Author Topic: NOPEASTI(kesäloma)kilot pois!  (Read 1522 times)

Lumicki

• New Face
  • *
NOPEASTI(kesäloma)kilot pois!
« on: June 14, 2006, 14:32:49 pm »
Miten onnistun saamaan parissa viikossa itseni kuvauskuntoon? lähinnä mietin tuota syömis puolta, eli miten tiukkaa diettiä tulisi noudattaa? noudatan vähähiilihydrattista ruoikavaliota enkä syö punaista lihaa tai kanaa ollenkaan.

miten itse olette saaneet nopeita tuloksia aikaan menettämättä lihaksia?

IlkkaV

• Guest
Re: NOPEASTI(kesäloma)kilot pois!
« Reply #1 on: June 14, 2006, 16:22:21 pm »
miksi et syö punaista lihaa tai kanaa? eipä kahdessa viikossa paljon pudoteta.

Lumicki

• New Face
  • *
« Reply #2 on: June 14, 2006, 16:39:28 pm »
no enpä ole punaista lihaa syönyt ainakaan seitsemään vuoteen, lähinnä eettisistä syistä. muutenkin pyrin syömään mahdollisimman puhtaita/käsittelemättömiä elintarvikkeita (jopa light tuotteet näihin lukeutuvat).
ei paljoa tarvitse pudottaakkaan....suunnilleen parisen kiloa, tai ei niillä kiloilla niinkään merkitystä vaan että olemus "kiinteytyy"/hoikistuu.

ja oikeestaan saa antaa vinkkejä pidemmällekkin aikavälille kun tuolle kahdelle viikolle.

nicole

• Junior Member
  • **
« Reply #3 on: June 15, 2006, 16:24:37 pm »
http://www.eu.gw.com/laihis/scar.html

Tää on joskus mulla toiminut niin, et olen vaihtanut noi lihat johonkin soijapohjaisiin tuotteisiin, kun en myöskään syö muuta lihaa kuin kalaa. Ei nää nyt tietysti mitään ratkaisuja ole, mut tosiaan jos nopeesti pitää saada pois jostain syystä.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #4 on: June 15, 2006, 19:57:46 pm »
Janet Jacksonin konstein.

http://s2.supload.com/./files/default/usweekly-0605-img753.jpg (Älä klikkaa linkkiä, vaan kopioi se, laita selaameesi ja paina Enteriä.

mapsi

• Full Member
« Reply #5 on: June 16, 2006, 09:52:21 am »
sokerii ja lihaa , ja kunnon treenit salilla . no ei mut ,kotiruoka on aina uponnu.