Author Topic: Pitsimissi 2005  (Read 2843 times)

hlehtine

• Full Member
Pitsimissi 2005
« on: July 28, 2005, 12:04:58 pm »
Jaaha, teenpä tälle tämän vuoden "paikalliskisalle" oman topiccinsa..

Eli Raumalla kisattiin viime tiistaina Pitsimissin merkeissä nyt 27:ttä kertaa (taitaa olla yksi suomen vanhimmista kisoista?). Kaikki meni oikein hienosti ja finaalikymmenikössä oli mukana muutamia oikein näyttäviä tyttöjä. Tällä kertaa kokoonnuttiin ensimmäistä kertaa jo viime lauantaina, jolloin mentiin koko porukalla paikalliselle majakkasaarelle ulkosaariston laidalle. Siellä otettiin rennosti, tutustuttiin, syötiin ja pidettiin kuvaussessioita, paikallisteeveen kuvaaja kuvasi videota ja minä itse sitten valokuvia.

Kaikilla oli oikein hauskaa ja päivästä pidettiin paljon. Itse finaalipäivä alkoi tiistaina jälleen jo aamulla, ja päivän mittaa ajeltiin avoautoilla ympäri kaupunkia (Raumallahan on käynnissä ns. Pitsiviikko ja paikalla runsaasti turisteja) ja vierailtiin mm. sponsorien luona. Kilpailu oli sitten illalla kuudelta Rauman Kauppatorilla, jossa sää onneksi suosi. Väkeä oli paikalla aivan valtavasti!

Itse siis kiersin tyttöjen kanssa kuvaamassa noina kumpanakin päivänä, ja sain taas runsaan setin hyviä kuvia! Laitan tänne linkin piakkoin kun saan kaikki kuvat tehtyä "nettikuntoon", tässä seuraavassa viestissä laitan nyt saman tien parit kuvat.

Tilanne on itse asiassa nyt se, että minä ja vaimoni menemme nyt mukaan myös itse kisan kehittämiseen (kisan järjestäjä on hyvä tuttumme)! Ajatuksia asian suhteen on jo monenlaisia ja tätä valmiiksi suosittua kisaa on tarkoitus viedä eteenpäin niin että kisan 30v -juhlavuoteen mennessä kasassa on entistäkin tunnetumpi kokonaisuus.

Ensimmäinen konkreettinen juttu on se, että heti tässä kesän jälkeen teen kisan nettisivupuolen kokonaan uusiksi (joka onkin tarpeen kun noita nykyisiä vanhoja sivuja katsoo :) ). Tulossa ovat varmasti erittäin kiinnostavat ja informatiiviset sivut, sen voin luvata etukäteen! Sisältöä tulee mm. kuvien ja videoiden muodossa olemaan _paljon_ , mm. tyttöjen finaalipäivä aamusta iltaan on jo todella monena vuotena kuvattu paikallisen tv-yhtiön toimesta. Materiaalia siis löytyy ja sen käytöstä on jo sovittu. Mm. tänä vuonna tytöt pääsivät väläyttämään näyttelijänkykyjään tv-studiolla, ja purkkiin saatiin todella hauskaa matskua! :) Sivuille tulee myös edellisvuosien voittajien haastatteluja, kisan historiikkia pidemmältä ajalta jne. jne.

Raumalla siis voitti tänä vuonna Kirsi Järvenpää Porista, 1.pp Johanna Hasa Nakkilasta ja 2.pp Julia Ikonen Porista. Kauniita ja reippaita tyttöjä kaikki, näette sitten lisää kuvista!

- Hans

PS. pitsimissi.fi -etusivulla on nyt linkki tänne julkkikset.fi -osoitteeseen, joten nyt ei varmaankaan tarvitse pelätä topicin häviämistä..? :)

hlehtine

• Full Member
Re: Pitsimissi 2005
« Reply #1 on: July 28, 2005, 12:06:00 pm »

hlehtine

• Full Member
« Reply #2 on: July 28, 2005, 12:18:06 pm »
Tässä ollaan majakkasaarella:

Julia poseeraa (hänen sekä kisan voittajan Kirsin kanssa sovimme itse asiassa alustavasti jo uusista kuvaussessioista, näyttäviä nuoria naisia ovat):

- Hans

hlehtine

• Full Member
« Reply #3 on: July 28, 2005, 12:21:43 pm »
Laitetaan tähän sitten vielä tämmöinen huumorilla tehty fiiliskuva... tylyä meininkiä...  [cool]  ;D  :-*

Pistän sitten linkkiä kun kaikki kuvat ovat netissä, niitä tulee sinne arviolta parisen sataa...

- Hans

Anisliini

• Guest
« Reply #4 on: July 28, 2005, 18:58:07 pm »
vaude!hieno juttu että kisaa kehitetään!voittaja on kaunis! Kuvia kuvia kuvia  :1tongue:

hlehtine

• Full Member
« Reply #5 on: July 30, 2005, 14:54:51 pm »
vaude!hieno juttu että kisaa kehitetään!voittaja on kaunis! Kuvia kuvia kuvia :1tongue:

Kiitos Anisliini! :)

Tuo on uusi kuvagalleriani enkä ole sitä ehtinyt vielä kovasti kuvilla täyttämään, mutta sieltä löytyvät jo mm. Pitsimissi 2004 / 2005 -kuvat (Missit ja Mallit -kategoria).

Huomatkaa että kuvia voi myös äänestää ja niitä voi kommentoida.. heh ;D Tsekatkaa myös ne painikkeet kuvien yläpuolella, siitä voi lähettää ns. e-kortteja sähköpostilla sekä katsoa kaikki albumin kuvat niin että ne vaihtuvat automaattisesti (slideshow).

Huomatkaa myös että PM2005 -kuvat on jaettu kahteen albumiin, kuvauspäivän ja finaalipäivän mukaan. Ja PM2005 -kuviahan on n. pari sataa, olen halunnut dokumentoida tyttöjen päivän kulun aika tarkkaan. Sitten kun näitä kuvia laitetaan aikanaan pitsimissi.fi -sivustolle, niin niiden yhteyteen laitetaan todennäköisesti myös kuvatekstejä jotta selviää mitä missäkin kuvassa tapahtuu...

Omasta mielestäni tässä on nyt ehkä kattavinta netissä nähtyä kuvamatskua mitä mistään missikisoista suomessa on nähty (eikä tässä nyt ole tarkoitus kehua vaan todeta vaan asia, väitteeni voi tottakai todistaa vääräksi :) ). Olin kuitenkin mukana periaatteessa "kaikkialla", siellä on kuvia mm. meikkaamisesta / valmistautumisesta, harjoitustilanteista, tuomarihaastatteluista jne. jne. Itse pidän kovasti juuri tuollaisista tilannekuvista. Tarkoitus on jatkaa tulevina vuosina samoilla linjoilla ja keksiä tietysti jotain uuttakin..  ;)

----

Todellakin eilen illalla / yöllä täällä Raumalla oli Mustan Pitsin Yö, ja Kirsi oli paikalla myöskin "edustamassa". Kyseessä on kyllä luonnossa todella kaunis ja myös erittäin mukava tyttö, aivan oikea voittaja kisalle! Paljon tuli juteltua kaikenlaista ja myös uusista kuvaussessioistakin jo keskusteltiin. Eiköhän tässä jossain vaiheessa saada lisääkin kuvia nähtäville Kirsistä ja todennäköisesti myös kolmanneksi tulleesta Juliasta, joka oli erittäin kuvauksellinen tyttö hänkin!

- Hans

hlehtine

• Full Member
« Reply #6 on: July 30, 2005, 14:56:46 pm »
Vielä pari kuvaa Kirsistä:  :-*

Tässä voittaja on juuri julistettu.. :) Vieressä Emilia Lehtisalo joka ei nyt sijoittunut, mutta oli myös erittäin kaunis tyttö!

- Hans

Anisliini

• Guest
« Reply #7 on: July 30, 2005, 16:46:45 pm »
ihastuttavia kuvia hans, sä oot paras missikuvaaja  ;D!nyt meen katteleen galleriaa!!  :1tongue:

Satu_Pulkkinen

• Junior Member
  • **
« Reply #8 on: July 31, 2005, 17:33:38 pm »
voittaja on kaunis..Mutta kuinka vanha hän on..?
 :o

Anisliini

• Guest
« Reply #9 on: August 05, 2005, 18:30:02 pm »
tiedätkös hans onko Anna-Kristiina raskaana??näyttää kuvissa olevan tukevoitunut ja masu näyttää siltä... :o

Emppu

• Guest
« Reply #10 on: August 05, 2005, 19:04:03 pm »
Nyt löysin tämän topicin ja KUVAT  :1shock:,
voe mahoton olen sanaton ....
ihania ovat.... pitsimissit ja kuvat, siis tuo kuvaaja on mieletön  [Embarrassed]....
kun kaikista kisoista olisi tuollaiset kuvapläjäykset...
osasin odottaa tätä viime vuoden kuvista, mutta mieletöntä  :laugh:...
kiitos Hans, olet oikea kuvamestari :)  :smlove:

Cathrine

• Full Member
« Reply #11 on: August 06, 2005, 13:40:22 pm »
Kaunis voittaja, vähän sinun näköinen Anisliini  :) beauty:

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #12 on: August 06, 2005, 13:44:55 pm »
Hyvin muodokas voittaja.  :-*

vanhaluumu

• Global Moderator
« Reply #13 on: August 06, 2005, 15:03:43 pm »
 :-* tassa baalaan teamia! kerrankin missilla tarpeeksi muotoja luumun makuun!! LOISTAVAA!!  :king: Myos kasvoiltaan kiva voittaja sellanen hassun natti! ei kuvan kaunis mutta pirtea ja nauraessaan ihanan persoonallinen! taman tyton palkkaisin mainokseen, luumuakin alkoi hymyilyttaa kun han hymyili!  :-*
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

tinka

• Guest
« Reply #14 on: August 06, 2005, 16:40:32 pm »
Onpas hyviä kuvia  :-* Voittajassa on sekä Anitra Ahtolaa että "pikku-Suskia"  :D