Ai susta Ninni on hyvä valinta missiksi, kun on Tarja Halosen näköinen?!?
On sulla kyllä erikoiset perusteet. Musta kummatkin ovat yhtä sopimattomia tehtäviinsä.
No eiköhän tuo ollut TÄYS VITSI, tai ainakin sellaiseksi tarkoitettu!!

Muuten en ainakaan minä käsitä...

Olin ulkolaisten ystävieni (eräältä kansainväliseltä missifoorumilta) kanssa muuten Losissa katsomassa Universumit livenä, kun Ninni kisaili kesällä 2006. Ninnihän antoi täällä Suomessa iltapäivälehdistölle sellaisen käsityksen, että hän oli Losin kisojen supersuursuosikki. Minä paikalla olleena (monet noista ystävistäni viettivät paikan päällä kaksi vimeistä kisaviikkoa ja seurasivat tapahtumia kulissien takana ja suosikkeja KOKO AJAN ja kertoivat sitten meille, jotka saavuimme myöhemmin) voin sitten kertoa sen TOTUUDEN, eli tuossa jutussa ei ole
PÄÄTÄ EIKÄ HÄNTÄÄ, vaikka Ninni sinne Lettermanin showhun tietty pääsikin. Kyllä ne suosikit oli AIVAN MUUALTA, ja kisan voittanut ja Ninnin lehdistölle lyttyyn haukkuma ("tyhmä ja leikelty voitti, kaikki inhosivat häntä") Zuleyka Rivera Mendoza oli muuten se numero YKKÖNEN. Varmaan useimmat kanssakilpailijattaret häntä siellä inhosivatkin - tyttö oli nimittäin ÄÄRETTÖMÄN KAUNIS!!! Vaikka leikelty olikin! Jenkkiläisillä ja kanadalaisilla ystävilläni oli muuten harjoituksissa naurussa pitelemistä, kun raivostuneen näköinen Ninni löntysti lavalla sirojen ja upealiikkeisten, häikäisevän kauniiden latinotyttöjen ja muiden nuorten jumalattarien joukossa, ja minä sain naama tulipunaisena selitellä, miten on mahdollista, että Suomesta laitetaan tällainen "edustaja"... Ja on sitten vain TOTUUS mitä tässä kerron. En viitsi tässä kuitenkaan ruveta julkisesti kertomaan, mitä yksi jenkkiläinen tuttuni hänestä heitti, oli meinaan sen verran ilkeää...