Author Topic: Eino Makunen: "Silikonit ovat Miss Suomi -kilpailussa ehdottomasti kiellettyjä."  (Read 5441 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Onko se nyt sitten niin, että Miss Suomi -kilpailulla ei ole MITÄÄN muuta merkitystä kuin löytää Etelä-Amerikkalaisille pärjäävä edustaja Miss Universumiin?  Itse kun olen viimeisen 30 vuoden aikana katsonut noin kahdetkymmenet Miss Suomi -kisat ja Miss Universum on mulle oikeastaan yks *****nhailee.  Sillä ei ole jonkun "Suomi-kuvan" kannalta mitään merkitystä paitsi tietysti alan harrastajien keskuudessa.  Vai onko Venezuelalaisten broilereiden menestys jotenkin positiivisesti vaikuttanut käsitykseenne kyseisestä maasta?  Mulla se on vahvistanut käsitystä kehitysmaasta, jossa ollaan valmiita tekemään rahan ja menestyksen takia mitä tahansa.

Kisoihin lähdetään voittamaan tai sitten kannattaa jättää ne sellaisille, jotka lähtevät niitä voittamaan. Miss Suomi -kilpailuhan on hauska vitsi, joka vuodesta toiseen hakee todistettavasti niin huonot missit maailmalle, etteivät he pärjää, kun misseyden ammattitaitoa mitatataan. Voin lainata tätä tekstiä Miss Universen jälkeen.

IlkkaV

• Guest
yhdysvalloissa vaan suhtaudutaan menestymiseen vakavammin ja sitä tavoitellaan aggressiivisemmin. täällä suomessa hyssytellään ja yritetään tasapäistää ihmisiä.

Jukka

• Guest

Niinpä kai.  Itse kun olen pienestä pitäen vastustanut eriarvoistumista ja luokkaerojen kasvattamista niin edellä mainitun kaltaiset kuvaukset leimaan oitis porvarillisiksi.  Edustavat täysin eri ajattelutapaa verrattuna omaani.  Menee nyt kyllä politiikasta puhuminen väärään topiciin mutta menköön.

Ylipäätään eri tavalla ajattelevien leimaaminen tyhmiksi on aika hanurista.  En väitä olevani oikeassa, nämä ovat arvokysymyksiä.  Toisilla ei tunnu olevan muita arvoja kuin raha.

Saike

• ELITE MEMBER
Missä ovat luonnostaan isorintaiset missit? Jotenkin tästä keskustelusta tulee sellainen olo, että silikonit olisivat menestyksen mitta.

Kyllä Miss Suomelta monesti puuttuu muutakin kuin tissit. Asenne on tärkein!!!

P.S. Ja itse SALLIN  kaikki kauneusleikkaukset.

Miss~Anna

• Global Moderator
  • Kauneus on elämäntapa.
 Jep, jos ei ole asennetta, ei päästä pitkälle sillä ulkonäölläkään!
Minusta se, mitä suomalaisilta misseiltä kipeimmin puuttuu on viimeistely; en usko että kaikki Universen huippumissitkään ovat koulutyttöinä olleet sitä mitä ovat uransa huipulla. Stailauksella, treenauksella, esiintymiskoulutuksella, upeilla kuvilla&puvustolla(!) jne jne (näin alkajaisiksi) saataisiin varmasti Suomestakin näyttävämpiä missejä.
Ja sivuhuomautuksena:
Olen monesti kaihonnut Miss Venezuela-finalistikuvien ( http://www.missvenezuela.com/2005/secciones_i.asp?pag=03_1 )  tasoisia otoksia Miss Suomeen. Nykyiset ovat yhtä hyviä kuin koulun luokkakuvat.... [Embarrassed]

Saike

• ELITE MEMBER
Anna puhuu asiaa!!!! :-*

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
http://www.andnetwork.com/index?service=direct/0/Home/top.titleStory&sp=l52929

Vedonlyöntitoimistot ovat ainakin tilastoineet sen tosiasian, että ilman muotoja jää yleensä aina voittotaistelusta.

According to betting companies, Lamisi Mbillah has the worst odds to win tonight. Though her odds have been pushed up to +12000 (US$12,000 paid out on a $100 bet), she still remains at the bottom with six others.

"We've taken some slack for promoting Miss Ghana among the bottom of the barrel," Payton O'Brien, Gambling911.com's resident Entertainment Reporter is quoted by GHP as saying.

"All of these girls are beautiful but there is common denominator among the lower tier that really stands out, or shall we say doesn't stand out," O'Brien said. "None of them seem to have breast implants compared to say the top favorites."