Author Topic: Viivi Avellan - Missi ainesta?  (Read 7375 times)

hewitt

• New Face
  • *

Monica

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: October 16, 2004, 15:50:00 pm »
Mä en ole koskaan ymmärtänyt Viivin hehkutusta, minun mielestäni ihan tavallinen tyttö.

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: October 16, 2004, 16:57:00 pm »
Jaa missiainesta... No ei todellakaan!  [Roll Eyes]

Annemari

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #3 on: October 16, 2004, 17:09:00 pm »
En tykkää minäkään Viivistä jostain syystä..

PiaMaria

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #4 on: October 16, 2004, 17:17:00 pm »
Juu Viivissä on sitä jotain mistä en vain tykkää enkä näe hänessä missiainesta mitenkään päin   [Confused]

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: October 16, 2004, 19:21:00 pm »
Ja vielä yksi ilmoittautuu, jonka mielestä Viivi on paljon melua tyhjästä! Vertailun vuoksi esimerkiksi Kirsi Alm on paljon nätimpi, viehättävämpi, karismaattisempi jne. jne. vaikka onkin kovin piskuinen (varmaan selvästi alle 160cm)!
Missiainesta????? Päätelkää tästä:   [thum]    [thum]    [thum]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: October 16, 2004, 19:24:00 pm »
Kuka on Kirsi Alm? Laittakaa nyt jotain titteliä, kun kaikki ei seuraa pikkujulkkujen elämää (eikä muuten isojenkaan, ainakaan minä).

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: October 16, 2004, 19:27:00 pm »
No, tietysti se toinen Nelosen  Urheilu toimittaja tyttönen!   [Embarrassed]   En yhtään ihmettele ettei Rantsulaiselle sano mitään...   [thum]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: October 16, 2004, 20:07:00 pm »
Kirsi Alm oli mullekin täysin tuntematon nimi.

http://www.katso.fi/haloo/kotimaa/article114761.html

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: October 16, 2004, 23:42:00 pm »
Tämä juttu nyt lipsuu taas aiheen sivuun, mutta täytyy nyt tähdentää paria asiaa, jotka eivät ehkä tulleet selväksi:
- En todellakaan tarkoita, että Kirsi Alm olisi ulkonäöltään missiainesta tai edes yleensä kaunis, vaan ainoastaan sitä, että miellyttää minua enemmän kuin Viivi Avellan!
- Otin Kirsin vertailuun, kun ovat samassa työssä ja vielä samalla kanavallakin toistaiseksi! Maikkarillahan on oma kaunis ja viehättävä urheilutoimittaja Heidi Suomi, johon olisi ollut myös hyvä Viiviä verrata. Heidi voittaa 6-0!

Kylläpä laskee Kirsi Almin pisteet mun silmissä, jos juontaa jonkun 'Amerikan monster autojen'-kisoja!?   [18_crazy]    [18_crazy]    [18_crazy]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: October 16, 2004, 23:56:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Mansen Miäs:
Kylläpä laskee Kirsi Almin pisteet mun silmissä, jos juontaa jonkun 'Amerikan monster autojen'-kisoja!?    [18_crazy]      [18_crazy]      [18_crazy]

Asiaa!  [Big Grin]

Riikka81

• Full Member
(No subject)
« Reply #11 on: October 16, 2004, 23:59:00 pm »
Samaaa mieltä! Mielestäni Viivi on aivan tavallinen nainen, ei minusta ainakaan missiainesta..  [Roll Eyes]  Hyvä etten ole ainoa joka ei ole koskaan ymmärtänyt hehkutusta..

2013

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: October 17, 2004, 11:01:00 am »
En meinannut eden uskaltaa availla tätä keskustelua, koska pelkäsin törmääväni ainaiseen Viivi-hehkutukseen   [sad]  ... En ole koskaan viehättynyt Viivulista, vaikka esim. tuon miespuoliskani silmää taitaa ko. blondi hivellä. Ja oma tykkäämiseni ei ole riippuvainen tästä viimeisestä yhtälöstä   [thum]  Minusta Viivillä on neliömäiset kasvot, pyöreä nenä ja pieni suu = ainekset naapurintyttö-imagoon, ei muuhun...

Annemari

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #13 on: October 17, 2004, 11:04:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Mansen Miäs:
Ja vielä yksi ilmoittautuu, jonka mielestä Viivi on paljon melua tyhjästä! Vertailun vuoksi esimerkiksi Kirsi Alm on paljon nätimpi, viehättävämpi, karismaattisempi jne.

Minäkin tykkään Kirsistä paljon enemmän! Noista kahdesta se parempi vaihtoehto   [thumb]

Jennie

• Full Member
(No subject)
« Reply #14 on: October 17, 2004, 20:11:00 pm »
Juu minakin olen aina ihmetellyt tuota Viivin hehkutusta. Mielestani han on vahan tyrkky, antaa jotenkin lapsellisen kuvan itsestaan. Ja jos nyt noita urheilutoimittajia vertaillaan niin Heidi Suomi on kylla todella kaunis.
Ei ole muuta pelättävää kuin pelko itse