Author Topic: Poishuuhdeltavien hoitoaineiden käyttö hiuksiin jätettävinä??  (Read 1010 times)

Greta

• New Face
  • *
Elikkä kysymys kuuluu: Käyttääkö kukaan jotain poishuuhdeltavaa hoitoainetta hiuksiin jätettävänä hoitona?? Tai onko joku joskus kokeillut kuinka nämä pikahoitoaineet soveltuvat moiseen? Itse laitoin eilen shampoon ja hoitoaineen jälkeen Sebastianin Evokativ -sarjan tuuheuttavaa hoitoainetta hiuksiin, ihan hiuksiin jätettävän hoitoaineen tapaan, ja tulos oli erittäin hyvä! :) Ei latistanut tukkaa ollenkaan, ja kuivat latvat tuntuvat ja näyttävän terveiltä! Hiukset itseasiassa näyttävät niinkin hyvältä, ettei niitätarvinnut päivää varten erikseen mitenkään laittaa edes! :) Yöksi pinnillä ja samettiponnarilla kiinnitetty, löysähköllä nutturalla ollut tukka oli saanut kaunista lainetta, ja näyttää todella tuuhealta!

En tiedä mitä kampaajat ovat mieltä siitä, että käyttää poishuudeltavaan tarkoitukseen käytettäviä hoitoaineita hiuksiinjätettävien tapaan, mutta tulos on ainakin miellyttävä! Kuiviin hiuksiin laitettunakaan tuo hoitoaine ei latista hiuksia, vaan tuo rakennetta ja tuuheutta. :)

Ammattikampaajienkin mielipiteitä olisi kiva kuulla!  :)

Lumicki

• New Face
  • *
Re: Poishuuhdeltavien hoitoaineiden käyttö hiuksiin jätettävinä??
« Reply #1 on: August 08, 2006, 08:57:05 am »
on tullut joskus paremman puutteessa kokeiltua...ei toiminut ainakaan se hoitoaine mitä itse kokeilin vaan pinta jäi hieman "rakeiseksi"  ja kun kosketti hiuksia hoitoaine tahmasi kädet.

Memmuuh

• New Face
  • *
« Reply #2 on: August 10, 2006, 21:24:28 pm »
Minulle eräs kampaaja jopa suositteli ihan tavallisen hoitoaineen jätettävän hiuksiin ja kilesi huuhtelemasta milliäkään!  :-*

neisu

• New Face
  • *
« Reply #3 on: November 18, 2007, 22:52:07 pm »
Olen kokeillut. Parasta tähän on ehdottomasti Tigin Oatmeal&Honey- hoitis. Nostaisin silti normijätettävät ehkä korkeammalle, mutta kyllä tämäkin toimii :)