Author Topic: "tarra" hiuspidennys  (Read 2353 times)

surina

• New Face
  • *
"tarra" hiuspidennys
« on: April 19, 2006, 12:24:37 pm »
onko kellään kokemuksia tästä uutuudesta?!

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Re: "tarra" hiuspdennys
« Reply #1 on: April 19, 2006, 13:12:56 pm »
Jossain täällähän sitä on kehuttu. Mitä liimaa ne tarrat sisältää?

kirck

• Guest
« Reply #2 on: April 23, 2006, 10:46:15 am »
www.haircontrast.fi
Se on sellaista kaksipuolista teippiä ja se lähtee irti omalla poistoaineella.
Tarkemmin en osaa kertoa.

surina

• New Face
  • *
« Reply #3 on: June 21, 2006, 12:57:29 pm »
http://hairium.com/webshop/product_details.php?p=181

Mulle laitettiin, hyvin pysyneet ja voi kihartaa ja kaikkea!

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Re: "tarra" hiuspidennys
« Reply #4 on: June 21, 2006, 16:27:41 pm »
Kerro miten hiusten kunnon kävi kun niitä käyttää pitkään. Eikö tarran liima vahingoita hiusta?

siskosisko

• New Face
  • *
« Reply #5 on: June 27, 2006, 14:00:26 pm »
http://hairium.com/webshop/product_details.php?p=181

Mulle laitettiin, hyvin pysyneet ja voi kihartaa ja kaikkea!

Laittoiko joku kaveri vaiko ihan pro?

Lähinnä mietin että onko tuo kuinka helppoa laitta "itse"

kirck

• Guest
« Reply #6 on: June 27, 2006, 19:33:41 pm »
Kerro miten hiusten kunnon kävi kun niitä käyttää pitkään. Eikö tarran liima vahingoita hiusta?
Mulla ainakin hiukset pysyivät haircontrastin teipeillä loistavassa kunnossa..  :-*
Tarra liukuu poistoaineella pois , joten mekaanista rasitusta ei tule hiuksille.
pitkään hiukseen tuuhennuksena teippi sopii mielestäni parhaiten.
Sineteillä hiukset ovat jonkin verran kärsineet , joten vertailu kohtaa löytyy..
Mulla on kyllä tosi pumpulihiukset.  :)

Inez

• New Face
  • *
« Reply #7 on: July 18, 2006, 12:02:22 pm »
Tarrapidennykset on loistavat!
Oon yhden kampaamon pyynnöstä testaillut niitä nyt tässä kevään ja kesän aikana.
Kannattaa leikata ne teipit lyhyemmiksi, jos on 10 cm pätkiä. Pysyy paremmin kun on  "kevyemmät".
Omat hiukset pysyy aivan kunnossa, sehän noissa parasta onkin ettei vahingoita omaa hiusta. :D

Mulla on nämä viimesimmät pysyny tähän mennessä 1kk ja vieläkin on päässä. Harjata voi normaalisti luonnonharjasharjalla. Sitten kun ne irtoo, ei muuta kuin takas kampaamoon, jossa niihin vaihdetaan uudet teipit.

Nämä ainakin ovat great lengthiä, eli tosi  hyvälaatuista aitoa hiusta.

Mulla on olllut myös perus tuuhennusta siis sineteillä, ja ne oli kyl aluks ihan ok, mutta takkuuntui loppujen lopuksi hirveiksi rastoiksi!

Ehdottomasti suosittelen tarroja! :) En ainakaan aio itse enää mihinkään vanhempiin konsteihin palata! :palvoo:

marisabianca

• New Face
  • *
« Reply #8 on: September 16, 2006, 22:19:58 pm »
Hei!

Onko kenelläkään tietoa missä päin noita tarra hiusten pidennyksiä tehdään ja paljon suunnilleen maksaisi takapään pidennys?

kirck

• Guest
« Reply #9 on: September 24, 2006, 11:10:21 am »
www.modeface.fi   1 nauha 220 e haircontrastin tape/on off teipillä ...

hullumai

• ELITE MEMBER
« Reply #10 on: June 09, 2007, 21:56:32 pm »
Mita uutta hiusten pidennysmaailmassa? Kuinka ne tarrat sitten loppujen lopuksi pysyivat?(henkilot, jotka taalla aiemmin kirjoittelivat) Mika on mielestanne rasittavin ja mika vahiten rasittavin pidennysmenetelma?  xmas

lilli30

• New Face
  • *
« Reply #11 on: June 18, 2007, 18:29:12 pm »
Mulla on ollu vuoden teippipidennykset, eli juuri ne, jotka kiinnitetään kaksipuoleisella tarralla KAMPAAJALLA. Ei missään nimessä itse, koska niitä et saa irti itse millään (ellet revi omia juurineen siltä kohdalta peukkualas peukkualas). Kestää noin pari kuukuatta, sitten kampaaja nostaa teippejä, koska ne laskeutuvat oman hiuksen mukana kasvun tahdissa. Hiuskestää hyvänä, kun hoitaa kunnon tuotteilla...

Ei valittamista ja itse olen niin tyytyväinen, etten voisi muuta harkita. Hiusystävällisin pidennystapa.. :-*

nentsik

• New Face
  • *
« Reply #12 on: April 01, 2009, 14:44:02 pm »
Laitatin itselleni teippihiuspidennyksen ensimmaisen kerran 3 kuukautta sitten.

Ostin hiukset ja muut tarvikkeet mikko.fi:n kautta, maksoin paketista 200 euroa (siinä tuli hiukset kokopään pidennykseen, teipit kahteen laittoon, sitä nestettä millä poistetaan ja harja.). Pidin jatkeita 2 kuukautta, otettiin pois ja laitettiin uudelleen, omat hiukset eivät olleet menneet miksikään! Ja kaiken lisäksi edullinen, maksoin laitosta tuntityönä 45 euroa, eli yhteensä maksoi 245 euroa.

Nyt toisella laittokerralla kun oli jo hiukset ja teipit maksoin vaan työstä. Poisto, pesu, kuivaus, uudet teipit ja laitto yhteensä meni aikaa 2 tuntia. Eli maksoin 90 euroa. Seuraavaa kertaa varten pitää hankkia lisää teippiä mutta nestettä poistoon on vielä, joten yhä pääsen alle 100 eurolla :)

Sama myyjä keneltä ostin hiustenpidennyspaketin myy nyt sitä mikko.fi:ssä 180 eurolla, vähän harmittaa kun itse maksoin 200...mutta sain hienot pitkät hiukset kuitenkin! :pomppu:

Silveri

• New Face
  • *
« Reply #13 on: May 11, 2009, 08:48:31 am »
Vastailenpa minäkin kun alkaa olla joka pidennystavasta kokemusta  :D Eli tuo teippipidennys on tämän hetkiseni ja olen käyttänyt tätä nyt n. 1,5 vuotta. Huoltoväli on tänä aikana pikkuhiljaa pidentynyt sieltä 2kk:sta reiluun kuukauteen joka on aivan maksimi jos haluaa että hiukset pysyvät hyvin päässä eivätkä teipit loista alta. Joillakin tuntuu pysyvän paremmin kuin toisilla.

Sinettejä en hanki enään ikinä. Lähti omaa tukkaa valtava määrä kun ne aikanaan sitten pois otatettiin.

Ommelpidennykset on edelleen eniten mun mieleen, positiivista oli ettei lettiin vaikuta ilmanvaihtelut esimerkiksi kuten teipeissä jotka "sulavat" ja tahmaantuvat kun föönää hiuksia ja kihartaessa on varottava ettei kuuma jää suoraan teipin päälle ja niin edelleen.

Näiden teippipidennysten ollessa jo uusimisen tarpeessa ajattelin laittaa ommelpidennykset takaisin, kun siihen löytyy hyvin vähän aikaa päässä olleet pitkät aitohiukset edelleen kaapista.

Sattuuko kukaan tietämään Oulusta tai läheltä (~100km) ketään joka huvin ja urheilun vuoksi ommelpidennyksiä laittaa euroja vastaan?  apua
Haec habui, quae dixi.