Author Topic: Miten hoidat hiuksiasi?  (Read 3013 times)

mummeli 1

• Guest
Re: Miten hoidat hiuksiasi?
« Reply #15 on: July 03, 2005, 22:34:29 pm »
Hih, pelkäätkö naisvoimistelijoita?
Tai että uikkarini tipahtavat?

mr.sixty

• Guest
« Reply #16 on: July 05, 2005, 08:41:41 am »
Mummelin haamu kurottelee kohti taivasta samalla kun helvetin tulimeri alla loiskuu valmiina nielaisemaan uhrinsa ;D

Tillian

• New Face
  • *
  • Let me hear you speaking just for me
« Reply #17 on: December 01, 2005, 01:39:03 am »
Mä oon siirtynyt myös pelkkiin kampaamotuotteisiin n. vuosi sitten. Kaikki halvemmat sarjat kokeilleena, parhaat tuotteet löysin Joicolta (k-pak ja Altima erityisesti) ja PPS:ltä. PPS on oikeastaan tosi edullinen sarja.

Tehohoitoa käytän 1-2 kertaa viikossa. Aina suihkin pesun jälkeen kosteuttavaa suíhketta, ja jätettävää hoitista on laitettava. Mulle jätettävänä kelpaa kyllä ihan Sun Silk.

Markettikamaa käytän myös muotoilutuotteissa ja lakassa. Sitten pitää olla tietysti lisäksi kiiltosuihke.
...Liian kauniilta maailma täältä näyttää, valot loistavat kaupungin, tuttu pelko mun sielun ja mielen täyttää, tänä iltana hyppäänkin...

Äksy Ämmä

• Guest
« Reply #18 on: December 01, 2005, 11:56:07 am »
Pesen hiukset talvisin 2-4 kertaa viikossa, kesäisin päivittäin erään huokean kosmetiikkasarjan tuottein. Vuosia sitten sain silloiselta luottokampaajaltani ohjeeksi laimentaa käyttämääni shampoota siitäkin huolimatta, että etiketti kertoo tuotteen olevan "käyttövalmis". Tätä ohjetta noudattaen lirutan laimennuspulloon tipan shampoota ja lorotan hanasta eteläsuomalaista vesijohtovettä putelin täyteen. Joskus sipaisen latvoihin hoitoainetta.
Kampaajalla rupean käymään, kun voitan rahaa muustakin kuin hollantilaisesta tai espanjalaisesta huijauslotosta, joista voittoviestin saanut todellisuudessa vain "voittaa" rahaa. Olisihan kiva työllistää palveluntarjoajia mutta budjetti ei anna myöten. Leikkelenkin otsatukkani ja silppuan latvojen haarakkaat haivenet ihan itse.

mr.sixty

• Guest
« Reply #19 on: December 11, 2005, 19:59:57 pm »
no käyn suihkussa kerranpäivässä ja aina välillä yritän unohtaa hiusten pesun.. kuulemma niitäkään ei ihan kokoajna tartte jynssää :1tongue:
muuten vaan yritän pilaa niitä väreillä ja huonoilla partureilla... ja hoitoaineita käytän tietty.
mulla on semmonen väriäsisältävä shamppoo jolla hoidan hiusvärejäni..

BellaBambi

• Junior Member
  • **
« Reply #20 on: February 09, 2006, 17:37:08 pm »
Hiukset pesen n. 3-4 krt viikossa, kampaamotuotteita mutta muut hiusmömmöt lakat,vaahdot ostan tavallisesta marketista. värjään tyven n. 6 viikon välein ja leikkautan latvoja.

Miss~Anna

• Global Moderator
  • Kauneus on elämäntapa.
« Reply #21 on: February 09, 2006, 18:36:39 pm »
Luonnonkiharat hiukseni ja kuiva päänahka tarvitsevat paljon hoitoa, eikä liian tiheitä pesuja. Wellan SP-sarjan hiusnaamioon olen ollut tyytyväinen ja käytänkin sitä normaalin hoitoaineen sijaan. Lisäksi suihkautan latvoihin usein Wellan hoitosuihketta ennen harjaamista.

Tanyest

• New Face
  • *
« Reply #22 on: July 23, 2006, 18:31:33 pm »
Pesen hiuksia tarvittaessa eli keskimäärin 2-3kertaa viikossa. Öljyhoitoa ja tehohoitoja/naamioita käytän kerran viikossa ja kerran kuukaudessa syväpuhdistavalla shampoolla käyn hiukset läpi myös. En föönää/lämpökäsittele hiuksiani lähes koskaan (pysyvät todella kauniina) ja käytän hiuksiin jätettäviä hoitoaineita. Kaikki tuotteet ostan kampaajaltani, kuuntelen siis asiantuntijalta vinkit ja kokeilen mikä mun hiustyypille sopii. Muotoilutuotteita käytän kyllä päivittäin ja aamuin illoin harjaan hiukset. Vältän ponnareita ja hiusta "hankaavia" kampauksia ja saunassa suojaan kuivat hiukset lisäksi vielä pyyhkeellä. Kesällä tuplasuojaus ja tehokkaat tuotteet, koska en halua auringon tekevän hallaa hiuksille. Mitäs muuta  :) Niin, vitamiinien normaalisaanti takaa myös ihanat ja terveet hiukset ja kampaajalla käyn latvoja leikkauttamassa parin kuukauden välein.

neisu

• New Face
  • *
« Reply #23 on: November 18, 2007, 22:55:56 pm »
Minulla on pitkät, paksut ja luonnonkiharat hiukset joten niitä on pakko hoitaa hyvin. Pesen hiukset 2 kertaa viikossa ja käytän aina shampoota, hoitoainetta vaikutusajalla, jätettävää sekä latvasuojaa. Joka toinen kerta laitan naamion hiuksiin ja annan sen vaikuttaa vähintään tunnin tukassa. Käytän vain selektiivisiä kampaamosarjoja.
En föönää tms. melkeinpä koskaan, paitsi joskus tulee raudalla suoristettua. Tällöin käytän alla aina lämpösuojaa.

Chantel

• Junior Member
  • **
« Reply #24 on: August 18, 2009, 23:12:05 pm »
On ehkä vähän mustavalkoista ajatella, että kaikki kampaamotuotteet ovat hyviä ja kaikki marketin hyllyiltä löytyvä pelkkää roskaa. Monet kokeilemani kampaamotuotteet ovat olleet pettymyksiä, niihin on lähinnä tungettu silikonia ja mineraaliöljyjä jotka kyllä "meikkaavat" hiukset kiiltäviksi, mutta eivät oikeasti hoida. Poikkeuksiakin tietysti on. Elvitalin Nutri gloss-naamio ja XZ:n xylitol- naamio ovat edullisia ja löytyvät monista marketeista, mutta toimivat tässä päässä paljon paremmin kuin monet kalliimmat markettituotteet.

stracciatella

• Guest
« Reply #25 on: April 20, 2010, 01:46:32 am »
Minun hiustenhoitoni on yksinkertaista. Pesen hiukset shampoolla, käytän hoitoainetta ja harjaan hiuksiani. Koskaan en ole muita hoitoja tehnyt tai värjännyt hiuksia. Hiuslaatuni on hyvä ja hiukset elinvoivat. Mitä sitä sitten turhia mömmöjä niihin tunkemaan. Enkä käy myöskään kampaajalla vaan siskoni leikkaa hiukseni. Se alkoi siitä kun havahduin, että on turha maksaa kampaajalle kun saman lopputuloksen saa ilmaiseksi kotona. Minulla siis helppo hiustenleikkuu kun vain lyhennetään aina välillä.