Onnea voittajille!
Sitten voi surkujen surku, miten näin voi taas käydä, että yleisön tokasuosikkityttö pudotettiin palkinnoilta, no olihan Nina Björnströn pudottamassa Jennin viimeksikin v.2001 mitaleilta! Nina itsehän oli myös tälläinen trepattu ja itsevarma nainen eli...ei siedä istevarmaa käytöstä muilta kait!
Jenni oli suruissaan koiran kuolemasta ja vissiin mietti vakavasti lauantaina jo luovuttamista koko kisoista! Mutta onneksi hän jaksoi, vaikka 13 ½ vuotta hänen rakkainystävänsä ollut koira olikin just kuollut hänen käsiinsä!
Maailma on niin ihmeellisen kumma ja just nyt!
Minä olen pettynyt tuomareihin Jennin puolesta!
Saana sädehti ja vastaili tosi sutjakasti kysymyksiin sunnuntaina! Hän täytti paikkansa tuolla täysin ja olisi voinut nousta ylemmäksikin!
Minusta kuusi parasta olisi pitänyt julkaista lauantaina eikä pitkitää kärsimystä katsojien !
Onneksi Anna sitten voitti kuitenkin eikä joku muu
![[Wink]](wink.gif)
, sillä hän oli kuulunut minun kuuden sakkiin koko ajan!
Annasta saadaan hyvä kun salille vaan pumppaamaan ja jumpaamaan kroppaa kuntoon ja sit Ranstukan Pirjo Laitila istuu Universen oikialla puolella ainakin! Näin uskotaan!
Suvi pitää laittaa silmineen tuonne Europe-kisoihin, siellä tarvitaan tämmöisiä tyttösiä!
International, Japani huhuu, nyt Finnartistit kuulolle! Japaniin Piritta niin siinä olisi Anneli Björklingin mantelin perijä!
Pirittaan rakastuisi koko Japanin maa!
Lähettäkää Piritta sinne , tehkää nyt poikkeus tällä kertaa! No, Scandinavian kaunein hänestä tulee ainakin jos ei pääse Japaniin!
Niin, luumun kanssa niin, olihan meidän suosikeista 4 finaalissa kuudesta ja
2 sentään kruunattiin ! Luumu kuiskailit niin kovaa tuota Annaa välillä että joku kuuli!
Aivan mahtavia

olivat Sasu ja M saaneet,
KIITOS
vaikka luulin tovin että runnovat tuon pienen kaunokaisen jalkoihin kun tämä yritti sievästi kurkotella

misseistä tuolla töllössäni!
Siinä ne uudet ja kauniit!