Author Topic: Miss Teen Finland 2006 II perintöprinsessa Linnea Aaltonen  (Read 10411 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Miss Teen Finland 2006 II perintöprinsessa Linnea Aaltonen
« on: January 12, 2006, 17:48:16 pm »
Miss Teen Finland 2006 -finalisti Linnea Aaltosen topic.

+ Kasvot

Vogue

• Guest
Re: Linnea Aaltonen
« Reply #1 on: January 20, 2006, 03:27:21 am »
Linnea on suosikkini.

Sarianna

• Global Moderator
« Reply #2 on: January 30, 2006, 22:44:41 pm »

Nimi:
Linnea Aaltonen

Ikä:
18

Asuinpaikka:
Porvoo

Pituus, paino:
168cm, 49kg

Strategiset mitat:
88, 62, 88

Kuppikoko, vaatekoko, kengänkoko:
75B, 34, 37

Kielitaito:
Suomi, Englanti, Ruotsi

Kokemus (mallintyöt, missikisat):
Kauneus.com- nimisessä lehdessä kannessa +meikki- ja vaatemallina.

Opiskelu:
Käyn Linnakosken lukiota 3. vuotta ja kirjoitan nyt keväälläylioppilaaksi.

Tulevaisuuden suunnitelmat:
Aion pyrkiä lukion jälkeen ainakin taideteolliseenkorkeakouluun opiskelemaan vaatesuunnittelijaksi. Muista kouluista joihin aionpyrkiä en ole vielä aivan varma.

Harrastukset:
Harrastan tanssia, käyn aerobicissä ja soitan huilua Porvoon musiikkiopistossa.

Horoskooppi:
Jousimies.

Seurusteletko:
Kyllä.

Miesihanne:
Pitkä ja sopivan lihaksikas.

Kauneusihanne:
Hoikka ja pitkä. Tummat silmät sekä hiukset, kauniit kasvot.
Yksi todella kaunis, vaikkakaan ei niin pitkä on mielestäni Eva Longoria. :)

Parhaat puolesi (ulkonäkö):
Suuret tummat silmät sekä pitkät ripset.

Miten kuvailisit itseäsi (luonne):
Ystävällinen ja iloinen. Ennakkoluuloton.:)

bellaaa

• New Face
  • *
« Reply #3 on: January 31, 2006, 23:03:51 pm »
linnealla on kauniit kasvot, ja todella ihanat silmät. :) hieman lisää treeniä vyötärölle niin menestyy kilpailussa :) ZEMPPIÄ linnealle :)

Sabina Särkkä

• New Face
  • *
« Reply #4 on: February 01, 2006, 11:33:29 am »
Olen ihan myyty linnean suklaasilmiin!!<3

-jari-

• New Face
  • *
« Reply #5 on: February 01, 2006, 19:08:54 pm »
kaks tytöistä on mun ja kavereitten mielestä yli muiden ja nousi suosikeiksi jo yhteiskuvaa tsiigaillessa :1tongue: Linnea on niistä toinen, silmät sulatti heti.  [love] Tosi kauniit kasvot jotka kääntää pään kyllä hetkessä. ja suklaa silmät sulattaa kyllä joka hemmon. Linnea on mun ja kavereitten kakkos suosikki  kakkonenkuva heti tanjan jälkeen. !!! ZEMIÄ Linnealle kilpailuun ja rutkasti !  :-*

Linnea

• New Face
  • *
« Reply #6 on: February 03, 2006, 19:12:20 pm »
linnealla on kauniit kasvot, ja todella ihanat silmät. :) hieman lisää treeniä vyötärölle niin menestyy kilpailussa :) ZEMPPIÄ linnealle :)

Kiitos paljon  :) olet aivan oikeassa vyötärön suhteen ja se onkin nyt se mitä tässä kovasti työstetään!  ;D

Olen ihan myyty linnean suklaasilmiin!!<3

Mukava kuulla   :o mutta pakko kyllä sanoa että itselläs on niin upeat kristalli silmät että voiko niiden jälkeen enään muuta ihaillakkaan!  [love]

kaks tytöistä on mun ja kavereitten mielestä yli muiden ja nousi suosikeiksi jo yhteiskuvaa tsiigaillessa :1tongue: Linnea on niistä toinen, silmät sulatti heti.  [love] Tosi kauniit kasvot jotka kääntää pään kyllä hetkessä. ja suklaa silmät sulattaa kyllä joka hemmon. Linnea on mun ja kavereitten kakkos suosikki  kakkonenkuva heti tanjan jälkeen. !!! ZEMIÄ Linnealle kilpailuun ja rutkasti !  :-*

Kiitos ja ihanaa että mullekkin löytyy kannatusta.  :o

tiuhti-

• Guest
« Reply #7 on: February 04, 2006, 18:55:19 pm »
Linnea olit samalla yläasteella kanssani ja silloin jo kadehdin noita sun upeita silmiä ja kauniita kasvoja :) Ei mikään ihme että oot kilpailussa mukana ja oot Sabinan kanssa suosikkini :) te kaksi erotutte noista muista tytöistä kirkkaasti. Tsemppiä sulle saman kaupungin tyttö! :)

Linnea

• New Face
  • *
« Reply #8 on: February 04, 2006, 21:41:15 pm »
Linnea olit samalla yläasteella kanssani ja silloin jo kadehdin noita sun upeita silmiä ja kauniita kasvoja :) Ei mikään ihme että oot kilpailussa mukana ja oot Sabinan kanssa suosikkini :) te kaksi erotutte noista muista tytöistä kirkkaasti. Tsemppiä sulle saman kaupungin tyttö! :)

Voi kiitos..  [Embarrassed] :o  Kukakohan mahdat oikein olla olisi hauska tietää.  :)

Hawkieboy

• New Face
  • *
« Reply #9 on: February 08, 2006, 21:48:29 pm »
Voi Linnea miten kaunis olet tuossa profiilissa olevassa kuvassa (=avatar), niin herkän ja viattoman näköinen. Onko kuva mainoskuva ja onko se mahdollisesti jossain suurempana?

tiuhti-

• Guest
« Reply #10 on: February 08, 2006, 23:12:01 pm »
Etsä mua taida muistaa, mulla oli sun kanssa joku aine samassa ryhmässä ja pari sanaa vaihdettiin :)

Linnea

• New Face
  • *
« Reply #11 on: February 10, 2006, 17:05:43 pm »
Voi Linnea miten kaunis olet tuossa profiilissa olevassa kuvassa (=avatar), niin herkän ja viattoman näköinen. Onko kuva mainoskuva ja onko se mahdollisesti jossain suurempana?

Kyllä se on mainoskuva, en usko että enään löytyy isompana muualta kuin omalta koneelta. Mutta kiitos paljon kohteliaisuudesta. :o

Etsä mua taida muistaa, mulla oli sun kanssa joku aine samassa ryhmässä ja pari sanaa vaihdettiin :)

voi harmi kun ei tuu yhtään mieleen kuka voisit olla!  :confused:  :)

tiddi

• New Face
  • *
  • Tipi
« Reply #12 on: February 11, 2006, 20:56:34 pm »
Tasaisen kaunis tyttö :) Kivat kasvot ja sopusuhtainen kroppa. Mut jotenkin sais erottua vähän paremmin. 2 tai 3?

Ice-Princess-

• Full Member
  • happy? yes, i am :)
« Reply #13 on: February 13, 2006, 21:46:33 pm »
linnea mistä sä oot saanu silmäs, ne on ihanat :D mä oon aina halunnu ruskeet silmät :/ mut sinisinä ne on pysyny :D khih.  mikä mainos toi muuten on toi sun kuvas? nätti :)

Linnea

• New Face
  • *
« Reply #14 on: February 14, 2006, 11:28:26 am »
Tasaisen kaunis tyttö :) Kivat kasvot ja sopusuhtainen kroppa. Mut jotenkin sais erottua vähän paremmin. 2 tai 3?

Kiitos.  :)

linnea mistä sä oot saanu silmäs, ne on ihanat :D mä oon aina halunnu ruskeet silmät :/ mut sinisinä ne on pysyny :D khih. mikä mainos toi muuten on toi sun kuvas? nätti :)

Kiitos, vanhemmilta ne on tullut, molemmilla on tosi tummat isot ruskeat silmät.  :o Sinisetkin silmät ovat todella kauniit joten turha surra kun eivät siitä muutu.  [love]  Tiiät varmaan kun aina lehdissä on sellaisia sivun kokoisia kuvia monta peräkkäin ja niissä mainostetaan vaatteita, toi on sellaisesta kuvasarjasta.  :)