Author Topic: Tanja Tolvanen - Tanja Rantanen  (Read 36703 times)

pikkumyy64

• New Face
  • *
Re: Tanja Tolvanen
« Reply #15 on: February 01, 2006, 13:33:09 pm »
Tanjan nuorekas näkö erottuu joukosta sekä vaaleiden tyttöjen joukosta erottuu edukseen. Suora ryhti tekee hyvän vaikutelman. Pidä jalat maassa ja ole aina ystävällinen muille. Tsemppiä todellakin Tanjalle.

-jari-

• New Face
  • *
« Reply #16 on: February 01, 2006, 19:14:36 pm »
 [love] Tässä on toinen tytöistä joka erottu heti jo yhteiskuvaa kun poikien kaa tsiigailtiin. Ehottomasti mun ja kavereitten ykkössuosikki!!! ykkonen Tosi Kaunis,vähän eksoottisen näköinen,  :1tongue: erottuu vaaleitten tyttöjen joukosta ja samaa mieltä pikkumyyn kanssa, tanjalla on hyvä ryhti joka myös kuuluu tottakai missille.!!  ;) näyttää aidolta ja suloselta niinkun joku muukin tuolla jo sanonu. Vaikka onkin lyhyt niin uskon silti tanjan mahdollisuuksiin. Ja jos on luonteeltaan päättäväinen, pirteä ja sosiaalinen niin loistavaa "pikkumissi" ainesta.!! ZEMIÄ  kilpailuun tosi paljon. täällä poikien kanssa pidetään sulle peukkuja. :)  :-*

Ice-Princess-

• Full Member
  • happy? yes, i am :)
« Reply #17 on: February 01, 2006, 20:09:08 pm »
kiitti kiitti :) mahtavaa :) pidän jalat maassa ja yritän parhaani mukaan olla ystävällinen kaikille, tänäänkin pidin ovea auki yhdelle mummolle kun se tuli kaupasta ostosten kanssa :) khe he :D liittyy taas tänne hyvin toikin muta joo :) kiitti :) aikataulusta ei oo mulla tietoa ainakaan, kisa etenee kevään myötä :)

pippurinen

• New Face
  • *
« Reply #18 on: February 01, 2006, 20:44:34 pm »
Tanja on aidon, suloisen sekä turmeltumattoman näköinen. Teinimissin on hyvä olla esimerkkinä muille teineille, joten hyvät harrastukset kuten Tanjalla on tuoda esille. Olet todellakin lahjakas tyttö sillä satuin kuulemaan, että pärjäsit hyvin luistelukilpailuissa.

maarit.

• New Face
  • *
« Reply #19 on: February 01, 2006, 20:46:33 pm »
Luin kanssa lehdestä että menestyit todella hyvin Tampereella luistelukilpailuissa. Onnea myös sen johdosta Tanjalle.:)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #20 on: February 01, 2006, 20:46:59 pm »
Tanja on jo näköjään saanut kerätty itseleen kunnon kannustusjoukot. Varmasti muidenkin kaverit aktivoituvat pian kannustamaan suosikkiaan. :)

Señorita

• Full Member
« Reply #21 on: February 01, 2006, 21:42:18 pm »
Tanja ehdottomasti kuuluu mun kärki kolmikkoon.  Hänessä on sellaista suloisuutta, joka on olennaista näissä teini missi kisoissa. Todella kauniit kasvot ja vartalo on myös kaunis. Mielestäni näissä teini missi kisoissa kilpailijat eivät saisi näyttää kuin suoraan keskitysleiristä tulleilta. Eikä tämä Tanja näytäkkään, hän näyttää terveeltä ja kauniilta. Tummat hiukset ja siniset silmät ovat mielestäni tappavan kaunis yhdistelmä. Onnea Tanja!

J-a-n-n-e

• Guest
« Reply #22 on: February 01, 2006, 23:04:33 pm »
Tanjan persoonallisuus erottaa hänet massasta aivan häikäisevällä tavalla... persoonallinen ulkonäkö, jota korostaa silmät, sielukkaat sellaiset... Silmät puhuu hänen luonteestaan/taiteellisuudestaan, joka on mahtava etu esiintyjälle!!! Todella näyttävä KOKONAISUUS on Tanja Tolvanen!!!

Ice-Princess-

• Full Member
« Reply #23 on: February 01, 2006, 23:08:59 pm »
joo team, niin näköjään.. pitäisi vaan saada oikeasti ne kaveritkin innostumaan, kaikki vaan niin laiskoja etei jaksa rekisteröityä, kuvia ovat katselleet. hyvä että täällä on sitten näitä muita aktiivisia.. :)
Kiitokset onnitteluista, menihän siellä hyvin, vaikka muut kaksoishyppyjä heittelikin niin esiintymisellä kumminkin toin kirkkaimman pokaalin kotiin :) kheh :)
Kiitos senorita. ei ole koskaan tullut käytyä keskitysleireillä, luistelun kesäleireillä kyllä :D kheh. ja no suht koht terve olen ellei lasketa sitä että hieman on ollut flunssaa yms normaaleja tauteja :) Kiitos kannustuksesta :)
J-a-n-n-e kiitos sullekkin mahtavasta analyysista. :) ehkä sitä tässä kannustuksien myötä uskookin jo hieman omiin mahdollisuuksiinsa vaikka kilpailussa mukana onkin kokeneempia tyttöjä :) Kiitos kaikile kannustuksista :)

famous

• New Face
  • *
« Reply #24 on: February 02, 2006, 00:51:37 am »
ikävä sanoa jotain hieman negatiivista mutta ongelma tämän tytön kohdalla ei ehkä ole se, että hän on lyhyt vaan se että erottuuko tälläinen tyttö ollenkaan massasta. Kuitenkin ikää ei ole paljon ja iän myötä varmasti piirteet alkavat kehittyä ja kasvot saavat uutta luonnetta.

pikkumyy64

• New Face
  • *
« Reply #25 on: February 02, 2006, 11:01:28 am »
Famous pelkää, ettei Tanja erottuisi joukosta. Ainakin tästä vaaleiden joukosta erottuu selkeästi jo pelkästään tummuuden vuoksi sekä ryhdikkyyden vuoksi. Ikä ei ole niinkään ratkaiseva tekijä, tuoreutta tuetaan enemmän kuin ns. jo 'kulutettua tavaraa'.  Sulokkuus kunniaan sekä tukemaan lyhyempiä kaunokaisia. Lyhyt ja sirous on kaunista katseltavaa.

Ice-Princess-

• Full Member
« Reply #26 on: February 02, 2006, 21:07:51 pm »
no en kaupungilla ainakaan oo hukkunut ihmisten joukkoon, oon selviytyjä luonne ja sieltä joukosta kylä selviän pois jos sinne meinaan hukkua, no heh.  Tiedän etä olen nuori ja piirteet myös kehittyvät.. mutt auskon että hyvään suuntaan. Toisaalta pidän uhkana sitä että osa kilpailijoista on kokeneita ja ennestään on pärjänneet  hyvin yms, mutt atoisaalta se saattaa olla etukin. pikkumyyn mainitsema ryhdikkyys on mielestäni myös etu, jotkut ovat haukkuneet minua koska seison suorassa ja kävelen ryhdissä mutta olen urheilija ja siihen mut on opetettu. ja olen siitä ylpeä.
ja famous vielä sitä että monet ovat sanoneet että en näytä aivan normaalilta suomalaiselta tytöltä.. että erotun joukosta, tummuuteni, piirteideni muutenkin ansiosta. enkä omasta mielestänikään ole aivan normaali naapurin tyttö. :) ja moni ystävä sanoneet että kasvoni ovat osittain nyt jo luonteikkaat ja niistä näkee paljon :) esim sen että olen elämänmyönteinen ja aito. :) niistä luonteista pidän kiinni :) Ja sanoit mitä tahansa uskon myös siihen etten ole vain yksi tyttö joka sulautuu täysin massaan :)

Ice-Princess-

• Full Member
« Reply #27 on: February 02, 2006, 21:08:44 pm »
ja kiitokset pikkumyylle :)

maarit.

• New Face
  • *
« Reply #28 on: February 02, 2006, 21:17:17 pm »
asun tanjan kanssa samalla paikkakunnalla ja olen myös nähny kyseisen henkilön kävelevän toodella hyvässä ryhdissä kaupungilla. tyttö todellakin erottuu massasta. eli olen eri mieltä tässä asiassa famous:sin kanssa. 

Ice-Princess-

• Full Member
« Reply #29 on: February 02, 2006, 21:20:23 pm »
kiitos Maarit. missä päin asut?? ja mistä koulusta?? hämeenlinna on pieni käpylä ja täällä normaalisti ihmiset tuntevat toisensa :D no ei olla samassa koulussa niin en itse ole kiinnittänyt huomiota :)