Iltasanomien artikkelissa Ninni puhuu vaan siitä kuinka odottaa bileiden loppua kun saavat viiniä, ei alkoholia viimeisen kolmen viikon aikana ja blogissaan on koko ajan puhunut nähtävyyksistä tms.
Herää kysymys miksi Suomen pitää osallistua koko kisaan, jos tyttöjen ja kouluttajien asenne on tuo? Tietääkö joku siis miten muissa Euroopan maissa onko samanlainen meininki?
Olen vain hämärästi jostain kuullut, että joissain Euroopan maissa tämä universari touhu ei kiinnosta yhtään ja käyttäytyminen kisoissa sen mukaista? No kyllä sen kieltämättä asenteessa huomaa "pienen" eron lattarimaiden ja eurooppalaisten välillä...
Paras kommentti Ninnin blogiin " tee loordit ja yllätä kaikki menestyksellä."

Ei kyllä pakko jotain huumoria repiä ei muuten tässä oo mitään järkee.

Mitä tähän palstaan tulee niin osaltaan se, että eksyin tänne on saanut minut ylipäätään kiinnostumaan kisoista.

Aluksi olin että

kylläpäs on ulkonäkökeskeistä porukkaa... mutta sitten tajusin, että täällä on hyvin paljon kauneusalan ammattilaisia ja asiantuntijoita ja kommentit ovat todellakin mielenkiintoisia ja ammattimaisia. Myös ei-asiantuntijoilla on enemmän näkemystä kuin mitä tavallisesti törmää kommentteihin. : )
Iltalehtiä tai edes sanomalehtiä en ole kilpailun tiimoilta seurannut, koska siellä jutut on samaa tasoo, että "Ninni tapasi miehen, joka on järjestänyt kyseiset kilpailut" What a shocker, really.

Jännään kuka lopulta voittaa.

mutta Suomen olen jo unohtanut. Olisi tosiaan edes jättänyt nuo ajatuksensa vain omikseen, vaikka ymmärränkin että koti-ikävä ja väsymys painaa. Ihan epäinhimilliseltä tuntuu se niitten aikataulu. Näin maallikon mielestä.

Niin silti suututtaa tuo asenne minuakin.