Author Topic: Miss Suomi 2004 osakilpailut  (Read 14645 times)

Rit@

• New Face
  • *
Miss Suomi 2004 osakilpailut
« on: June 06, 2003, 10:29:00 am »
Miss Suomi 2004 osakilpailut starttaavat huomenna 7.6 Seinäjoelta. Ensi viikolla vuorossa perjantaina 13.6 Ulvila, ja lauantaina 14.6 Laitila.

Shannon

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #1 on: June 06, 2003, 14:01:00 pm »
7.6 Uudessakaupungissa.

Klaus2

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: June 06, 2003, 15:07:00 pm »
Olisi hienoa jos kaikista osallistujista saisi kuvia tänne.

475

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: June 06, 2003, 15:16:00 pm »
Juu laittakaa tyhjentävä selonteko jokaikisestä kisasta! Nyt koetetaan vihdoin löytää se kultajyvä kaikkien tyttöjen joukosta, ja saada maailmaltakin voitto kotiin!

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: June 06, 2003, 18:50:00 pm »
Juu, nyt tarkka seulonta päälle,
muistakaa ne mitat näkyy olevan tärkeitä Universeissä,
eli ainakin 176 cm ja lähelle 90-60-90!!
Mitat ei käy tälläiset 88-71-96, unohtakaa silloin haaveet ja pysykää pois karsinnoista, ettei teitä vain valita finaaliin, pyydän!

Englannin kieli täytyy sujua näppärästi ja pitkillä lauseilla ...
Sosiaalinen, iloinen, älykäs, kokemusta esiintymisestä, varsinkin puhumisesta mikkiin ja ... mitähän nyt vielä!
Ikää mielellään 20 v.

Koulut suoritettu, ei salaisia rikostuomioita,
ei huumeongelmia eikä kokeiluita, ei tupakoi,
ei läträä viinalla eikä ole potkinut mummoja!
Ei ole esiintynyt alastonkuvissa kenellekkään edes poikaystävälle,
sillä hän voi eron tullessa myydä ne lehtiin!

Hmm.... mitä vielä me toivotaan uusilta Miss Suomi-finalisteiltamme!
Huumorintajua rutkasti, sillä sitä tarvitaan lehdistön jutuissa sekä hyvän asianajajan numeroa, josta kysäistä aina neuvoa tiukassa paikassa eli erilaiset lehtijutut, joita kirjoitellaan ilman syitä niissä asianajajaa tarvitaan jne.

Hyvä missimamma, joka tukee, kannustaa, ohjaa, hankkii sponsoreita sekä muuta sellaista!
Missikouluun juu sinne vaan eli Mummelihan se aloittaa tässä kohta puolin kirjemissikoulun täällä!

Toivotaan parasta ja kaikki, jotka törmäävät täydelliseen ja mahdolliseen tulevaan Miss Universeen, niin heti neito koulutukseen!
  [thumb]    [thumb]    [thumb]

Heidi

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: June 06, 2003, 19:16:00 pm »
Niin ja sitten tohon Empun listaan vielä, että kun nämä Suomen kauniit nuoret naiset muistaisivat olla aidosti sellaisia kuin ovat niin saataisiin sitä sisäistä kaunettakin. Hullutella saa ja räiskyä mutta sopivissa määrin...ei turhaa jäykistelyä, eihän!!

Ja meille faneille niitä kuvia!   [thumb]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: June 06, 2003, 19:30:00 pm »
Huh, tota Empun vaatimuslistaa! Jos missikarsintoihin kelpuutetaan vain yli-ihmisiä, niin tuntuu että suurin osa karsinnoista jää pitämättä.

Sinne vaan kaikki naiset yrittämään sanoo Rantsu. Vain pari rajaa asettaisin, ikää vähintään 20 ja pituutta 168.

Erityisesti kehoitan nyt kaikkia aikuisia naisia yrittämään, onhan Universessa paljon 25-27 vuotiaita. Tosin, jos Finnartistien yläikäraja on edelleen 24 v. niin... ei mitään järkee.

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: June 06, 2003, 22:24:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:

Sinne vaan kaikki naiset yrittämään sanoo Rantsu. Vain pari rajaa asettaisin, ikää vähintään 20 ja pituutta 168.

Ranstukka, ok,
minä ilmoittaudun heti huomenna...
missä ne olikaan ne lähimmät kisat!?
Kerran kuka tahansa joka on 19 v ja vähintään 168 cm,
kelpaakin rakkaalle Rantsukkalle tällä hetkellä ja tavallisesti ei...
täältä tullaan!
  [thum]    [Wink]    [thum]    [bigglasses]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: June 07, 2003, 02:07:00 am »
Olis hienoa nähdä Emppu osakisoissa. Jos minä saisin päättää, niin ilman muuta. Mutta kun on tuo Finnartistien älytön 24 vuoden ikäraja voimassa, eikös Empulla kuitenkin mene parilla kuukaudella yli. Mä en tykkää ollenkaan yläikärajoista missikisoissa, poistaisin tuon Universen kakseiskankin. Kaikenikäisten täysi-ikäisten naisten tulisi saada osallistua missikisaan.  [Big Grin]

Liini

• Full Member
(No subject)
« Reply #9 on: June 09, 2003, 16:40:00 pm »
Rantsulle:Ikäraja on sopiva...Olen jo aiemminkin ilmaissut mielipiteeni...Yli 24- vuotiaat ovat auttamattomasti liian vanhoja osallistumaan Miss Suomeen (ikää näkyy ihossa!), ainakin meillä täällä Suomessa... Toisaalta ulosanti voisi olla parempi vähän vanhemmilla mutta ei siltikään...

647

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: June 09, 2003, 18:31:00 pm »
Mun mielesta toi ikaraja voisi olla ylempi.Olen itse syksylla 23 ja aina luullaan n.19 vuotiaaksi. Ika ei rumenna! Tunnen monta yli 24 vuotiasta joilla on paljon parempi ihokuin jollain nuoremmilla. Se ihmisesta kiinni ja elintavoista,ei iasta alle kolmikymppisena ainakaan! Mun mielesta olis kylla hyva olla yli 170 cm ja mitat jotain 90-65-93 luokkaa...Tsemppia kaikille jotka lahtee mukaan,itse olen jo liian vanha yrittamaan! ( henkinen ikani on luotettavan testin mukaan 27 vee)

647

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: June 09, 2003, 18:34:00 pm »
Niin ja noit mun antamat mitat eivat olleet omani.
Mulla on tasmalleen samat kuin J Lo:n eli siina toinen myos syy miksi en yrita kisoihin. (91-63-96)paitsi etta olen pidempi (172cm)

Kata

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #12 on: June 11, 2003, 14:35:00 pm »
Nyt vain tänne infoa, että kuka on päässyt jo semeihin! Innolla odottelen tietoja...   [thumb]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: June 11, 2003, 15:40:00 pm »
Minä taas odotan innolla, että Katakin aikoisi osallistua kisoihin ...   [Wink]    [love]  

Sitten Mumps ja Ranstukka odottaa jo kuulemma kovasti, että Emppu lähtee mukaan...    [thum]  
hee....sen kun itsekin näkisin,
Luumuhan voisi myös lähteä uudelleen kentille kisailemaan   [Razz]  
mutta Kataa voisin kyllä lähteä kannustamaan milloin vain!   [thumb]    [love]  

Juu, huhuu Miku ja Rita,   [director]  
ketkä on jo mukana semeissä???

Tommy76

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #14 on: June 14, 2003, 09:02:00 am »
Satakunnan Kansasta luin Ulvilan Miss Suomi -osakilpailuista, jotka pidettiin 13.6.2003.

Voittaja: Anna-Kristiina Isoviita

kuva: globalnetwork

Anna-Kristiina on ollut ainakin Uuden Porin neitona ,Noormarkun Neitona ja Miss Tenniksessä.
pituus 172cm, koko 38, rinnanymp. 96, vyötärö 72, lantio 96

1. pp. hallitseva Miss Satakunta Emilia Lehtisalo
2. pp. Rita Salonen

Tässä juontaja Minna Lehtisen ajatusta hyvästä missistä: "-Hyvän missin pitää olla uskalias ja erottua jonkin verran joukosta, Miss Suomi edustaa Suomea Miss Universum -kisoissa. Hyvät sääret ovat suunnilleen ainoa kauneusihanne, joka on samanlainen kaikkialla. Esimerkiksi Ghanassa ajatellaan, että missillä pitää olla pyöreä peppu"