Joo saliini-implantti voi mennä herkemmin rikki, tosin silläkin on väliä kummalle puolelle rintalihasta implantti tulee, jos laittaa alle niin se kestää kovempaa käyttöä ja tuntuu näin paremmalle, silikoni kestää yllättävän kovaa käyttöä nykyään, sitä saa hakata vasaralla ennenkuin se hajoaa(oon nähny videoclipin) mut sitte kun se hajoaa niin se ei ole hyvä juttu vaikka turvallisempaan suuntaan on menty.
Ne on niin kestäviä, että niitä voi käyttää koirien puruleluina. Ne kestävät ihan uskomattoman paljon. Voit vaikka ajaa autolla niiden päältä.

Nykyään tosta hajoamisestakaan ei ole vaaraa jos on laadukas proteesi. Laadukas koheesiivigeeli ei valu ja Mentorin sisällä oleva silikoni on paljon puhtaampaa kuin minkään muun proteesimerkin. Mitä puhtaampaa silikoni on, sitä vähemmän riskejä on.
En tiedä onko se urbaanilegendaa vai ei mut kuulemma jos laittaa liian isot implantit rintalihaksen päälle niin silikonilimplantin "reunat" saattaa näkyy rinnassa aika selvästi?, tosin en itse kyl ole vielä tällästä kuvaa nähny missään vaikka olen nähny nettisivuilla kaikenlaista.
Sekin on proteesikohtainen valinta. Kokeilemalla proteesin reunaa huomaat onko se reunasta kova vai pehmeä.