Author Topic: Kati Tuovinen  (Read 7487 times)

giselle

• Full Member
Re: Kati Tuovinen
« Reply #30 on: May 02, 2006, 10:38:11 am »
jo kuvasta näkyy ettei ryhti/esiintyminen ole vielä hallussa...mutta kyllä se siitä! sussa on potentiaalia malliksi! onneksi olkoon siitä sopimuksesta. Tosin tuo tukka on kyllä liian pitkä, luulen että ne siellä toimistollakin ehdottaa edes jotain muotoa siihen. Nyt vaan täyttä vauhtia eteenpäin ja unohdat missikisat, mallintöillä on suurempi mahdollisuus saada rahaa sentään!  :-*

bellaaa

• New Face
  • *
« Reply #31 on: May 02, 2006, 15:58:12 pm »
samaa mieltä gisellen kanssa. mallinhommat ovat enemmän sinua varten. unohda missi kisat.

ryhtiä ja esiintymis varmuutta lisää :)

mietin tässä että katistakin kaksi kuvaa laitettu lavalta, missä ovat kuvat sabinasta ja tanjasta??

kati_e

• New Face
  • *
« Reply #32 on: May 02, 2006, 23:08:16 pm »
jo kuvasta näkyy ettei ryhti/esiintyminen ole vielä hallussa...mutta kyllä se siitä! sussa on potentiaalia malliksi! onneksi olkoon siitä sopimuksesta. Tosin tuo tukka on kyllä liian pitkä, luulen että ne siellä toimistollakin ehdottaa edes jotain muotoa siihen. Nyt vaan täyttä vauhtia eteenpäin ja unohdat missikisat, mallintöillä on suurempi mahdollisuus saada rahaa sentään!  :-*

Tiedän, että sitä esiintymistä pitää harjoitella. Mutta eihän sitä saa kun kokemuksen kautta. Kallista mallikurssia en maksa, huijausta vaan sellaiset mun mielestä :) No sieltä Exteltä sanottiinkin, että pitää leikkauttaa muotoa tähän tukkaan, muuten hyvä.

Ja missikisat jäi tähän, ei sovi mulle  :) Mutta onnittelut sijoittuneille. Oli tosi kiva kokemus.

Suvi V

• New Face
  • *
« Reply #33 on: May 09, 2006, 09:02:30 am »
Tarkkasilmäiset ovat ehkä huomanneet, että Kati esiintyy Twixx-suklaapatukan tv-mainoksessa maikkarilla :-*

kati_e

• New Face
  • *
« Reply #34 on: May 09, 2006, 13:03:36 pm »
Tarkkasilmäiset ovat ehkä huomanneet, että Kati esiintyy Twixx-suklaapatukan tv-mainoksessa maikkarilla :-*

Kuulinki eilen, että monet oli nähneet sen, mutta ite en oo viel. Enkä kyl tiedä haluanko  [Embarrassed] Itsekin olet mukana  :nanner:

Briitu

• Full Member
« Reply #35 on: May 09, 2006, 15:05:12 pm »
Apua, esiintyykö! :D Pakko nähä se mainos.^^

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #36 on: May 09, 2006, 17:33:31 pm »
Eilen näin/kuulin kyllä mainoksen mut en katsonu kuin sivusilmällä, pitänee katsoa tarkemmin seuraavaksi.
Ennen vanhaan kun nimi oli vielä Raider niin se mainos sanonta kuului et "taitaa tyttö tietää et olis seinän takana patukkaa tarjolla" ja joku mies söi Raideria.  ;D

kati_e

• New Face
  • *
« Reply #37 on: May 10, 2006, 11:58:28 am »
No, näin sen sitten eilen. Ei kiitos uudestaan :) Onneks menee niin nopeasti ettei siitä tunnista mua kovin hyvin :P