JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
February 07, 2012, 15:44:11 pm

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
141834 Posts in 6990 Topics by 26758 Members
Latest Member: Proktowssot
* Home Help Search Login Register
+  JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
|-+  VAPAA KESKUSTELU
| |-+  JULKKIKSET & JULKKISJUORUJA!
| | |-+  KOTIMAISET MISSIT & KAUNOTTARET
| | | |-+  Miss Teen Finland 2006 Milla Salo
« previous next »
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 Send this topic Print
Author Topic: Miss Teen Finland 2006 Milla Salo  (Read 36452 times)
bellaaa
New Face
*

« Reply #75 on: May 02, 2006, 14:39:21 pm »

omasta mielstäni voittaja vaikuttaa sovitulta. ennen kilpailun ratkeamista luki millan yhdessä kuvassa Hollywood Smile. onhan milla kaunis, mutta mielestäni voittajan kuuluisi olla myös aito. ja minä henkilökohtaisesti en näe millan hymyssä mitään aitoa.

Onnea kumminkin millalle !
Julkkikset Team
Administrator

Readers are plentiful; thinkers are rare.

« Reply #76 on: May 02, 2006, 17:33:56 pm »

omasta mielstäni voittaja vaikuttaa sovitulta. ennen kilpailun ratkeamista luki millan yhdessä kuvassa <a href="http://www.hollywoodsmile.fi" target="_blank"><a href="http://www.hollywoodsmile.fi" target="_blank">Hollywood Smile[/url][/url]. onhan milla kaunis, mutta mielestäni voittajan kuuluisi olla myös aito. ja minä henkilökohtaisesti en näe millan hymyssä mitään aitoa.

Voin vakuuttaa ettei ollut sovittu. Kilpailun järjestäjälle on aivan sama kuka voittaa, kunhan paras voittaa. Pitää muistaa ettei Milla 16-vuotiaana ole vielä täydellinen. Hänen kehityksensä riippuu pitkälti motivaatiosta ja valinnoista. Pitää jalat maassa eikä ala leijailemaan liian aikaisin, niin menestystä on luvassa muodossa tai toisessa.

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #77 on: May 02, 2006, 18:28:39 pm »

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
bellaaa
New Face
*

« Reply #78 on: May 02, 2006, 18:43:08 pm »

selvä. no paljon onnea nyt millalle vielä.Smiley muista pitää ne jalat maassa. Smiley
Katti1977
Guest
« Reply #79 on: May 02, 2006, 19:04:35 pm »

Vasta kuusitoista... Luulin kuvien perusteella hieman vanhemmaksi  Embarrassed
Mutta kaunis on  Shocked
sAiJa
Full Member

« Reply #80 on: May 03, 2006, 15:34:31 pm »

omasta mielstäni voittaja vaikuttaa sovitulta. ennen kilpailun ratkeamista luki millan yhdessä kuvassa <a href="http://www.hollywoodsmile.fi" target="_blank">Hollywood Smile[/url]. onhan milla kaunis, mutta mielestäni voittajan kuuluisi olla myös aito. ja minä henkilökohtaisesti en näe millan hymyssä mitään aitoa.

Eihan milla oikeastaan hymyilekaan, esittelee vain hampaitaan. Silmat ei ainakaan ole hymyssa mukana. Eika Milla myoskaan ollut mielestani kaunein, eika vartalokaan ollut parhaasta paasta.
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #81 on: May 03, 2006, 15:59:10 pm »

Jokaisella on oma mielipiteensä. Ainakin tuomaristo oli täysin yksimielinen voittajasta ja uskon sieltä löytyvän ammattitaitoa.

Julkkikset Team
Administrator

« Reply #82 on: May 03, 2006, 16:09:13 pm »

http://www.turunsanomat.fi/ajassa/?ts=1,3:1007:0:0,4:7:0:1:2006-05-03,104:7:375934,1:0:0:0:0:0:

Klaus
Full Member

« Reply #83 on: May 03, 2006, 19:44:32 pm »

Milla on upea  Kiss  ja hienoa että pääsee kansainvälisiin kisoihin jo nuorena hankkimaan kokemusta, mistä kisasta on kyse?
IlkkaV
Guest
« Reply #84 on: May 04, 2006, 04:18:30 am »

Eihan milla oikeastaan hymyilekaan, esittelee vain hampaitaan. Silmat ei ainakaan ole hymyssa mukana. Eika Milla myoskaan ollut mielestani kaunein, eika vartalokaan ollut parhaasta paasta.

no milla onkin tuollaisella "kovalla" ja "shokeeraavalla" tavalla kaunis. ei niinkään "aidolla", "suloisella" tai "persoonallisella" tavalla. kaikki tavat voi toimia, ja tässä tapauksessa todellakin toimii. parempia kuvauksia en keksi...  Grin toi on niinku: "kuka sä luulet olevasi? mä näytän tältä."  beauty
Jukka
Guest
« Reply #85 on: May 04, 2006, 05:50:55 am »

Eipäs nyt Saija motkoteta.  Olisit itse ollut mukana hymyilemässä Smiley  Olisin itse nostanut Millan, Sabinan ja sinut kärkikolmikkoon.  Neljäs ja viides olis ollut Minna/Tanja/Jenna.

Mitä "aitoa" on muuten seistä yökerhossa kännisen jätkälauman edessä HYMYILEMÄSSÄ?  Tuota olen aina ihmetellyt, vastaavaan touhuun mua ei sais rahallakaan mukaan.  Jotenkin tuossa tilanteessa ihmisen on jollain tavalla annettava periksi mahdollisille periaatteilleen ja väännettävä tuhanteen kertaan harjoiteltu automaattihymy.
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #86 on: May 04, 2006, 11:23:25 am »

Mitä "aitoa" on muuten seistä yökerhossa kännisen jätkälauman edessä HYMYILEMÄSSÄ?  Tuota olen aina ihmetellyt, vastaavaan touhuun mua ei sais rahallakaan mukaan.  Jotenkin tuossa tilanteessa ihmisen on jollain tavalla annettava periksi mahdollisille periaatteilleen ja väännettävä tuhanteen kertaan harjoiteltu automaattihymy.

Miss Teen Finland 2006 pidettiin ensimmäisellä kerralla laivan teatterissa ja klo 14.00 iltäpäivällä.  Smiley

Jukka
Guest
« Reply #87 on: May 04, 2006, 12:18:34 pm »

"Luojan kiitoslove
serena
New Face
*

« Reply #88 on: May 04, 2006, 12:31:15 pm »

Milla on kyl tosi kaunis Smiley Onks se kansainvälinen kilpailu sitte joku miss teen maailma vai??
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #89 on: May 22, 2006, 02:16:01 am »

Vuoden 2006 kaunein missi Suomessa.

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 Send this topic Print 
« previous next »
Jump to: