Author Topic: Miss Bikini 2005 finaali 19.8. Hotelli Ilveksen yökerhossa Tampereella  (Read 14026 times)

jannuliini

• New Face
  • *
Re: Miss Bikini 2005 finaali 19.8. Hotelli Ilveksen yökerhossa Tampereella
« Reply #105 on: August 24, 2005, 13:03:14 pm »
 Hyvä on kolmikko. Erityisesti pidin Sabinasta  :), vaikka kovin on vielä nuori. Olen tavannut hänet kerran ja mukava on neitonen ;D. Ritan kruunu on kaunis ei liian suuri, minusta suuret kruunut eivät ole hienoja...  :eek: mutta onnea vielä kerran kolmikolle :nanner:

DarkLabel

• Full Member
« Reply #106 on: August 24, 2005, 16:59:10 pm »
Miten voi miss bikini kisoissa näkyä näin paljon jenkkakahvoja...  :confused: :eek:

oli se 2002 kilpailu sitten jotain tähän verrattuna!! Jenny oli kyllä mun mielestä sillon ihan paras!  :-*
Harmi että nämäkin kisat sitten repsahtivat tämmöisiksi malli/luuhimmelikisoiksi, kun niissä aiemmin on ollut todella muodokkaita ja tiukkakuntoisia tiikereitä!
Ja olenkohan minä tullut vanhaksi, kun nämä osallistujatkin näyttävät ihan lapsilta..  :-\\\\

mutta voittajalle onnea! Ja olihan se nätti  :1tongue:

giselle

• Full Member
« Reply #107 on: August 24, 2005, 17:41:10 pm »
Mun mielestä kolme parasta on oikein nättejä! Täytyy ottaa huomioon tyttöjen ikä! harva tuon ikäinen on vielä saavuttanut "täydet mitat"! Ja mitä tulee mallimaisuuteen ja "luuhimmeli" viittausiin, nykyäänhän suositaan aika hoikkaakin vartta!!! ei liikaa reisiä tai lantiota vaan siroutta ja sitten tietty mieluiten runsaita muotoja yläkropassa.  :-*
Musta tytöt vaikuttaa oikein sopusuhtaisilta ja Ritasta kehkeytyy todellinen kaunotar treenillä. Sillähän ne lihakset saa kiinteiksi  [cool]

DarkLabel

• Full Member
« Reply #108 on: August 24, 2005, 17:59:33 pm »
Minun mielestäni naisella ei yhtään haittaa, jos on treenatut jalat niin että pohkeet ja takareidet erottuvat jotenkin..Samoin vatsalihakset ovat todella seksikkäät ja pitäis minun mielestäni olla vaatimus miss bikini-kisoissa, jos minä vain saisin päättää  :-*

ja ryhdikkäitä silikoneja näkisin mielelläni enemmän kisoissa  :1tongue:

Klaus

• Full Member
« Reply #109 on: August 24, 2005, 21:57:26 pm »
Nyt Ritalle lisätrimmausta ja hiusten stailausta tähän Venetzuelan malliin  http://www.missvenezuela.com/2005/esp/secciones/candidatas/index.asp  niin hyvä tulee

DarkLabel

• Full Member

jannuliini

• New Face
  • *
« Reply #111 on: August 25, 2005, 17:34:32 pm »
Itsekin sitä kummasteli, niin niitä jenkkoja ja harvalla on vatsa kunnossa, mun mielestä persjalkasuus ja suuret kahvat on hirveet ??? Rita on kyllä kaunis, mutta taso ion huonontunut muutenkin kisoissa, enkä tarkoita pelkästään biksu kisaa vaan ylensääkin. mistä se johtuu? Eikö ole osallistujia :-\. ensimmäisessä biksukisassa oli parhaat tytöt ja voittajat on aina olleet hyviä. Tietynlainen naisellisuus on kisoista kadonnut ja mitä laihempi sen parempi. Ei minust aole kaunista katseltavaa jos luut törröttävät jos ei ole sekään että kaikki pursuaa. Sopusuhtaisuus on tärkeetä ja se että näyttää terveeltä eikä miltään anemiselta olmilta :eek:No nii eiköhän täs ollu tarpeeksi ::)

jannuliini

• New Face
  • *
« Reply #112 on: August 25, 2005, 17:35:35 pm »
Sori noi muutamat kirj. virheet ;D

giselle

• Full Member
« Reply #113 on: August 25, 2005, 18:12:11 pm »
eihän näillä tytöillä luut törrötäkään...!!!!!
missien pitää nykyään olla paljon hoikempia kuin ennen, ETENKIN kansainvälisellä tasolla. Siellä ei pärjää tytöt joilla on höllyvää käsissä, kyljissä, vatsassa...pullavuus on karmean näköistä! Kiinteä pitää olla, IHAN jokapuolelta. Miss Suomi kisoissakin näkee uskomattomia jenkkakahvoja ja bikinien alta pursuavia yläselkiä.... :itku:

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #114 on: August 25, 2005, 18:29:58 pm »
eihän näillä tytöillä luut törrötäkään...!!!!!
missien pitää nykyään olla paljon hoikempia kuin ennen, ETENKIN kansainvälisellä tasolla. Siellä ei pärjää tytöt joilla on höllyvää käsissä, kyljissä, vatsassa...pullavuus on karmean näköistä! Kiinteä pitää olla, IHAN jokapuolelta. Miss Suomi kisoissakin näkee uskomattomia jenkkakahvoja ja bikinien alta pursuavia yläselkiä.... :itku:

Giselle on oikeassa. Katsokaa Miss Venezuela -kilpailijoita. Siellä ei pullaa näy kropassa.

jannuliini

• New Face
  • *
« Reply #115 on: August 25, 2005, 19:11:13 pm »
en tarkoittanutkaan sitä että luut törröttäisivät, jos sitä meinasit vaan että ei ole kaunista jos kaikki pursuaa tai se että näyttää anorektikolta. On totta että kansainvälisissä kisoissa naiset ovat sekä muodokkaita ja piukkia, esim. maijun kroppa on aivan upeassa kunnossa, kun katsoo noita bikini finalisteja. :-* En ymmärrä miksi ei Maiju sijoittunut kun kyse on aika paljon vartalosta ja Maijulta tuskin puuttuu esiintymis taitoa.

CarolinaM

• New Face
  • *
« Reply #116 on: September 01, 2005, 12:06:40 pm »
Asiasta toiseen, onko jollain esim Teamilla tietoa minkä merkkiset nuo siniset bikinit ovat? Todella hienot nimittäin..

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #117 on: September 18, 2005, 16:49:00 pm »
Ei hajuakaan. Kannattaa varmaan kysyä Miialta.