Author Topic: Haussa paksun näköiset hiukset  (Read 1606 times)

salmiakkisuklaa

• New Face
  • *
Haussa paksun näköiset hiukset
« on: August 25, 2006, 22:54:43 pm »
elikkäs, omistan hieman olkapäiden yli menevät perus suomalaiset hiukset. Hiukset valuvat päätä myöten ohuina ja litteinä, ei auta vaikka yöksi laittaisin ponnarin tai mitään, aamulla tietysti pöyhkeän näköiset kun avaan hiukset, mutta päivän kuluessa, itseasiassa jo melkein tunnissa, hiukset lässähtävät ja alkavat taas valua päätä myöten. Millä saisin ne pysymään tuuheina koko päivän?

*Nikita*

• Full Member
Re: Haussa paksun näköiset hiukset
« Reply #1 on: September 07, 2006, 11:21:36 am »
Ohuisiin hiuksiin esimerkiksi permanentti vois tuoda tuuheutta. Tai sitten kasarityylillä kreppirauta käteen ja sillä kreppaileen.
Mutta tuo permanentti näyttää upeilta ohuissa hiuksissa. Minulla taas niin paksut hiukset, että kampaajani oli että "Ei" kun kysyin permanentista...  :)

salmiakkisuklaa

• New Face
  • *
« Reply #2 on: September 07, 2006, 16:35:01 pm »
tuota olen harkinnutkin... mutta ne on sitten samalla kiharat :) eikä vaan tuuheat. no ei kai näille mitään voi. Permis on kyllä suuressa harkinnassa!

Tanyest

• New Face
  • *
« Reply #3 on: September 10, 2006, 21:57:28 pm »
elikkäs, omistan hieman olkapäiden yli menevät perus suomalaiset hiukset. Hiukset valuvat päätä myöten ohuina ja litteinä, ei auta vaikka yöksi laittaisin ponnarin tai mitään, aamulla tietysti pöyhkeän näköiset kun avaan hiukset, mutta päivän kuluessa, itseasiassa jo melkein tunnissa, hiukset lässähtävät ja alkavat taas valua päätä myöten. Millä saisin ne pysymään tuuheina koko päivän?

Kokeilepas eri merkeiltä tuuheuttavia shampoita ja muotoilutuotteita. Aamulla kun teet "kampauksen" (oli ponnari tai hiukset auki) niin laita tuuheutta lisäävää hiuskiinnettä aivan tyveen n.30cm päästä. Sitten pidät kädellä vähän aikaa hiustupsua "ylhäällä" ja otat seuraavan jakausosion. Ideana siis että hius saa tyveestä parin sentin matkalle sitä tukea ja  tän avulla pysyy tuuheana ja nättinä koko päivän. Niin äläkä käytä hoitoaineita muualla kuin latvoissa -> ne lässäyttää hiuksia entuudestaan :)

omppu

• New Face
  • *
« Reply #4 on: September 23, 2006, 11:31:21 am »
Myös tuuheuttavat shamppoot auttavat. Älä käytä joka pesun jälkeen hoitoainetta.

kirck

• Guest
« Reply #5 on: September 24, 2006, 11:12:54 am »
tuuhentavissa hoitoaineissa on helmiä joukossa..  :-*

*Nikita*

• Full Member
« Reply #6 on: September 24, 2006, 13:10:11 pm »
Toi ponnarijuttu voi toimia ainakin hetken, koska toimii jopa mulla, vaikka hiukset tuppaa aina painuun alas kun on niin raskaat.
Niin ja noi hiuslakat sun muut toimii ohuisiin hiuksiin kans varmasti paremmin. Itte en oo niitä käyttäny sitten teinivuosien kun ei mun hiukseni niillä pysy kuosissa. Ne menee heti omaan muotoonsa. Hmm hyvä jos teillä on hyviä kokemuksia tuuheuttavista shampoista, itte oon ollu vähän epäilevä niiden suhteen...

Kannatan kuitenkin edelleen niitä kiharoita. Ne on naiselliset ja kauniit ja herkät  + näyttää ohuissa hiuksissa todella hyviltä. Itte ottaisin heti, jos ei olis näin paksut hiukset, vaikka se vaatiikin vähä hoitoo, mutta silti.
 :)

*Nikita*

• Full Member
« Reply #7 on: October 05, 2006, 12:38:07 pm »
Niin vaikka pidän hiuksistani, mutta tässä muutama syy minkä takia ei kannata masentua, vaikka ei omais niin kauheen tuuheta hiuspehkoo.

Nimittäin ensinnäkin peseminen on operaatio. Kestää kuivua kauan

ja toisekseen suihkukaivo on aina täynnä hiuksia. Kuten myös lavuaari, vaikka vältän siinä lavuaarin edessä harjaamista. etc. etc. NIITÄ ON JOKA PUOLELLA.

Mun hiukset vielä kasvaa keskimäärästä nopeemmin, joten leikkausmalli menee suht pian omaan kuosiinsa ja juurikasvu on jatkuva riesa. Mikään ihan lyhyt malli ei siis mulla toimi. Ei sopis kyllä kasvojenkaan muodon puolesta, mutta siis ei senkään takia, että saisin käydä joka toinen viikko kampaajalla, että se olis hyvännäkönen. Eli siis puolipitkät. Ne kestää sentään hiukan kauemmin.

Niin ja kotivärjäys ei tuu edes kysymykseen, koska mahdoton saada tasasta ja nättiä.

Että tällasta.  :1crazy:

HotorNot

• New Face
  • *
« Reply #8 on: October 18, 2006, 21:21:31 pm »
Mulla on sama ongelma  :1crazy: Nikitahan onkin mun tukkani nähnyt ja tietää kuinka paksu ja raskas se on. Eli jos haluat pitää hiukset hyvässä kunnossa: unohda pöyhkeys. Mutt monet ei laita hoitoainetta ja saa siten hiukset tuuheammaksi, mutta samalla myös karvaiseksi  eek: