Author Topic: MISS SUOMI 2004 - FINALISTIT  (Read 20816 times)

*Suski*

• Full Member
MISS SUOMI 2004 - FINALISTIT
« on: January 29, 2004, 13:01:00 pm »
Perustin tähän oman otsikon aiheelle.

Katsotaan pitääkö tosiaan tuo Mercuryn 8:an ehdokkaan lista paikkansa.

Jäädäänpä vielä odottamaan...

Sasu

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #1 on: January 29, 2004, 16:16:00 pm »
MISS SUOMI 2004-FINALISTIT OVAT:

1. Mira Salo
 22 v
 173 cm
 53 kg
 88-62-89
 Myyjä
 Helsinki
MIRAN KUVA  

2.Janina Mäntyniemi
 21 v
 180 cm
 65 kg
 95-66-95
 Kosmetologi
 Helsinki
JANINAN KUVA

3.Jaana Aho
 21 v
 166 cm
 54 kg
 89-62-91
 Opiskelija
 JärvenpäÄ
JAANAN KUVA  

4.Heidi Björklund
 22 v
 170 cm
 58 kg
 87-64-89
 Opiskelija
 Kruunupyy
HEIDIN KUVA  

5.Anna Rämö
 21 v
 180 cm
 59 kg
 92-62-91
 Ratsastusopettaja
 Järvenpää
ANNAN KUVA  

6.Jenni Suominen
 21 v
 170 cm
 54 kg
 90-61-91
 Leipuri-Kondiittori
 Helsinki
JENNIN KUVA  

7.Anne Soininen
 21 v
 171 cm
 56 kg
 91-67-94
 Ylioppilas
 Kitee
KLIKKAA TÄÄLTÄ Anne

8.Krista Järvinen
 19 v
 174 cm
 62 kg
 95-69-93
 Opiskelija
 Porvoo
KRISTAN KUVA  

9.Anna Aalto
 22 v
 174 cm
 61 kg
 91-60-93
 Opiskelija
 Lohja
ANNAN KUVA  

10.Henna Ylilauri
 19 v
 170 cm
 54 kg
 87-64-89
 Pr-emäntä
 Lumijoki
HENNAN KUVA

Klaus2

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: January 29, 2004, 16:21:00 pm »
Huomaatteko kuinka esim. Anna Aallon mitat ovat  muuttuneet! Ja onko tuossa miss suomisivujen kuvassa todellakin Anna Aalto?

65

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: January 29, 2004, 16:44:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Klaus2:
Huomaatteko kuinka esim. Anna Aallon mitat ovat  muuttuneet!

No ei kauan mennyt! Nyt numerot on pudonnut taas tunnin aikana vyötärön kohdalta 4 senttiä. Onpa kimmat kovalla dieetillä!   [thumb]  

Pelkään että Anna Aallon lantion mittakin on loppupeleissä 95. En kyllä toivo sitä koska molemmat Annat näyttää hyvältä ... varsinkin Rämön numerot!

karin

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: January 29, 2004, 16:49:00 pm »
Krista Järvisen mitat  95-69-93    [Confused]   Toivottavasti kovasti ylöspäin pyöristetyt, mutta pahasti pelkään niiden pitävän paikkaansa. Pidän Kristan kasvoista, mutta en noista mitoista....  [Eek!]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: January 29, 2004, 16:50:00 pm »
Noista mitoista mä olen ennenkin sanonut, etteivät pidä paikkaansa.

Molly

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #6 on: January 29, 2004, 17:13:00 pm »
Mitat, jotka nyt ovat julkistettu, pitävät kyllä paikkansa. Kuulin, että kaikki mitat tarkistettiin ja tytöt punnittiin, ovat ilmeisesti jotain oppineet takavuosista, jolloin mitat tarkistettiin vain pistokokein. Joten jos joidenkin mitat ovat muuttuneet, jälkimmäiset ovat luotettavammat   [Wink]  .

Molly

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #7 on: January 29, 2004, 17:44:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Klaus2:
Huomaatteko kuinka esim. Anna Aallon mitat ovat  muuttuneet! Ja onko tuossa miss suomisivujen kuvassa todellakin Anna Aalto?

Jos tarkoitat sitä minun ylläpitämääni osakilpailusivustoa, niin ainakin yritin saada kaikki nimet oikein... Mutta kun kuvaa, niin ei ehdi tekemään muistiinpanoja... joten jouduin kyselemään ja arvailemaan, kuka on kuka. Viikko oli liian pitkä aika pitää naama ja nimi muistissa, joten jos kuvat viipyi, tunnistuskyky heikkeni  [Wink]  Muutama tyttö kyllä jäi mieleen paremmin, joko karisman tai kauneuden tai mokailujen takin. Krista on yksi, Milla samoin (harmi, ettei osallistunut) ja Annat, Rämö, Aalto ja Pohtimo.
Miksiköhän Pohtimo tippui   [Frown]  ...?

Marja.G

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #8 on: January 29, 2004, 18:02:00 pm »
Aika lyhyitä tyttöjä... Ikä haarukkaan olen positiivisesti yllättynyt. Ei ole niin kamalan nuoria mukana. Huomiset iltapäivä lehtien kuvat kiinostaa. Toivottavasti olis kokovartalo kuvat!!
Ja onnea finalisteille!

hesu

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #9 on: January 29, 2004, 18:06:00 pm »
Kovasti olen tyytyväinen finalisteihin. Etenkin Tarjan tyttöihin, joita tänä vuonna on finaalissa neljä. Tytöt ovat olleet hyvässä opissa ja kävinpä minäkin heitä hieman preppaamassa semifinaalia varten. Kylläpä vuosi meni äkkiä.. Uskon vahvasti Kristaan, mutta myös Anna Aalto säväyttää.

kaitsuh

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #10 on: January 29, 2004, 18:35:00 pm »
Tosi kova kisa tulossa,vaikka kaikkien kuvat ei vielä oo tässä nähtävissä...!!!!Ainakin näiden kuvien perusteella.  [thumb]

d3690

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #11 on: January 29, 2004, 18:49:00 pm »
Yes! Mun suosikit, Anna A ja Krista pääsi finaaliin  [thumb]  muutkin Marjon tytöt näyttää hyvältä...ihan oikeesti, miten toi Jenni pääsi jatkoon  [18_crazy]   no, kisasta tulee varmasti jännittävä..  [king]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: January 29, 2004, 19:05:00 pm »
Henna Ylilauri jatkossa, jeestä!
Nyt on yksi tavoite saavutettu,loistavaa!
  [love]    [smlove]    [love]  

Anna Aalto, mahtijutttu!   [love]  

Sitten suosikkini Mira Salo!   [love]  
Krista Järvinen oli siinä rajoilla!   [Wink]  

No, sitten.... höhmps!   [Roll Eyes]  

Kuvia ootellessa!   [teddy]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: January 29, 2004, 19:23:00 pm »
Anna Aalto vaikuttaa parhaalta, näin kuvien perusteella. Tietysti voi olla ihan taliaivokin. Henna Ylilauri voisi vaihtaa huulipunansa aika monta astetta vaaleampaan. Heidi Björklund on järkyttävintä mitä olen nähnyt. Ovatko hampaat omat? Jos eivät, kannattaisi heittää ikkunasta ulos. Mira Salo on melkoisen sievä, povaan hänelle menestystä. Anna Rämö on uljas ja upea, ennenkin Mummelin suosikkina ollut. Myös hyvin herttainen luonteeltaan, jos nyt sillä on tässä merkitystä. Anne Soinisen kuva ei minulle aukea, joten tyttö pysyy mustana hevosena huomiseen asti. Alasaari ei oikein jaksa innostaa sen kummemmin, Jenni Suomisesta olen jo sanottavani sanonut, toivon vain ettei Makusen silmälaseista ole kadonnut tehot. Siltä vähän vaikuttaa. Kristasta en nyt osaa sanoa mitään koska ei ole tietoa hänen kroppansa kunnosta- mitat eivät ainakaan numeroina lupaa hyvää. Janina vai mikäihmeen Janita on laukannut kisoissa jo viisi vuotta, sitkeys palkitaan. Aika kolkko olento, olen nähnyt livenä.

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #14 on: January 29, 2004, 19:28:00 pm »
nyt herranjumala vartalokuvia kehiin!!  [Embarrassed]  ei VOI odottaa huomiseen etta saa lehdet!
omista suosikeistani mukaan paasi anna aalto ja mira salo. anna pohtimoa jain kaipaamaan vaikka olikin vahan pupujussin piirteita... no pupujussi osastosta pitaa huolen toinen mukaan paassyt tytto...  [Roll Eyes]  
anna ramo on kanssa ihan ok vaikkakaan en osaa kuvitella hanta miss suomena. krista nayttaa myos kasvoista kauniilta mutta vyotaron 69cm TAYTYY nayttaa kamalalta! eihan meikalainen paase tassakaan tilassa paljon suuremmille luvuille (emppuuuuu.....  [Wink]    [Embarrassed]  )

******, nyt se alkoi taas, vuoden stressaavimmat pari viikkoa!!!
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -