jälkeen se, että mulla ainakin kasvot punoittivat jonkun aikaa, mutta onneksi osasin varautua siihen ja menin rusketukseen vasta messupäivän päätteeksi  ;D Ja kyllähän se punoitus sitten iltaa kohti hävisi ja muuttui enemmän ruskeaksi.

Väri oli parhaimmillaan seuraavana päivänä ja siitä muutaman päivän, mutta viikossa se kyllä lähti pois. Vakkari asiakkaat kuulemma käyvätkin aina viikottain ottamassa rusketusta lisää.  xmas

Tanyest

• New Face
  • *
« Reply #4 on: March 04, 2007, 09:19:23 am »
Voisitteks kertoo kokemuksia Kosmetologilla otettavista ns, suihkurusketuksesta.?
oLEN kyllästynyt talviaikana itseruskettaviin jotka levittyvät epätasaisesti ja lähtevät laikukkaasti
pois. Kuinka kauan toi  rusketus kestää hyvänä iholla? Lähteeks laikukkaana pois?

Säännöllisesti käytettynä melko kallis vaihtoehto. Toki on helppo ja nopea laittaa ja jälki aina tasainen ja luonnollinen (jos sävy valittu oikein), mutta lähtee jokseenkin samallalailla pois kun muutkin itseruskettavat. Tarkoitus että lähtis asteittaisn, mutta näinhän se ei juuri koskaan mene. Eli ikävä kyllä laikkuina usein lähtee. Miinuksena myös koostumus; tekee sellaisen "kalvon" että jos menet esim. ripsein & kulmien värjäykseen niin voit varautua että lähtee noiden ympäriltä todella vahvasti pois (kun ihoa suojataan väriaineelta) ja lopputulos on koominen, koska lähtee tosiaan vain osittain.. vaikea selittää, toiv. ymmärsit.  :)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #5 on: March 29, 2007, 15:24:52 pm »
Noissa suihkurusketuksissa on hirmukatteet, mutta ihmiset ovat näköjään valmiita maksamaan ne.

lilli30

• New Face
  • *
« Reply #6 on: June 18, 2007, 18:38:31 pm »
Kyllä meni mulla ruiskeet ihan hukkaan.. Tummin sävy eikä näkynyt juuri kuin jaloissa.. Olen muutenkin suhteellisen "tummaihoinen", et kai ne on tarkoitettu vaaleammille. Itse kaappi oli tukala, suihkua oli hengitystiet täynnä eikä voinut välttyä niitä asentoja miettiessä kohtausta Frendeistä, missä Ross käy suihku-rusketuksessa :D Mut omalla kohdalla sekin ois ollu parempi kuin ei mitään..Mutta tämä oli vain yhden kokeilijan kokemus..

ztar

• Guest
« Reply #7 on: June 18, 2007, 19:29:20 pm »
Suihkurusketus on ihan ykkönen!  :palvoo: Itse saan kiusallista valoihottumaa solariumista ja auringosta, joten kerran suihkurusketusta kokeiltuani tulen todellakin sitä käyttämään.  :-* Rusketuksesta tuli niin tasainen ja ihanan lämpimän värinen ilman auringon haittavaikutuksia.

hullumai

• ELITE MEMBER
« Reply #8 on: June 18, 2007, 20:00:48 pm »
Olen ottanut suihkurusketuksen useampaan kertaan (mutta en kaapissa) siten, etta henkilo on suihkutellut sen. Tulos on ollut hyva, ihana kuulto, varsinkin seuraavana paivana.Mulla on kestanyt viikon, hiukan vari lahti joistain kohdin epatasaisesti, mutta ei haittaavan epatasaisesti. Tosin huolellisesti levittavalla hyvalaatuisella itseruskettajalla kuorinnan jalkeen saa lahes saman tuloksen. Mutta kuulto-loisto on musta parempi rusketussuihkun jaljilta. Hyva homma! xmas

H3IDI

• New Face
  • *
« Reply #9 on: June 08, 2009, 23:18:28 pm »
Peittääkö suihkurusketus esim. vaikka raskausarvet? Tarttuuko se arpiin? Solarium/aurinko saa arvet vain korostumaan. :/

_Tyeicha_

• New Face
  • *
« Reply #10 on: November 20, 2010, 18:52:32 pm »
 :) No siis eihän se rusketus mitenkään tartu ihoon muutenkaan eli ei se arpiakaan muuta tai kadota. Sen toivossa ei siis kannata solkkuun lähteä.

RnR

• New Face
  • *
Vs: Re: SUIHKU-RUSKETUS
« Reply #11 on: January 09, 2011, 19:01:29 pm »
:) No siis eihän se rusketus mitenkään tartu ihoon muutenkaan eli ei se arpiakaan muuta tai kadota. Sen toivossa ei siis kannata solkkuun lähteä.

Ei muuta eikä kadota, mutta ainakin oman kokemukseni mukaan erilaiset tavat hankkia rusketus vaikuttavat siihen miten raskausarvet näkyvät.
Minusta pahin on solarium. Saa arvet kukoistamaan. Aurinko ei ole niin paha. Lievin on minusta itseruskettavat voiteet.Ne korostavat mahdollisten arpien olemassaoloa vähiten.
Suihkurusketusta olen itsekin ajatellut ja kokemusten toivossa lueskelen.

Miten suihkurusketus raskausarpiin vaikuttaa? :)

hullumai

• ELITE MEMBER
Vs: Re: SUIHKU-RUSKETUS
« Reply #12 on: January 16, 2011, 15:21:33 pm »
Kävitkö suihkukaapissa vai tehtiinkö väri ihmisvoimin? Kerro merkki jos muistat. :)

Miten niin?

:girl: