Missivuoden aloitushaastattelu Miksi osallistuit Miss Suomi - kisaan? Anna: Koska halusin voittaa, tietenkin. Lisäksi Miss Suomeksi pääseminen on ollut unelmani pienestä tytöstä saakka.
Toivoin misseyden myös tuovan mukanaan paljon hyviä asioita.
Oletko käynyt minkäänlaista mallikurssia? Anna: En ole käynyt.
Aiotko nyt liittyä Sjöroosin "talliin" ? Anna: En tiedä. En osaa sanoa miten asiat tästä etenevät.
Millä mielellä lähdet edustamaan Suomea ulkomaille? Anna: Ehdottomasti voittomielellä. Asenteeni tulee olemaan:"Nyt me niille näytetään !"
Keitä suomalaisia missejä voisit pitää esikuvinasi? Anna: Anne Pohtamoa, ehdottomasti. Minuahan on verrattukin häneen. Lisäksi Karita Tuomolaa. Hänestä taas löytyy glamouria vaikka muille jakaa.
Minkälaisia tuloja odotat missivuodeltasi? Anna: En ryhtynyt kisaamaan Miss Suomi-tittelistä tulojen takia, mutta odotan kyllä saavani nyt töitä mahdollisimman paljon.
Kummat olivat mielestäsi parempi ratkaisu, bikinit, vai uimapuvut? Anna: Kyllä suoraan sanottuna, ehdottomasti uimapuvut ovat paremmat. Ne ovat kuitenkin aina klassisemmat.
Olet ainoa tytöistä, jolla ei ole ajokorttia, onko nyt edessä autokouluun meno? Anna: Kyllä, nyt kun voitin tuon autonkin käyttööni, aion aloittaa autokoulun.
Auto vaihtuu kolme kertaa tämän vuoden aikana ja mm.väritoiveeni otetaan huomioon.
Keitä perheeseesi kuuluu? Anna: Äiti ja isä.
Astuuko poikaystäväsi nyt julkisuuteen? Anna: Ei astu nytkään, ei.
Mitä poikaystäväsi tekee elääkseen? Anna: Hän on kirjanpitäjä.
Mitkä ovat harrastuksesi? Anna: Käyn kuntosalilla ja aerobicissä.
Lisäksi harrastan ratsastusta, esteratsastusta.
Mikä olet horoskoopiltasi ja milloin vietät syntymäpäivääsi? Anna: Olen horoskoopiltani skorpioni ja synttäreitä vietän marraskuun ensimmäisenä päivänä.
Osaatko laulaa? Anna: Suihkussa joo !
Onko nyt voittosi vuoksi muutto edessä? Anna: Kyllä, nyt on Helsinkiin muutto edessä. Onneksi Helsingistä löytyy sukulaisia, joiden luokse voin mennä siihen saakka, kun oma paikka löytyy.
He ottavat minut varsinkin nyt avosylin vastaan.
Mistä päin Maailmaa löytyy kaukaisin paikka, jossa olet matkustanut? Anna: En ole käynyt Espanjaa pidemmällä.
Aiotko äänestää tulevissa eduskuntavaaleissa? Ja aiotko äänestää puoluetta, vai henkilöä? Anna: Kyllä, aion äänestää. En vaan tiedä vielä ketä. Täytyy ensin tutustua tarkemmin ehdokkaisiin.
Missä ja minkälaisena näet itsesi 10 vuoden kuluttua? Anna: Hmm...10 vuoden päästä toivon, että minulla on oma talo jossain. Siellä asun perheeni kanssa ja minulla on jokin hyvä ammatti.
Olen myös edelleen julkkis.
Kuva: Matti Hyyppä
Kuva: Susanna Miettinen

Kuva: Susanna Miettinen
[ 17-02-2003, 13:01: Viestiä on muokannut: Valvojatar ]