Author Topic: Pitsimissi 2005  (Read 2843 times)

Anisliini

• Guest
Re: Pitsimissi 2005
« Reply #15 on: August 06, 2005, 22:32:29 pm »
Kaunis voittaja, vähän sinun näköinen Anisliini :) beauty:

meidän äippä sano ihan samaa!!  ;D kuulemma luonnossa oon veilä enemmän näköinen!

hlehtine

• Full Member
« Reply #16 on: August 07, 2005, 15:29:00 pm »
tiedätkös hans onko Anna-Kristiina raskaana??näyttää kuvissa olevan tukevoitunut ja masu näyttää siltä... :o

Anna-Kristiina on todellakin raskaana ja mitä hänen kanssaan siinä juttelin, niin hän jättää tod.näk. missijutut kokonaan taakseen ja keskittyy opiskeluun ja tietysti äiteyteen.

- Hans
--------------------------------------------------------------------------
PM2005 -kuvat:
http://www.hanslehtinen.info/photos/thumbnails.php?album=18
http://www.hanslehtinen.info/photos/thumbnails.php?album=27

hlehtine

• Full Member
« Reply #17 on: August 07, 2005, 15:35:48 pm »
...osasin odottaa tätä viime vuoden kuvista, mutta mieletöntä :laugh:...
kiitos Hans, olet oikea kuvamestari :) :smlove:

Heh, kiitos vaan Emppu!

Ja muille kommentteja. Kirsi on 19 -vuotias ja aikoo todellakin jatkaa kisailua. Hän oli mm. osallistumassa tämän vuoden Suomen Neitoon mutta osallistuukin tod.näk. ensi vuonna lisää kokemusta hankkineena.. ja muitakin suunnitelmia hänellä on kisojen suhteen.

Hänellä on todellakin oikein hyvä ja niin kuin totesitte muodokas vartalo. Pituutta on siis 174 senttiä.

- Hans
--------------------------------------------------------------------------
PM2005 -kuvat:
http://www.hanslehtinen.info/photos/thumbnails.php?album=18
http://www.hanslehtinen.info/photos/thumbnails.php?album=27

jannuliini

• New Face
  • *
« Reply #18 on: August 25, 2005, 19:17:34 pm »
 Voittaja oli hyvä. Kirsi on mukava tyttönen ja Julialla oli hyvä kroppa. Johanna Hasalla on kauniit kasvojen piirteet, sopii hyvin pitsimissi kisaan, mutta yleisönsuosikkia en ymmärrä :eek: pieni, muodoton ja hassunnäköinen tyttö, hohhoijaa taisi vaikuttaa että on lähinnä raumaa.  Eurajoelta :1crazy:

hlehtine

• Full Member
« Reply #19 on: August 25, 2005, 21:11:57 pm »
Voittaja oli hyvä. Kirsi on mukava tyttönen ja Julialla oli hyvä kroppa. Johanna Hasalla on kauniit kasvojen piirteet, sopii hyvin pitsimissi kisaan, mutta yleisönsuosikkia en ymmärrä :eek: pieni, muodoton ja hassunnäköinen tyttö, hohhoijaa taisi vaikuttaa että on lähinnä raumaa. Eurajoelta :1crazy:

No Katrilla oli erittäin onnistunut kuva lehdessä etukäteen, vaikutti tietysti asiaan. Ja olihan hän sitten myös siitä läheltä...  ;)

Kävin kuvaamassa Kirsiä ja Juliaa lisää tuossa muutama päivä sitten, paikkana Yyterin hiekkarannat. Valo ei ollut paras mahdollinen mutta ei sentään satanutkaan. Eiköhän sieltä muutama hyvä kuva saada aikaiseksi kun tässä niitä ehtii hieman säätelemään...  [cool] Kummassakin tytössä on kyllä valtavasti potentiaalia...

- Hans

jannuliini

• New Face
  • *
« Reply #20 on: August 25, 2005, 23:25:27 pm »
Ehkä olin hiukan liian tyly tuohon yleisönsuosikki kommenttiin, mutta sitä olen mieltä. Kävin itse katsastamassa kisat. Paras voitti. Pääasia on, että tytöt saivat uusia kokemuksia, tuttavuuksia jne, ja että heillä oli hauskaa :D

Anna-Kristiina

• Guest
« Reply #21 on: October 04, 2005, 20:09:09 pm »
tiedätkös hans onko Anna-Kristiina raskaana??näyttää kuvissa olevan tukevoitunut ja masu näyttää siltä... :o

Juu! Esikoistamme odotamme  syntyväksi jouluaattona ja kyllä tässä paksusti jo voidaankin. Hyvin on onneksi kaikki mennyt :) Hääpäivää ei vielä kerrota! Juuri vasta kihlauduttiinkin ;)
Opiskelut ovat pitäneet kiireisenä ja välillä tuntuu, ettei päässä pyöri muuta kuin latinaa... Olen viimeksi kirjoitellut tänne MS-kisojen jälkeen. Nyt vois taas aloitella, jos tuttuja kisailee...

Kuvasi ovat todella laadukkaita, Hans! Olen aina tykännyt tyylistäsi, teetpä sitten kalenteria tai rantakuvia :) Hyvä, että nyt on tälle kilpailija-ystävälliselle kisalle tulossa kunnon sivut.

Kirsissä on valtavasti potentiaalia! Iän puolesta ei ole kiirettä, hän voi rauhassa keräillä kokemusta ja sitten saamme joskus tulevaisuudessa kuulla hänestä varmasti enemmän.
Julialla on lumoavat silmät, upea kroppa ja kivat poseet! :D
Käykää äänestämässä Johannaa Katson sivuilla, car babe kisat ovat jo 8-9.10.05!

hlehtine

• Full Member
« Reply #22 on: October 06, 2005, 22:12:10 pm »
No moi Anna-Kristiina! Mukava kuulla taas sinustakin!  :-*

Juu! Esikoistamme odotamme syntyväksi jouluaattona ja kyllä tässä paksusti jo voidaankin. Hyvin on onneksi kaikki mennyt :) Hääpäivää ei vielä kerrota! Juuri vasta kihlauduttiinkin ;) Opiskelut ovat pitäneet kiireisenä ja välillä tuntuu, ettei päässä pyöri muuta kuin latinaa... Olen viimeksi kirjoitellut tänne MS-kisojen jälkeen. Nyt vois taas aloitella, jos tuttuja kisailee...

Hieno juttu että kaikki on mennyt hyvin... ja tiedossa on täksi jouluksi varmaan paras joululahjasi mitä tulet koskaan saamaan...  ;D

Kuvasi ovat todella laadukkaita, Hans! Olen aina tykännyt tyylistäsi, teetpä sitten kalenteria tai rantakuvia :) Hyvä, että nyt on tälle kilpailija-ystävälliselle kisalle tulossa kunnon sivut. Kirsissä on valtavasti potentiaalia! Iän puolesta ei ole kiirettä, hän voi rauhassa keräillä kokemusta ja sitten saamme joskus tulevaisuudessa kuulla hänestä varmasti enemmän.
Julialla on lumoavat silmät, upea kroppa ja kivat poseet! :D

Heh, kiitos vaan... kiva jos pidät..  ::)

Ja olen kyllä samaa mieltä kanssasi sekä Kirsin että Julian suhteen, mahtavia ovat molemmat omilla tavoillaan...  [love] Ja Kirsillä on kyllä se meininki että jatkaa kisailua, joten olen varma että hänestä vielä kuullaan...  :-*

Tuossapa muuten muutama uusi kuva heistä (paljon enemmänkin on samoista kuvaustilanteista mutta tuossa nyt ne jotka olen ehtinyt jossain määrin tekemään valmiiksi.. lisää pistän tuonne samaan paikkaan aina kun ehdin...):

http://www.hanslehtinen.info/photos/thumbnails.php?album=30

- Hans

Amentes

• Full Member
« Reply #23 on: October 07, 2005, 11:16:58 am »
Aiheen vierestä, mutta tietääkö hlehtine mihin on kadonnut Marja G (kuvia myös sivuillasi), joka pääsi razziin? Enää ei näy lakanalla, eikä täälläkään.
A good nightmare comes so rarely
-while ordinary dreams are so easy to find