Author Topic: Ripsiin pituutta  (Read 1969 times)

anzkunen

• New Face
  • *
Ripsiin pituutta
« on: April 23, 2006, 14:27:38 pm »
Niin, millä ihmeellä saisi ripsiin pituutta?

Vinkkejä kaipaan ensisijaisesti ripsien kasvun & hyvinvoinnin edistämiseksi.
Olen kala-allergikko, mutta voin kyllä kalanmaksaöljykapseleita syödä, olisiko apua, muistelen että jostain olen kuullut että ripset ja hiukset siitä tykkäisi? Olisiko muita vastaavia?

Ja hätäapuna tietysti otan vastaan kokemuksia pidentävistä ripsiväreistä  :)
Onko esim. XXXL-mascarasta (olisiko ollut Rimmelin tuote?) mihinkään?
Silmät kestää mitä vaan, eli vinkkejä kehiin siskot  ;)

Kiitos ja kummarrus..
Ei oo helppoo jos on vaikeeta...

carotti

• New Face
  • *
Re: Ripsiin pituutta
« Reply #1 on: August 03, 2006, 16:03:04 pm »
Terve!!
Itse olen kärsinyt ripsien katkeilusta ja "irtoamisista".. Kävin luontaistuote kaupasta ostamassa jotain (en muista nimeä) joka vahvisti ripsiä ja kynsiä. En kyllä kovasti huomannut niiden tableteiden vaikutusta.. :1crazy:. Paras vinkki varmaankin on että jättää tuon ripsivärin levityksen vähäksiaikaa pois ja antaa ns. niiden levätä..
Irtoripsi rimpsuista saa hyvin leikeltyä pienempiä ja hieman luonnollisemman näköisiä tupsuja tai ihan vain "karvoja" omien joukkoon piristämaan.
Ripsiväriksi kannattaa valita pidentävä&tuuheuttava ja samalla hoitava.. :)

sanzuu

• New Face
  • *
« Reply #2 on: August 04, 2006, 21:37:59 pm »
moikka ! talikalta löytyy hyvä hoitotuote ripsille, jos kärsii ripsien katkeilusta ja irtoilusta. maksaa noin 18 euroa stockalla. vahvistaa hentoja ripsiä, estää niiden katkeilemisen sekä noupeuttaa ripsien kasvua takaisin. tuotetta voi levittää aamuin sekä illoin puhtaille ripsille, päälle voi myös levittää ripsivärin.

silmämeikinpoistoaineestakin saattaisi olla apua eli tuote, jossa on puolet meikinpoistoainetta ja puolet öljyä. poistaa silmämeikin tehokkaasti sekä samalla hoitaa ripsiä. lumenelta löytyy hyvä hintaansa nähden, hinta noin 7 euroa.

paras pidentävä sekä tuuheuttava ripsiväri tämän hetken markkinoilla on  ykkonen helena rubinsteinin lash queen, vesiliukoinen sekä vadenkestävä, hinta noin 31 euroa.

itse tykkään enemmän käyttää vedenkestäviä ripsivärejä. eivät suorista ripsiä, joten taivutus pysyy koko päivän. oikeilla silmämeikinpoistoaineilla poistettuna eivät katko ripsiä.

silmämeikinpoistoaine kannattaa sekoittaa todella hyvin, jotta öljy ja puhdistusaine sekoittuvat toisiinsa. laita pieni määrä vanulapulle ja paina vanulappua hetken ripsiä vasten, jotta aine pääsee vaikuttamaan. ala varovasti poistaa silmämeikkiä kevein vedoin alaspäin.

:-* toivottavasti näistä vinkeistä oli apua !!

Tanyest

• New Face
  • *
« Reply #3 on: August 17, 2006, 00:21:15 am »
Oletko ripsiravinteita kokeillut? Itse käytän aamuin illoin ja olen kyllä huomannut eron. En luovu! Eri merkkejä kokeillut, mutta valinnut parhaaksi RefectoCil:ibn Long Lash ripsiravinteen. Maksaa jotain alle 7€ eli ei todellakaan edes kallista. Hyvänä kakkosena perässä tulee  Estée Lauder:in lash primer plus, hintavampi tosin on. Ja on erittäin riittoisaa eli kestää kauan käytössä kummatkin.
Kannattaa kokeilla !  :)

Lumicki

• New Face
  • *
« Reply #4 on: August 17, 2006, 10:18:15 am »
Ei kannata turhaan rasittaa ripsiä taivuttimilla tai kihartimilla, vaan mascaran levityksen jälkeen odotat ihan hetken...ei kuitenkaan niin kauaa että kuivuvat kokonaa ja sitten viet sormet ihan ala luomelle ja siitä nostat ripsiä ikään kuin ylös päin. ensin ihan tyvestä ja painat kevyesti, sitten liikut hitaaasti kohti ripsien kärkeä. (olipas vaikea selittää...toivottavasti tästä kuitenkin ymmärsi idean). tämä toimenpide saa ripset kaartumaan kauniisti ylös ja ne näyttävät siten pidemmiltäkin.

celya

• New Face
  • *
« Reply #5 on: August 17, 2006, 13:05:52 pm »
No eihän ne tollai ainakaan pysy kauaa kaarevina. Ei mulla ainakaan riitä et sormilla taivuttelisin ripset noin, ku ei ne jää sillai.

Lumicki

• New Face
  • *
« Reply #6 on: August 17, 2006, 14:00:38 pm »
oletko kokeillut? ei nyt tietenkään ilman mitään mascaraa pysy mutta kyllä mulla ainakin on toiminut...monet maskeerajatkin kehottaa muotilemaan ripsiä sormin ennen kuin väri on kokonaan kuivunut. esim. jos vedät ulompia ripsiä viistoon saat hieman kissamaisen katseen.

Tanyest

• New Face
  • *
« Reply #7 on: August 17, 2006, 16:12:01 pm »
oletko kokeillut? ei nyt tietenkään ilman mitään mascaraa pysy mutta kyllä mulla ainakin on toiminut...monet maskeerajatkin kehottaa muotilemaan ripsiä sormin ennen kuin väri on kokonaan kuivunut. esim. jos vedät ulompia ripsiä viistoon saat hieman kissamaisen katseen.

Toimii :) Sittenkun tekee tuota vielä "puhtaille" ripsillekin aamuin illoin niin pikkuhiljaa ne ripset vaan jää siihen muotoon. Tai sit oon kuvitellu, koska mulla aina ollut "taivutetut" ripset luonnostaan tai jotain. En edes omista ripsentaivuttimia..

carotti

• New Face
  • *
« Reply #8 on: September 28, 2006, 13:24:28 pm »
Löysin pari viikkoa siten sokoselta talikan ripsien hoito aineen joka lupaa 28 päivässä ripsiin pitutta.  Minusta ainakin tämä toimii, ripset ovat paljon ns.paremmassa kunnossa. Suosittelen! Hintaa tällä aineella on noin 18e..