Author Topic: Missit ja mallit rahan perässä  (Read 1513 times)

naiset rahan peräs

• New Face
  • *
Missit ja mallit rahan perässä
« on: August 12, 2006, 14:48:42 pm »
Onhan se nyt nähty, että missit ja mallit kulkevat rahan perässä. Vanessa Forsman meni naimisiin Jari Kurrin kanssa, vaikka Kurri on jo aikansa elänyt, uransa jälkeen muodottomaksi möltiksi turvonnut, eikä älykkyydelläkään pilattu. Eli sellainen, johon Vanessa tuskin olisi rakastunut, jos tilin saldo olisi ollut jotain muuta. Jenni Dahlman nai upporikkaan Räikkösen, vaikka Kimi ei erotu mitenkään Esson baarissa pajatsoa pelaavista amarityypeistä. Ja vielä sinisilmäisesti väittää lehdille, että hän on löytänyt ''''sen oikean''''. Ehdottomasti säälittävin tapaus on tosin tämä missi Karoliina Yläjoki, joka alkoi seurustella itseään 5 vuotta nuoremman, 18-vuotiaan jääkiekkoilijan (yllätys) kanssa, vaikka jakaa vielä saman asunnon entisen poikaystävänsä kanssa. Sanoi se lehdessä mitä tahansa, niin on äärimmäinen loukkaus exää kohtaan, jos alkaa deittailla uutta vaikka vielä asuu exänsä kanssa!! Enkä oikein edes ymmärrä miten se jääkiekkoilija voi seurustella noin huithapelin ja välinpitämättömän naisen kanssa.

IlkkaV

• Guest
Re: Missit ja mallit rahan perässä
« Reply #1 on: August 12, 2006, 19:29:20 pm »
olin mäkelänrinteen urheilulukiossa. siellä jääkiekkoilijoiden henkiset kyvyt oli joku yleinen vitsin aihe tms. ehkä sopii hyvin missien kanssa yhteen?  ;D

*Nikita*

• Full Member
« Reply #2 on: August 22, 2006, 23:26:07 pm »
Missien älykkyyttä usein myös vähätellään, joten ehkä ne tuntee jääkiekkoilijoiden kanssa jotain sielujen sympatiaa.  :enkeli:

Eikö tää oo vähän sama ilmiö ku hoitsut ja lääkärit etc.   :o

Mutta mun mielestä on kyllä naisten, missien ja mallien aliarvioimista väittää, että ne kaikki kulkee vaan rahan perässä. Niin ja lisäks tekopyhää. Kuka meistä nykyään ei kulje rahan perässä?

Mä meen itteki huomenna duuniin ihan vaan koska siitä maksetaan.

Sitäpaitsi on myös rikkaita naisia, joilla on ei niin rikas mies. Yleensä se miehen itsetunto ei tosin kestä kauaa sitä että vaimo tienaa paremmin. Sitten vaimo parka jää rahojensa kanssa yksin.  :itku:

No mutta siis mä oon vaan köyhä naimaton opiskelija, joten sinänsä ei oo kokemusta, mutta pakko silti sanoo painava mielipiteeni.  :D  :o

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #3 on: August 23, 2006, 02:10:05 am »
Yleensäkin urheilijat ja kauniit naiset sopii yhteen, monilla ammattijääkiekkoilijoilla on kauniit vaimot tai naisystävät mut sama pätee myös muihin urheilijoihin jotka tienaa hyvin. Samapa tuo mulle kenen kanssa seurustelevat.

hullumai

• ELITE MEMBER
« Reply #4 on: August 23, 2006, 22:41:06 pm »
Miksipa ei nainen rahan perassa..jos..vaihtoehto on rahaton tavis tai rahallinen tavis!? No tottakai valinta on rahallinen tavis. Ja niista jaakiekkoilijoista sen verran, etta ehka suurella osalla aly pyorii vaan sen pelialyn ymparilla, mutta vaatiihan se huipulle paasy siinakin lajissa kurinalaista harjoittelua ym. niinkuin misseillakin. Kiekossakin huippulahjakas paasee ehka vahemmalla henkisella kapasiteetilla pitkalle, niinkuin missitkin,jos ulkonako on upea.
Mutta huipullakin pitaa jaksaa harjoitella, treenata, syoda oikein, pitaa perheasiat jarjestyksessa ym.menestyakseen, joten ei yllatys, etta missit ja kiekkoilijat tms. urheilijat pitavat toisistaan. [love]
Itsenaiset ja esim. hyvapalkkaiset naiset eivat tarvitse elattajaa(tarvitseeko suomessa kukaan oikeastaan?), mutta pitavat kumppanista, joka on saanut jotain aikaan elamassaan. (ei tarkoita valttamatta omaisuutta,hirveita rahoja tms.)Vaikkapa taidetta.
Ja toki varakkaampi mies on mukava, jos esim. lapsia aikoo hankkia. Ei tarvitse ottaa niin paljon painetta hartioille. Tietenkin miehen pitaa tayttaa muutkin tarkeammat kriiteerit-
niin--etta eihan ne naiset paljoa vaadi xmas