Author Topic: Sebastian Evokativ  (Read 838 times)

Greta

• New Face
  • *
Sebastian Evokativ
« on: July 27, 2006, 13:10:56 pm »
Heippa! Jokos joku toinenkin on uskaltautunut kokeilemaan Sebastianin uutta tuotesarjaa??  Aika harvasta paikasta ilmeisesti saa ko. sarjaa vielä toistaiseksi.. lookfantastic.com:ista näyttäisi saavan, ihan uusi tuttavuus näköjään sielläkin vielä. Itse ostin Sebastian Evokativ Full Volume Building -sarjan shampoon, hoitoaineen sekä Evokativ Bohemian muotoiluvoiteen, ja nyt reilun viikon verran tuotteita käyttäneenä olen kyllä tykännyt kovasti. Pitkähiuksisena ajatukseni oli käyttää tuota muotoiluvoidetta myös samettirullien pohjana, mutta en ole vielä siihen tarkoitukseen kokeillut.. Hyvin saa tuuheutta ihan pelkästään muotoiluvoiteen ja föönin avulla, mutta uskoisin, että rullilla saisi aika upeaa jälkeä.
Tuotteissa on kertakaikkisen ihana tuoksu!! Tuntuu, ettei haluaisi pois pestä, kun hiuksiin laittaa!  :D

Olisi mukava kuulla käyttäjäkokemuksia, jos jollakulla on kokemusta tästä sarjasta jo! :)  Mitä olette tykänneet tästä tuuheuttavasta sarjasta vrt. muihin tuuheuttaviin? Itselläni ensimmäinen tuuheuttava tuotesarja, jotenka ei ole oikein vertailupohjaa siinä mielessä..
Aika jännä muuten, että nyt vasta tuntuu siltä, että käytössä on juuri oikeanlaiset tuotteet, jotka sopii nimenomaa omille hiuksilleni, palvellen juuri niitä ominaisuuksia, joita hiukseni tarvitsevat. Monet vuodet olen käyttänyt kampaamon laadukkaita tuotesarjoja, kuten Redkeniä, Lanzaa, Kerastasea.. Mutta vasta nyt tuntuu ja näyttää siltä, että hiukset ovat oikeasti hyvännäköiset ja -tuntuiset pesun jälkeen vaikken olisi laittanut niitä vielä edes mitenkään.  :) Hmm.. Varmaan olen käyttänyt aina aiemmin liian hoitavia tuotteita.. Ei sillä eitteikö nekin joskus olis olleet tarpeen, mutta nykytilanteeseen aikanakin tämä nykyinen tuotesarja sopii kertakaikkiaan mainiosti!

edit: Vanhat tunnukset eivät ilmeisesti käy palstalle enään? Vai olenko vain unohtanut salasanat ym.. ? No samapa tuo.. Ollaan nyt sitten "new face".. :)

Janica

• New Face
  • *
Re: Sebastian Evokativ
« Reply #1 on: October 17, 2006, 15:02:42 pm »
Mistä sä hankit tota sarjaa? Itse haluaisin myös kovasti kokeilla kun noin hyvät kehut kerta sai ;)