kommentoinpas taas kaikkea samaan sysyyn...
Näin on,anorexia on sairaus,pienet luut ei...
Yleensä tuon anorexian tunnistaa kyllä ihmisen yleisprofiilista muutenkin....ja tosta kuvasta mä en ainakaan kauheen anorektista saanut kenestäkään????
Ja pahoitteluni missi.net.team siitä edellisestä,minkäs lapsi sille voi että on niin kovin utelias
![[Cool]](cool.gif)
....yritän parantaa tapani
tuon yhden ja ainoan ryhmäkuvan,jonka olen finalisteista nähnyt,niin täytyy kyllä antaa kovaa tuomiota tyttöjen ryhdistä,ai ai ai! Onneksi Miia ja etenkin Jaana seisovat ryhdikkäänä muidenkin puolesta
![[thumb]](graemlins/thumb.gif)
Mutta itse aikoinani kurssilla ollessani,muistan kuinka aina siitä ryhdistä sormea heristeltiin. Mallin/missin pitäisi aina muistaa että kuvauksissa/kisoissa,vaikka takana olisi miten pitkä päivä tahansa,aina pitäisi jaksaa kantaa kroppansa ylpeydellä
![[thumb]](graemlins/thumb.gif)
sillä se kamera voi tulla esiin ihan milloin tahansa...
Ja vielä yks juttu...tosta kisojen julkisuudesta.onko sitten parempi että julkisuutta on paljon,ja suurin osa niistä b-luokan juttuja,vai se että muutama juttu,jotka antavan voittajasta parhaan mahdollisen kuvan:kuten esim.Elinasta kuluneen vuoden aikana??Mä olen ainakin jälkimmäisen kannalla,ehdottomasti
![[Big Grin]](biggrin.gif)