Author Topic: Petteri Ahomaa  (Read 2648 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Petteri Ahomaa
« on: January 13, 2006, 14:34:35 pm »

La Dolce Vita

• Guest
Re: Petteri Ahomaa
« Reply #1 on: January 13, 2006, 23:53:46 pm »
Voisin jatkaa tätä Colorado ja Hanna Ek keskustelua maailman tappiin saakka..... ehkä joku toinen kerta ..... Petteri selvisi 20 eurolla yhdestä asiasta eteenpäin ovella kun astui miss Ek:in kanssa viimeksi Coloradoon sisään. Jonayla tietää ......  :1shock:

Jonayla

• Guest
« Reply #2 on: January 14, 2006, 00:04:45 am »
Voisin jatkaa tätä Colorado ja Hanna Ek keskustelua maailman tappiin saakka..... ehkä joku toinen kerta ..... Petteri selvisi 20 eurolla yhdestä asiasta eteenpäin ovella kun astui miss Ek:in kanssa viimeksi Coloradoon sisään. Jonayla tietää ...... :1shock:

Juu, ei voi muuta sanoa kuin moukka. :1shock: ?a??

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #3 on: January 14, 2006, 00:24:26 am »
*Ihmettelee...*  :-\

La Dolce Vita

• Guest
« Reply #4 on: January 14, 2006, 00:25:50 am »
moukka.

.... joo nyt kun en muista kenen "valopään" kanssa hänellä oli veto .... kumpi kävelee RUOKAravintolan läpi sillai!

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #5 on: January 14, 2006, 00:27:43 am »
Sillai= Paikat näkyvissä?

La Dolce Vita

• Guest
« Reply #6 on: January 14, 2006, 00:28:07 am »
Ei ehtinyt toteuttaa fantasiaansa kun Jake heitti kuutamolle .... ;D

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #7 on: January 14, 2006, 00:32:48 am »
Oudoin ravintolajuttu jonka olen Petteristä kuullut oli se, kun tämä tuli täysin vieraana kavereideni pöytään ja joi palavan kynttilän steariinit Lauttasaaressa, muistaakseni Kauniissa Kampelassa.

La Dolce Vita

• Guest
« Reply #8 on: January 14, 2006, 00:46:48 am »
Oudoin ravintolajuttu jonka olen Petteristä kuullut oli se, kun tämä tuli täysin vieraana kavereideni pöytään ja joi palavan kynttilän steariinit Lauttasaaressa, muistaakseni Kauniissa Kampelassa.

Mä en oikeasti tiedä mikä äijää vaivaa .... jokainen saa vaan jostain jutusta kicksit! Uutisvuodon Peter Nymanin kicksit ylittää kaikki sfäärit! Jätetään ne omaan arvoonsa! **nauraaaaaaaa**

Jonayla

• Guest
« Reply #9 on: January 14, 2006, 12:09:20 pm »

Ei oo totta, kiitos aamun parhaista nauruista.. nauraakatketakseen :eek: :confused:

Niko

• Administrator
« Reply #10 on: February 20, 2007, 08:39:25 am »

suomalainen

• Full Member
« Reply #11 on: February 26, 2007, 12:17:35 pm »
Mä en oikeasti tiedä mikä äijää vaivaa .... jokainen saa vaan jostain jutusta kicksit! Uutisvuodon Peter Nymanin kicksit ylittää kaikki sfäärit! Jätetään ne omaan arvoonsa! **nauraaaaaaaa**

Olen armoton Peter Nyman fani... ei ihanalla Peterillä voi olla mitään epämääräisiä kicksejä..heh heh

GeminiOx

• Guest
« Reply #12 on: March 25, 2007, 00:13:43 am »
Petteri on muuttunut vuosien varrella yhä enemmän ja enemmän ylimielisen ja imelän oloiseksi. Muistan vielä kun Petteri oli Anna Savelan (nykyisen Soraisen) kanssa isännöimässä Atlantan olympialaisten kisastudiota ja oli kyllä täysin erilaisen oloinen ja miellyttävä. Ei voi muuta todeta hänen kohdallaan kuin, että on huonompaan päin mennyt vain koko ajan.

IlkkaV

• Guest
« Reply #13 on: March 25, 2007, 09:49:54 am »
Silloinhan hän olikin alle kolmekymppinen. Nykyään keski-ikäinen irstas setä.  :)

IlkkaV

• Guest
« Reply #14 on: March 25, 2007, 10:24:58 am »
Mulla ei ole kyllä mitään muistikuvaa Ahomaasta Atlantan kisastudiossa. Atlantasta tulee mieleen 28-vuotias mies kultaisissa piikkareissa ja ME-aika, jota ei rikota varmaan 50 vuoteen.

http://www.youtube.com/watch?v=NIQ5S3TqgP0