Author Topic: David Bowie  (Read 798 times)

OrdinaryGuy

• Guest
David Bowie
« on: July 01, 2005, 11:49:54 am »
David Bowie on varmasti yksi suurimpia elossa olevia musiikin neroja. Kuuntelin tässä juuri hänen tuotantoaan ja ei voi kuin hämmästellä sitä, että miten erilaisia levyjä hänkin on tehnyt  :1shock:

Mitä mieltä te muut olette Bowien vaihtelevasta tuotannosta? Suosikkeja?

mr.sixty

• Guest
Re: David Bowie
« Reply #1 on: July 01, 2005, 11:52:43 am »
Mun on pakko myöntää tämä aukko sivistyksessäni mutta vaikka olen kuullut lukuisia bowien biisejä(luultavasti kaikki myöhäisempää tuotantoa) en muista niistä yhtään :1shock:

Amentes

• Full Member
« Reply #2 on: July 01, 2005, 12:17:50 pm »
Ahh  [love] mitä haluatte tietää niin kerron. Koko tuotanto löytyy hyllystä.

Yksi jäljitellyimmistä musiikkineroista, jota muut muusikot arvostaa taivaisiin, eikä suotta. Kekseliäs ja innovatiivinen.

Hauska video on muuten I'm afraid of Americans, jossa Trent Reznor jahtaa Bowieta...oivallista!

A good nightmare comes so rarely
-while ordinary dreams are so easy to find

KuningasMidas

• Guest
« Reply #3 on: July 01, 2005, 13:31:30 pm »
Muistuupa mieleen kesä 2004 ja Provinssirock jolloin kyseinen herra  heitti ihan huippukeikan :-*

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #4 on: July 02, 2005, 00:46:10 am »
Vai että oikein kuorossa neroksi kehutaan?!  ::) eek: :confused:

Eipä ole kolahtanut meikäläiseen ikinä!  :o Tiedän ehkä puoli tusinaa hepun biisiä ja niistäkin suurin osa 'Let's dancen' kaltaista jytkettä! Sanotaan nyt sitten parhaaksi vaikka 'Space oddity'!  ::)

Amentes

• Full Member
« Reply #5 on: July 02, 2005, 20:46:28 pm »
Itsepä taisit vastata itsellesi, jos neroutta ihmettelit. Kannattaisi tutustua tuotantoon, sillä puolen tusinan tuntemusta en kehtaisi edes mainostaa.  :eek:
Ja vinkkinä, luepa mitä maailmalla puhutaan ja ollaan mieltä Bowien musiikillisista ansioista ja keihin kaikkiin muihin neroihin mies on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen. Nyt kyllä puhutaan sen tason virtuoosista ettet taida olla selvillä kenestä ja mistä puhutaan.

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #6 on: July 02, 2005, 21:31:09 pm »
Kannattaisi tutustua tuotantoon, sillä puolen tusinan tuntemusta en kehtaisi edes mainostaa. :eek:
En kutsuisi noita sanomisiani millään lailla "mainostamiseksi"! ::) :o
Ja olenhan nyt toki kuullut paljon enemmän, mutta ei ole niin mieleen jäänyt! Esim. Tin machinen levyn olen kokonaisuudessaan kuullut, mutta se oli niin vaisu, että mikään biisi ei jäänyt pitempiaikaiseen muistiin! Se on ollut juuri "ongelmana". että kaikki se mitä olen kuullut on ollut sen verran yhdentekevää kamaa mun makuun, että ei ole tehnyt mieli tutustua laajemmin! :o Moni  laadukasta musaa kuunteleva tuntemani henkilö pitää kyllä Bowien musiikista, joten se on hieman saanut ounastelemaan, että häneltä löytyy varmaan parempaakin kamaa kuin mihin olen itse törmännyt!  :-\
Ja vinkkinä, luepa mitä maailmalla puhutaan ja ollaan mieltä Bowien musiikillisista ansioista ja keihin kaikkiin muihin neroihin mies on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen.
Pop/rock-musiikissa nyt kehutaan kriitikkojen yms. taholta usein niin uskomattoman kehnoja artisteja, että tuollaisilla jutuilla ei mua vakuuteta! Osaan tehdä johtopäätökseni ihan itsekin!
No, keitäs ne muut "nerot" sitten on, kun en jaksa niitäkään ruveta pläräilemään? :o

Miss Amentes saisi kyllä mun musiikillisen sivistyksen kyseenalaistamisen sijaan mennä katsastamaan "mitä kuuntelet juuri nyt"-topicia ja kertoa, että tunteeko siellä viimeksi mainitsemani biisin ja bändin -ja jos tietää, niin mitä on mieltä?!? :o

Amentes

• Full Member
« Reply #7 on: July 02, 2005, 22:06:06 pm »
Olinkin jo unohtanut tuon topicin, mistäköhön syystä  ;)

Okei, saat anteeksi kun otit progen puheeksi  [love] Brufordin työstöä mielelläni kuuntelen vaikka kyllä Powelin (haudan takaa)jyrisevä "paukutus" menee aina vaan kaikkien rumpalien edelle. En pääse tarkistamaan levyltä mutta eikös mainitsemasi biisi ollut Wettonin kappale...? ::)