Olen täysin samaa mieltä Divan kanssa siitä, että olisi kisojenkin edunmukaista jos Miss Suomi- kisat olisivat jo alkukarsinnoista saakka inhimillisemmät eli persoonaa korostettaisiin enemmän. Onhan tuo vuosi sitten puhumista ja pr-työtä tulvillaan. Olenkin tainnut tätä asiaa kommentoida joskus aijemmin kisoja koskien, joten pitemmittä puheitta seuraavaan...
Jokaisen joka kisoihin mukaan lähtee tulisi kuitenkin jo kisoihin lähtiessä muistaa, että kropalla on oma osuutensa kisassa.
Ja siksi tuomareiden tulee myös se katsastaa kisaan osallistujilta.
Jos kuitenkin kisaamaan haluaa ja tuo osio häiritsee, ei minusta siitä kannata ylimmääräistä stressiä ottaa, hoitaa sen yhtenä osuutena haastattelujen lomassa.
Uskonpa ,että jokainen kisaan menijä omaa sellaisen kropan jota voi hetkisen silmäilläkin, taitaa olla kovin kritiikki itseään kohtaan aina tytöllä itsellä.
Ja jonkun verran tuomarihommia hoitaneena voin myös sanoa, että olennaisinta ei aina ole se kuinka tiukka tyttö on, eli ei vaadita rasprosentiksi mitään Fitness lukemia.
Tärkeintä on se kuinka kroppansa kantaa.
Jos olet itse kovin epävarma itsestäsi se näkyy varmasti myös ulospäin.
Minun periaatteeni on: "Ole oma itsesi. Joko työhön tarvitaan sinun kaltainen persoona, tai sitten ei."
Ja tottahan se on. Et voi olla muutakuin se, joka olet.
Ja roolin vetäjillä, rooli murenee kuitenkin ennen pitkää!