milla
New Face

Sukupuoli: 
|
Selvä 
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
alice
New Face

Sukupuoli: 
|
Milla on todella kaunis, mutta minua häiritsee todella paljon se, että kuvissa hän näyttää siltä että tiedostaa kauneutensa vähän liiankin hyvin.. Tämä taas aikaansaa hieman teennäisen olemuksen. Hymyn kun saisit silmiin asti ja olmukseen aitoutta, olisit ehdoton suosikkini!
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
Julkkikset Team
|
Pitää kehaista Millaa siitä, että osaa hymyillä erittäin hyvin.
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
"Kansallinen turvallisuus" tarkoittaa jokseenkin poikkeuksetta tosiasiassa korruptoituneen valtakoneiston turvallisuutta.
|
|
|
bellaaa
New Face

|
"Milla on todella kaunis, mutta minua häiritsee todella paljon se, että kuvissa hän näyttää siltä että tiedostaa kauneutensa vähän liiankin hyvin.. Tämä taas aikaansaa hieman teennäisen olemuksen." Olen samaa mieltä, aitoutta lisää peliin niin näyttäisi vielä paremmalta  zemppiä milla sullekkin kilpailuun. tulee kova kilpailu 
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
|
Jonayla
Vieras
|
Millalle paljon tsemppiä kisaan! Olet paras! 
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
tiddi
New Face

Sukupuoli: 
Tipi
|
Millalla on tosi kauniit kasvot ja upeat hiukset, mutta kroppa mielestäni liian mallimainen. Enemmän muotoja vois olla. 2 tai 3
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
Ice-Princess-
Full Member

Sukupuoli: 
happy? yes, i am :)
|
tiddin komenttiin sanoisin että mä haluaisin tuollasen vatsan kun millalla
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
Tehotyttö
Junior Member

Sukupuoli: 
Miss Fitness
|
Millassa on vähän samaa näköä kuin AMB:ssä...todella kaunis 
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
Catinka
New Face

|
Millassa on vähän samaa näköä kuin AMB:ssä...todella kaunis  Ihan sama tuli mieleen.. Etenkin tuo avatarkuva on hyvin "AMB-mäinen"
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
sazar
New Face

Sukupuoli: 
|
sulla on kaunis hyvä ja hyvät hampaat myös :>>
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
Jarde
|
Millalla on tosi kauniit kasvot ja upeat hiukset, mutta kroppa mielestäni liian mallimainen. Enemmän muotoja vois olla. 2 tai 3
Millaisia muotoja kaipaisit lisää? Milla on hoikka mut ei hoikin kuitenkaan kaikista kilpailijoista ja silti löytyy kurvikkuutta ja muotoja. Kauniit kasvonpiirteet ja säteilevän luonnollinen hymy, jatkossa hyvät mahdollisuudet päästä pitkälle jos tahtoa vaan löytyy, ei se ainakaan kauneudesta ole kiinni
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
IlkkaV
Vieras
|
juoksetko paljonkin? 
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
milla
New Face

Sukupuoli: 
|
riipuen onko kiireinen viikko n. 3-4krt vkossa 
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
Saike
|
Moi! Millaista on ollut kauneudenhoitoalan opiskelu? Mua harmittaa vieläkin se kun unohdin paikan varmistaa  Saa minun paikalleni valittu henkilö olla minulle kiitollinen..ettäs tietääkin..  Toisen häviö on toisen voitto..  Pentele.. Varmaan on huulta heitetty siellä "siitä Saijasta, joka on niin dorka että unohti..."  No ei, mutta ilkeetä odotella 3 vuotta, että pääsee uudestaan valintakokeisiin. Ja sitten seuraavalla kerralla otetaan tietenkin vain yo-pohjalta ponnistavia..  Tsemppiä sinulle!!  Olet mun suosikki!  Varmaan olenkin ilmaissut kantani jo aiemmin 
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|