Author Topic: Hoitotuotteet hiustenpidennyksille?  (Read 951 times)

Savara

• Guest
Hoitotuotteet hiustenpidennyksille?
« on: September 13, 2006, 10:38:07 am »
Laitan ensi viikolla teippihiuspidennykset ja kun sitä kotihoidon tärkeyttä on tähdennetty kovasti, niin tietysti olisi hyvä tietää, mitä tuotteita kannattaa käyttää. Tilasin Hairiumista Fudgen Wed Hed shampoon ja hoitoaineen, jota ainakin Hairiumin sivuilla suositeltiin pidennyshiuksille. Onko muita hyviä, vastaavia, tuotteita ja entä mitä muotoilutuotteita saa/kannattaa käyttää?  :confused:

Saan varmasti kampaajaltakin opastusta asiassa, mutta täytyyhän asiaa tiedustella myös täältä kullanarvoisten vinkkien forumilta  :)

celya

• New Face
  • *
Re: Hoitotuotteet hiustenpidennyksille?
« Reply #1 on: September 13, 2006, 12:46:42 pm »
Olen kolmet pidennykset "käyny läpi" ja näistä mä oon tykänny kaikkea kokeilleena:

Hoitoaineena Redkenin  Smooth Down on erinomainen. Se tekee sileiks ja kammattaviks. Sitä riittää yllättävän pieni määrä ja se levitetään pituuksiin kun hiukset on ihan märät, niin se leviää parhaiten.

Aivan ehdoton on Great Lenghts -sarjan Anti Tap- huuhde!! Se levitetään pestyihin hiuksiin, joista on jo huuhdeltu hoitoaineetkin pois, sen annetaan jäädä hiuksiin. Sillä hiukset saadaan sileiks ja kammattaviks. Aivan ehdoton aine. :nanner:

Janica

• New Face
  • *
Re: Hoitotuotteet hiustenpidennyksille?
« Reply #2 on: October 17, 2006, 14:57:54 pm »
Itse olen myös kiinnostunut teippipidennyksistä, joilla kampaajani ehdotti minulle raitojen laittamista.

Kuinka paljon teippipidennyksesi tulee yhteensä maksamaan ja a oletko ottanut selvää, kuinka kauan se kestää? :king: