Kannattaisi tutustua tuotantoon, sillä puolen tusinan tuntemusta en kehtaisi edes mainostaa. 
En kutsuisi noita sanomisiani millään lailla "mainostamiseksi"!

Ja olenhan nyt toki kuullut paljon enemmän, mutta ei ole niin mieleen jäänyt! Esim. Tin machinen levyn olen kokonaisuudessaan kuullut, mutta se oli niin vaisu, että mikään biisi ei jäänyt pitempiaikaiseen muistiin! Se on ollut juuri "ongelmana". että kaikki se mitä olen kuullut on ollut sen verran yhdentekevää kamaa mun makuun, että ei ole tehnyt mieli tutustua laajemmin!

Moni laadukasta musaa kuunteleva tuntemani henkilö pitää kyllä Bowien musiikista, joten se on hieman saanut ounastelemaan, että häneltä löytyy varmaan parempaakin kamaa kuin mihin olen itse törmännyt!

Ja vinkkinä, luepa mitä maailmalla puhutaan ja ollaan mieltä Bowien musiikillisista ansioista ja keihin kaikkiin muihin neroihin mies on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen.
Pop/rock-musiikissa nyt kehutaan kriitikkojen yms. taholta usein niin uskomattoman kehnoja artisteja, että tuollaisilla jutuilla ei mua vakuuteta! Osaan tehdä johtopäätökseni ihan itsekin!
No, keitäs ne muut "nerot" sitten on, kun en jaksa niitäkään ruveta pläräilemään?

Miss Amentes saisi kyllä mun musiikillisen sivistyksen kyseenalaistamisen sijaan mennä katsastamaan "mitä kuuntelet juuri nyt"-topicia ja kertoa, että tunteeko siellä viimeksi mainitsemani biisin ja bändin -ja jos tietää, niin mitä on mieltä?!?