Author Topic: Millä kampaamo tuotteilla hoidat hiuksisi?  (Read 1079 times)

Mariwka

• New Face
  • *
Millä kampaamo tuotteilla hoidat hiuksisi?
« on: December 08, 2006, 22:05:18 pm »
Eli millä kampaamo tuotteilla hoidat hiuksisi?Shampoo,hoitoaine ...?Mikä on ollut paras merkki?
Entäs hinta ja miten riittoisat?Kiitti paljon vastauksista  jippii   
Ja kaikkille hyvän  joulun odotusta!  xmas

Briitu

• Full Member
Re: Millä kampaamo tuotteilla hoidat hiuksisi?
« Reply #1 on: December 09, 2006, 00:12:30 am »
Shampoona oon tykänny Redkenin Softista. Vähän on pehmentäny hiusta ja muutenkin tuntuu hiukset paremmalta vaikka vieläkin on kyllä melko kuivat latvoista ja noin. On melko riittoisa vaikka meitsi vähän hölvääkin sitä melko paljon hiuksiin kun pitkät hiukset on. Hintaa en ole katsonut, mutta eiköhän se aika sopiva ole laatuunsa nähden.^^

Hoitoaine pitäis ostaa uus, nyt on vielä menossa joku...en edes muista nimeä, enkä jaksa nyt katsoakaan, vähän sinertävää nestettä on kuitenkin ja isossa suihkepullossa, hiuksiin jätettävää. Kivantuoksuista.

Oon tuolla kampaajalla bongannu kaikkia niin kivoja hiusten hoitotuotteita ja sen semmoista, että huhhuijjaa kun riittäisi rahatkin vielä niihin niin mähän olisin enemmän kuin tyytyväinen mun hiusten kuntoon. ;D

Hoitoaineita pitäs mun muutenkin käyttää enemmän, täytys löytää vielä sellanen aine, joka vähän tuuheuttais, ei tarvitsis pestä 15 minuuttia pois ja olis kivantuoksunen niin  :-*

betty blue

• Junior Member
  • **
« Reply #2 on: December 19, 2006, 20:32:55 pm »
Mä tykkään yleisesti ottaen glynolin tuotteista,putelit ulkonäöltään tylsiä ja jopa miehekkään näköisiä,mutta ulkonäkö hämää.  Pitkien hiusten selvitykseen tykkään käyttää bonacuren sellaista vihertävää suihketta.Onneksi nämä mun suosikit on sellaisia suht edullisia kampaamotuotteita.Www-tuotteita en käyttäisi ikinä.

Tanyest

• New Face
  • *
« Reply #3 on: January 06, 2007, 15:33:24 pm »
Vannon Tigin ja Lanzan tuotteiden nimiin  :-* Shampoita ja jätettäviä hoitoaineita lähinnä, extrana hiusnaamiot ja huuhdeltavat hoitoaineet. Ko. sarjoilla on todella huipputasoisia tuotteita, yhteenkään pettymykseen en ole (ainakaan vielä) onneksi törmännyt :)

betty blue

• Junior Member
  • **
« Reply #4 on: January 07, 2007, 16:13:11 pm »
Nyt olen ihastunut Joicon tuotteisiin.Niin ja hoidan hiuksiani vain kampaamotuotteilla ja taidan olla suurkuluttaja näissä,valikoimaa löytyy nytkin kylppärin kaapista enemmän kuin monesta parturista  :king:

neisu

• New Face
  • *
« Reply #5 on: November 18, 2007, 22:50:15 pm »
Merkeistä käytössä on tällä hetkellä Tigi, Joico, MOP ja Nexxus sekä monia muitakin :D Hyllyissä notkuu kampaamokaupan verran tavaraa. Hiuksiin panostan rahallisestikin paljon, koska mikään ei pelasta, jos tukka on ruma.