Author Topic: Veikkaa Miss Suomi 2004-tulokset!  (Read 5266 times)

Mixi*

• Full Member
(No subject)
« Reply #60 on: February 10, 2004, 23:04:00 pm »
No en minäkään niin kovasti moittisi Oskun juontoa. Kuten Rantsu sanoi, onhan noita juontajia ollut monenmoisia, kyllä minäkin paremmalle puolelle sen laittaisin.  [Roll Eyes]

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #61 on: February 11, 2004, 12:47:00 pm »
Se menikin sunnuntaina ehkäpä paremmin. Kyllä Oskari Katajisto luonteva oli, mutta jotkin ilmeet ja läpät ärsytti.

Tosin ei se ole helppoa hommaa ja ihan joka puolella maailmaa se on samanmoista. Tyypit heittää ihan skeidaa läppää ja show menee eteenpäin. Ei niitä vikoja sitten jäädä kaivelemaan. Paitsi juontaja itse, jotta oppisi virheistään -toivottavasti  [Razz]

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #62 on: February 11, 2004, 12:49:00 pm »
Minä kyllä tykkäsin sunnuntain musiikista. Tosin tykkään kyllä Ville Pusastakin. Minusta hänellä on hyviä kappaleita.
Häiritsi vain, kun Pusaa näytettiin enemmän kuin missejä!  [Mad]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #63 on: February 11, 2004, 12:52:00 pm »
Meillä lapset haluaa katsoa missejä ja samalla äippäkin vilkuilee pyyykkejä laitellessaan niin...
nyt olen ihastunut Pusan lauluihin,
täytyy levyä ryhtyä hommaamaan siis aivan loistavaa musaa,
samoin se hevimpi uikkarikierros oli mahtava!
Emppu sekoaa vissiin jo tai
ekaluokkalainen on  aivopessyt äipän kuulemaan taas musiikkia
kuten silloin ennen... monipuolisesti!
  [Embarrassed]    [Wink]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #64 on: February 11, 2004, 01:02:00 am »
Täällä on vähän toisenlaiset Fiilikset. Pusan eka biisi sensuroitiin armottomasti videolta ja toka biisi sai jäädä siihen vain missien taustatanssin takia. Pusan ekan biisin soitua muutaman sekunnin, kuului täällä jostain kärsivä huuto: ääni pois! Tokan laulunsa alkaessa ääni katosikin sitten jo automaattisesti, kaikkien parhaaksi.  [thum]  

Hietasta lukuunottamatta oli molemmissa kisoissa kurjaa musaa. Olisivat soittaneet vaikka "Don't stop the music", jos vauhtia piti saada.  [Big Grin]

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #65 on: February 11, 2004, 01:29:00 am »
Monipuolisuutta!! Hyvä Emppu, sitä minäkin  [thumb]  
 Pusa on kaiken lisäksi käynyt saman lukion kuin minä...tosin aika paljon aikaisemmin minua  [thum]  

Rantsu parka kärsi sitten koko ohjelman ajan...hehheh...sorry, mutta vahingonilo on paras ilo...ei vaan   [thum]