Niin eli tässä

Shakiran29v eri tyyleistä ja kysyisin vielä mikä on teidän mielestä paras? Voisitte järjestä ne paremmun järjestyksen. Minä panen ne aika järjestyksen.
Joukossa on myös hyvin vanhoja

koska Shakirahan aloitti uransa 13 vuotiaana kun hänn silloin sai sonymusicilta ekan levytys sopimuksen vuonna 1991. Shakira on ollut jo kaun latinalaisessa amerikassa tunneetu arvostetuin naisartisti. Englanninkielisessä maailmassa hän teki valloituksen vasta v.2001 kun hän silloin julkaisi ekan englanninkielisen levyn, muutama kuukausi 11.2005 hän julkaisi tokan englanninkielisen levynsä eli häneltä on ilmestynyt yhtensä 2 englanninkielista ja 5 espanjankielistä levyä.
Shakira kirjoittaa,säveltä ja tuottaa kaikki omat biisit lisäksi hän soittaa kitaraa,rumpuja,huuliharppua ja pianoa
Shakiran ääni on todella omaperäinen ja se jakaa ihmiset niihin ketkä viha ja niihin ketkä jumaloi. Minä jumaloin, erityisesti pidän siitä miten hän hallitsee ääntä niin korkealla kuin matalalla.
Minua joskus

kun shakiraa verratan johonkin Britney-Christina jengiin, koska artistina shakira kuuluu ihan eri kategoriaan. Hän on muusikko joka tekee itse omat biisit, omat esitykset eikä sellainen jolle kaikki tuodan valmiina pöytään niinkuin edelliset.
No tässä sitten ne tyylit:
1. Ujo tyttö Look

2. Nimetön look

3. Naisellisempi-look

4. letit/rastat
punaiset

6. Barbi-look

7. rockahtava-mutta-sexy-look

8. Söpö-pörröpää-look