Author Topic: Minna Halme Queen of the world 2006 -kilpailussa  (Read 7195 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Re: Minna Halme Queen of the world 2006 -kilpailussa
« Reply #60 on: December 13, 2006, 22:13:21 pm »
:eek: Olen raivoissani Minnan puolesta.

Sama juttu ja niin suoraa palautetta lähti järjestäjille, että saa nähdä mitä sieltä tulee vastaukseksi vai vastataanko enää ollenkaan. Järjestäjille ilmoitettiin suoraan, että moiseen kilpailuun Minnan lähettäminen oli rahan sekä ajan tuhlausta. Ihmeteltiin kuinka Kiinan missi voidaan valita viisikkoon, koska ei ole edes kaunis. Ihan turhaa nörtteillä sinne suuntaan jos itse tarjoavat moista *****a. Juttelen Minnan kanssa huomenna ja laitan tänne lisää palautetta. Ellet sitten Minna jaksa itse kirjoittaa kokemuksistasi.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #61 on: December 13, 2006, 23:05:43 pm »
Minna kertoi äsken, että oli kuulemma todella kiva kilpailu ja tuntui enemmän lomalta kuin kilpailulta. Hyvä että jäi kuitenkin matkasta hyvät muistot.  :)

IlkkaV

• Guest
« Reply #62 on: December 13, 2006, 23:47:39 pm »
oiskohan toi kroatia vähän piritta hannulan näköinen...

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #63 on: December 13, 2006, 23:57:13 pm »
Kroatia on muodokas, Piritta ei. Kasvoista löytyy samaa.

IlkkaV

• Guest
« Reply #64 on: December 14, 2006, 09:00:37 am »
http://www.oho.fi/c/6008/9846_piritta_hannula0.jpg

viehättävällä naisella ei selkeästi ole pakko olla muotoja tai isokoisia rintoja.

miku

• Guest
« Reply #65 on: December 14, 2006, 10:10:03 am »
Sama juttu ja niin suoraa palautetta lähti järjestäjille, että saa nähdä mitä sieltä tulee vastaukseksi vai vastataanko enää ollenkaan. Järjestäjille ilmoitettiin suoraan, että moiseen kilpailuun Minnan lähettäminen oli rahan sekä ajan tuhlausta. Ihmeteltiin kuinka Kiinan missi voidaan valita viisikkoon, koska ei ole edes kaunis. Ihan turhaa nörtteillä sinne suuntaan jos itse tarjoavat moista *****a. Juttelen Minnan kanssa huomenna ja laitan tänne lisää palautetta. Ellet sitten Minna jaksa itse kirjoittaa kokemuksistasi.

Itsekin mietin, kannattaako tällaiseen kilpailuun lähettää osallistujia ollenkaan.  ::) Toisaalta, maailmankaikkeuden toiseksi kaunein nainen on tänä vuonna japanilaistyttö joka on kuin suoraan jostain Rölli- tai Taru Sormustenherrasta -elokuvasta. Siis satuhahmo ja ihan soma kylläkin mutta ei missään nimessä missi.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #66 on: December 14, 2006, 11:41:30 am »
Toisaalta, maailmankaikkeuden toiseksi kaunein nainen on tänä vuonna japanilaistyttö joka on kuin suoraan jostain Rölli- tai Taru Sormustenherrasta -elokuvasta. Siis satuhahmo ja ihan soma kylläkin mutta ei missään nimessä missi.

En myöskään ymmärrä japanilaisen valintaa. Venezuelalaiset missikouluttajat pitivät häntä hyvänä valintana, jota ihmettelin. Nykyään ammattitaito alkaa olemaan liian suuressa osassa missikilpailuissa, koska ruma missi voittaa hyvällä ammattitaidolla kauniin missin. Se on mielestäni järjetöntä. Tosta Queen on the Worldistä vielä, että siinä ei ollut tuomaristohaastatteluja. Siksi Minnan sijoittumattomuus tossa rupusakissa ihmetyttää vielä enemmän.