Author Topic: HUUMEKESKUSTELU  (Read 3327 times)

69

• Guest
HUUMEKESKUSTELU
« on: June 26, 2003, 18:57:00 pm »
Kilpailuissa on yleensä sääntö "ei käytä eikä ole koskaan käyttänyt huumeita".

Olen usein miettinyt miten tätä oikeasti pystytään valvomaan. Olen kuullut luotettavalta lähteeltä entisen "Suomen kauneimmankin" kokeilleen huumeita ennen missivuottaan. Käytöstään ennen Miss Suomi -kilpailua kertoi myös perintöprinsessa Susanna Tervaniemi. Olisikohan sittenkin parempi laittaa sääntöihin jatkossa, että ei saa olla tuomittu huumeiden käytöstä?

647

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: June 27, 2003, 13:59:00 pm »
Hyva pointti! Erittain hyva pointti!

647

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: June 27, 2003, 14:04:00 pm »
Pakko tahan tunnustaa etta itsekin kun olin pari vuotta sitten Miss Suomi semifinaalissa ja ne laput piti allekirjoittaa, niin valehtelin. Jos on polttanut puolikkaan marisatkan 17 kesaisena niin pitaisko se vaan tunnustaa ja jattaa kisailut kaymatta? Mun mielesta ei! Mites te muut?

Pavarotti

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #3 on: June 27, 2003, 15:07:00 pm »
enkelille tummalle vaan terveisii et kyllä tollasessa tapauksessa katellaan läpi sormien. ELÄMÄ ON PARASTA HUUMETTA:).

475

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: June 28, 2003, 14:20:00 pm »
Järkyttävää jos 17-vuotiaalle tulee mieleen polttaa puolikas marisätkä! Miksi pyrkiä missikisoihin jos on tuommoisia kiinnostuksen kohteita ollut? Mihin maailma on menossa? 17-vuotiaalle ei sovi huumeet. Ei tosin minkään ikäiselle.

Annemari

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #5 on: July 01, 2003, 15:02:00 pm »
Samaa mieltä kuin mummeli   [thumb]  
Mikä siinä kokeilussa oikein viehättää?

647

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: July 01, 2003, 15:36:00 pm »
Herra Jumala etta ollaan tuomitsevia! Varmasti on ainakin 50 % kaikista malleista jossakin vaiheessa edes kokeilut! Ja on eri asia polttaa kuin laittaa suoneen! Ainakin taalla maailmalla se on yleista. Ja tuntuu tulevan hyvaksytymmaksi kaikkialla maailmassa. Se juju siina vain on sama kuin viinakin kanssa, etta se sopii vain viisaille! Esim. Samuel L.Jackson on sanonut haastattelussa etta on polttanut ruohoa 30 vuotta ja se sopii hanelle paremmin kuin viina ja aina silloin talloin kiva rentoutua sen avulla. Ja mun mielesta han on ainakin yksi parhaimmista nayttelijoista.Itsella jai toi teini-ian kokeilu ainokaiseksi,mutta en tosiaankaan tuomitse niita jotka on joskus kokeillut. En yllyta ketaan kokeilemaankaan, kun jos kerran on tyhma niin voi siita joutua vaikka sillan alle itseaan piikittamaan..."Han joka ei ole koskaan tehnyt syntia heittakoon ensimmaisen kiven!"

647

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: July 01, 2003, 15:39:00 pm »
Ja eikohan se alkoholikin ihan huumetta ole. Itse en juo lainkaan. Mutta jos valita pitaisi kaljapullo tai marisatka, niin se ois satkan paikka!

475

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: July 01, 2003, 16:27:00 pm »
Dark angel, sehän vasta selittääkin kaiken, jos oikein 50 % malleista on kokeillut, mikäpä siinä sitten! Eihän se siis voikaan olla väärin, kun kaikki sitä tekevät! HALOO, aivot omaan käyttöön!

647

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: July 01, 2003, 17:45:00 pm »
Ma en koskaan sanonut etta se olisi oikein. Toisille se ei vaan ole niin vaarallista kun tietaa rajansa. Sama kuin viinan kanssa. Itse oltuani Milanon muotiviikkojen jalkibileissa, jarkytyin kuin nain porukkaa pistavan suoneen tavaraa, onhan siita kuullut, mutta oli silti eri asia se omin silmin nahda. Mun mielipide vaan on etta polttelu siihen verrattuna ei fiksulle ihmiselle ole vaaraksi.

647

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: July 01, 2003, 17:56:00 pm »
Siin mun pointti taas asiassa loppujen lopuksi on seuraava: JOS ON JOSKUS OLLUT TARPEEKSI TYHMA KOKEILEMAAN, EI SE ANNA MUILLE OIKEUTTA TUOMITA SITA IHMISTA.SEN TEON VOI TUOMITA, IHMISTA EI. JOKAINEN TEKEE VIRHEITA JA KUKAAN EI OLE TAYDELLINEN. En tosiaankaan ole tassa puolustamassa huumeita. Mutta KUITENKIN mielestani vahvoilla ja miedoilla huumeilla on ERO. Tottakai se polku miedoista usein johtaa vahvoihin, mutta SE JOKA ON VAIN KERRAN MONIA VUOSIA SITTEN KOKEILLUT ON ELAMISEN ARVOINEN IHMINEN EI MIKAAN ELUKKA. Ja se jonka polku on johtanut niihin vahvoihin ei myoskaan ansaitse tuomintaa, vaan APUA JA TUKEA PAASTAKSEEN NIISTA EROON!!!!!

Petra

• Full Member
(No subject)
« Reply #11 on: July 01, 2003, 19:50:00 pm »
Voi sinua Dark_Angel, jos et tiedä mikä ero on viinalla ja kannabiksella...

Näistä jälkimmäisen käytöllä voi hyvin helpolla päästä suljetulle jo ekan käyttökerran jälkeen. Saamme sinä, Samuel L. Jackson ja minä olla tyytyväisiä kun ei niin ole käynyt.
Kannabiksella voi päästä samaan tulokseen yhden viikonlopun aikana, kuin vodkapullolla per viikko 20 vuodessa.
Mulla oli aikoinaan samaa teinienergiaa suonissa, kuin sulla vieläkin. Poltin kun se oli niin hiton coolia, eikä tullut krapulaa.
No paniikkioireita sitten sainkin, enkä voi ihan rehellisesti sanoa, että ne käyttämisen lopetettuani olisivat täysin hävinneet.
Mä tulen aina tositosi vihaiseksi, kun joku puolustelee käyttöään sillä, "kun kaikki muutkin käyttää".
Kannabispsykoosi ja muut oireet voivat tulla päälle aivan yllättäen, tuo asenne voi vielä iskeä takaisin...  [Roll Eyes]  

Yks 17 v. tyttö vaipui psykoosiin kaveripiiristäni ensimmäisen hatsittelun jälkeen.
Toinen sai luultavasti loppuelämäkseen todella vakavia paniikkihäiriöitä.

Työskenneltyäni nyt kesäapulaisena huumenuorten klinikalla, todella ihmetyttää mun silloinen kuolemattomuus-asenne. No kai se kuuluu nuoruuteen.

Toivottavasti sinäkin viisastut!

[angel]

Nikki

• Full Member
(No subject)
« Reply #12 on: July 02, 2003, 08:17:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Dark_Angel:
Mutta jos valita pitaisi kaljapullo tai marisatka, niin se ois satkan paikka!

Huh huh...viittiiks tähän nyt enää kommentoida mitään...  [18_crazy]

647

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: July 02, 2003, 13:29:00 pm »
Jospa nyt vain lukisitte ton mun viimeisiman, Alunpaan tekstien olikin vaan tarkoitus vetaa huomiota idootit! Pointti edelleen on etta viinakin on huumetta! Kuinka moni alkoholi puoliso nytkin pieksee puoliskoaan tai vanhempi lastaan. Allottaa tommonen tekopyhyys... Itse en polta enka juo! Olen kylla itsekin surannut minulle laheisen ihmisen huumehelvetin, ettei ihan heti kiinnosta kokeilla. Mutta silloin nuorena kun kokeilin ja olin tarpeeksi viisas jattamaan siihen, niin se ei teille anna oikeitta minua arvostella.

647

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: July 02, 2003, 13:31:00 pm »
Etta kun on ihana arsyttaa ihmisia! Varsinkin kun on toissa huono paiva ja te paskiaiset uskotte aivan kaiken...